Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › nu op topgear corsa a
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2014 om 11:34 #18227556
Aansisch is dat laatste niet erg, want de meeste sterren heb ik altijd de vraagtekens bij… “Wie de fuck is ‘t”
9 april 2014 om 11:41 #18227557Vind topgear al lang niet meer boeiend. Wat interesseert mij de nieuwste (dikke patserbak die ik toch nooit kan betalen)
Alleen de challenges zijn idd erg leuk. Alleen die zijn maar af en toe. De rest alleen maar praat over te dure auto’s.
En ze vinden Opel/Vauxall een onwaardig merk.
Altijd weer negatief commentaar.
Gr
MarcelVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
9 april 2014 om 14:44 #18227558Dat vind ik ook..
Ik vind de races door Europa wel leuk auto tegen trein of vliegtuig en de boot.
Zag gisteren bij Wheeler dealer nog een andere leuke Hot Hatch voorbij komen de Ford fiesta XR2i
9 april 2014 om 15:06 #18227559AnoniemLid sinds:
1 January 1970@turbo.d wrote:
Vind topgear al lang niet meer boeiend. Wat interesseert mij de nieuwste (dikke patserbak die ik toch nooit kan betalen)
Alleen de challenges zijn idd erg leuk. Alleen die zijn maar af en toe. De rest alleen maar praat over te dure auto’s.
Altijd weer negatief commentaar.
Gr
MarcelVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
whahaha beetje gelijk heb je wel
maar het boeit me gaan zak dat ze de opels afkrakeneigenlijk is alles wat niet engels is maar nix
daarom komt die aston martin ook zo vaak voorbij ach maakt me niets uitvind zelf de opdrachten en reisen ook het leukst
dat het off topic gaat hiero maakt ook niet veel uit
t gaat nog steeds over topgearhad enkel wel graag gezien dat er hiero n corsa a(2) rijder ff de truk met z,n alarmlichtschakelaar kon bevestigen
dat het theoretisch kan wist ik welof t daadwerkelijk werkt???????
9 april 2014 om 18:48 #18227560@turbo.d wrote:
Altijd weer negatief commentaar.Nee hoor, de vx220 vindt Jeremy helemaal fantastisch.
Hij heeft er zelfs eens iemand voor uit de studio gezet die er wat van zei.10 april 2014 om 07:16 #18227561@louwe 16 klepper wrote:
had enkel wel graag gezien dat er hiero n corsa a(2) rijder ff de truk met z,n alarmlichtschakelaar kon bevestigen
dat het theoretisch kan wist ik welof t daadwerkelijk werkt???????
Ik had het toen de aflevering nieuw was al op het corsa a forum gevraagd. Daar was men van mening dat het echt kon. Alleen heb je natuurlijk wel een probleem met je stuurslot ;)
10 april 2014 om 07:34 #18227562Alarmschakelaartruucje werkt in een A3 Corsa
De A2 (pre-facelift) heeft de schakelaar anders. Moeilijker te verwijderen zonder het halve dashboard uitelkaar te halen. Tevens is de stekkerbezetting anders.
Stuurslot idd TedMechanic (mits deze werkt, veelal zijn ze kapot :P)
Als je te veel verbruikers aanzet fikt de alarmschakelaar door :PEn volgens mij is de stekkerbezetting van de A3 hetzelfde als met de Astra-F/Corsa-B :P Dus wie wil ‘t daarop proberen? :D
10 april 2014 om 11:08 #18227563ik heb een corsa b… zal het eens proberen als ik weg moet (als ik er dan aan denk)
10 april 2014 om 11:26 #18227564Astra F2 uit ’94: werkt :thumb :jerry :jerry :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.