Nu maar wachten tot de sneeuw (bijna) weg is… we zitten va

Forumindex Forums Modellen Omega Nu maar wachten tot de sneeuw (bijna) weg is… we zitten va

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Lusajoda
    Deelnemer

Nou, hier geen witte kerst… tijdens het ontbijt aardig wat witte vlokken, maar daarna DOOI en niet zoweinig ook… het werd steeds minder wit en hier is de sneeuw zo goed als WEG… HEERLIJK! We kunnen gewoon weer lekker rijden! Wat een feest!

Maar… bij jullie sneeuw??? Sta ik wel even van te kijken het is hier (Arnhem) de hele dag DROOG geweest! Best lekker weer ook! Lekker de ramen open, het was ook niet echt koud!

Wat een verschil zeg!

Jerremy
      Deelnemer

Haha, geintje Saïma :D Hier is gister ook geen sneeuw gevallen hoor.. Die foto is van vorige week toen het echt sneeuwde.
        hier ook maar een DOOIE(NDE) boel met de Kerst :)

Het schijnt wel weer te gaan sneeuwen ?

Lusajoda
        Deelnemer

Tja, weet ik veel, heb niet echt de weerberichten gevolgd de laatste dagen, maar weet wel weer dat het weer gaat sneeuwen… GATVER…

Maar ja, kan alleen maar wachten tot het ZOMER is en dan klaagt iedereen dat het te heet is en dan denkt Saïma… Kan die Airco ASJEBLIEFT UIT…. Draai liever een raampje open…

Welja, als geen sneeuw hebben in de winter loopt ook iedereen te mauwen en te mekkeren…

Wanneer is het wel goed?

yoyo
          Deelnemer

Als ik de staats loterij win!!!, dan kan ik gaan waar ik het lekker vind ….toch?:angel

Gr,
            Aart

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.