Forumindex › Forums › Overige › Historie › NR-08-NH opel manta gsi exclu.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 november 2008 om 22:07 #17208040
opel manta gsi.
ik wou wel een s weten van wie die is geweest.
ik heb hem uit zwolle.
gr marcel10 december 2008 om 04:47 #17448657hey marcel jij hier
11 augustus 2009 om 23:05 #17448658up:angel
27 oktober 2010 om 19:38 #17448659origineel gepost door marcelboukes
opel manta gsi.
ik wou wel een s weten van wie die is geweest.
ik heb hem uit zwolle.
gr marcelhey marcel
mijn maat waar jij hem van hebt gekocht die heeft hem toen ik nieuwleusen gekocht bij henrie v/d veen das een auto bedrijfje !
groetjes dennis
1 november 2010 om 18:43 #17448660donders daar heb ik ooit een test ritje mee gemaakt in nieuwleuzen
ding was best rap toen
later ben ik er ook bij wezen kijken in zwolle stond toen in stadshagen te koop.zat toen best veel laswerk in
1 november 2010 om 18:53 #17448661origineel gepost door mantadevil
donders daar heb ik ooit een test ritje mee gemaakt in nieuwleuzen
ding was best rap toen
later ben ik er ook bij wezen kijken in zwolle stond toen in stadshagen te koop.zat toen best veel laswerk in
ja toen had mijn maat hem tekoop staan !
5 november 2010 om 19:19 #17448662ow oke grappig
ik kwam toen kijken met me pa
reed toen in een b manta met 3.0 erin5 november 2010 om 19:21 #17448663origineel gepost door mantadevil
ow oke grappig
ik kwam toen kijken met me pa
reed toen in een b manta met 3.0 erinklein wereldje he die opel gekken hahahahahaha:thumbup
11 november 2011 om 12:45 #17448664@mantadevil wrote:
donders daar heb ik ooit een test ritje mee gemaakt in nieuwleuzen
ding was best rap toen
later ben ik er ook bij wezen kijken in zwolle stond toen in stadshagen te koop.zat toen best veel laswerk in
en nog steeds veel laswerk, maar we hebben de smaak weer te pakken.
marcel.
11 november 2011 om 13:20 #17448665het blijft een mooie auto :thumb heb mijn maat toen al voor gek verklaard en dat doe ik nu nog :jerry :jerry :jerry
11 november 2011 om 16:18 #17448666het laswerk tot nu toe is niet echt iets wat je op een zaterdagmorgen kunt doen hahaha
we zijn toch nog het een en ander tegen gekomen, en daar wordt je niet vrolijk van :(11 november 2011 om 20:35 #17448667ik wist wel dat er laswerk aan zat maar is het zo veel dan ??? :kewlpics :kewlpics :kewlpics
12 november 2011 om 19:29 #17448668ik hem hem toen laten staan om het laswerk
zat best veel in.
kan me nog herrineren dat er aan de binnekant wat rood gespoten was toen hij in stadshagen te koop stond :puke
maar goed als je tijd en ruimte heb ,mooi project27 januari 2014 om 19:53 #17448669Goedendag na een beetje googelen kom ik in dit forum mijn oude manta tegen. NR-08-NH
Het klopt dat de manta te koop stond bij Henri van der Veen want aan hem heb ik de manta verkocht.
Zelf heb ik de manta 7 jaar in mijn bezit gehad maar heb er nooit veel geluk mee gehad.
2x een nieuwe versnellingsbak 1 x een revisie motor 2 x plaatschade deur en wielranden 2x gespoten
6x radiateur 1x vooras 3x groep a uitlaat 2x toplager drukgroep 2x remklauwen voor 1x bezineleiding.
Ik was echt gek op die manta maar op keer ben je klaar mee als er voor de zoveelste keer iets niet deugd.
Ik wist dat er laswerk zat aan te komen en op dat moment waren de bezineleidingen bij het inlaatspruitstuk ook verstaft.
Daarom toch maar afscheid genomen .
De manta heb ik gekocht bij een particulier in Dalfsen in 1991 en heb hem 1998 weet niet presies meer verkocht aan Henri.
Bij Henri mocht ik toen die tijd veel in zijn garage aan de manta sleutelen ,nu in 2014 ben nog steeds daar klant.
Al die jaren heb ik manta s naast mij doordeweekse auto er bij gehad, op dit moment heb ik nog 1.
Alles met elkaar heb ik zon 12 manta en ascona s gehad.
Maar Leeft de NR-08-NH nog in 2014?Groeten Bert de Ruiter
27 januari 2014 om 20:09 #17448670RDW geeft resultaat wat meestal betekent dat het kenteken nog bestaat. Laatste tenaamstelling was in 2004, maar de APK is verlopen in augustus 2005. Meest logische lijkt mij dat ie ergens in een schuur staat.
Normaal geeft vwe.nl meer info over de status van een kenteken (geldig/gesloopt/export etc.), maar die site heeft er (bij mij iig) weinig zin in vandaag.27 januari 2014 om 21:07 #17448671Ik had ook gezien dat de manta volgens R.W.D. nog bestond.
Maar het kan ook heel goed dat de auto is gesloopt en alleen het kenteken nog bestaat.
Dat gebeurt regelmatig de koets is te slecht geworden die word dan gesloopt ,en vevolgens word er een buitlandse koets
gekocht waar dan de overgebleven delen weer gemonteerd word of alleen het kenteken word dan overgezet.
Scheelt een boel papierwerk.Groet Bert
27 januari 2014 om 21:15 #17448672ik heb in het verleden mail contact gehad met marcel boukes en ze zijn bezig met de manta alleen op een laag pitje volgens mij !
27 januari 2014 om 21:27 #17448673Geinig dat de manta nog bestaat .
Hij mag er wel een beetje meerr geluk bij hebben ,dan wat ik had.
De motivatie word er niet groter,op als steeds alles je bij de handen afbreektGroet Bert
27 januari 2014 om 21:34 #17448674het enigste wat mijn maat toen heeft gehad is dat het blok kapot ging ! verder nooit iets mee gehad maar dat de motor kapot ging was zijn eigen schuld !
27 januari 2014 om 21:54 #17448675Het motorblok van de NR-08-NH was een opel gereviseerd reviesie blokmet een afgedraaid vliegwiel en een groep a spagettypijp.
Dat blok liep bij mij met 120 pk prima .
Met dat blok heb ik zon 80000 kilometer mee gereden en werd dan ook niet gespaard.
Gewoon eruit halen wat erin zit maar ook niet meer.Groet Bert
1 juli 2014 om 21:51 #17448676Hij leeft inderdaad nog maar staat op een laag pitje.
Maar komt goed.
heb er 2 jaar mee kunnen rijden maar werd te gevaarlijk ivm roest overal.
Maar heb allen een lekke radiator gehad voor de rest niks.marcel
22 juni 2015 om 12:06 #17448677Hoi Marcel
Hoe gaat het met de manta ? Ik ben benieuwd hoe hij er nu bij staat!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.