Nokia C5 met CD70 NAV systeem

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Nokia C5 met CD70 NAV systeem

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226332
    KoBa
      Lid sinds:
      25 September 2010

      Ik ben sinds 2007 in het bezit van een Opel Vectra GTS 2,2 ltr automaat met een CD70 Navigatiesysteem.
      Sinds kort heb ik een Nokia C5. Deze kan geen verbinding maken met mijn CD70 Navigatie systeem. De verbinding blijft 2 sec. tot stand en wordt dan weer uitgeschakeld. Bij Nokia krijg je het advies om naar je dealer te gaan, dit advies had ik ook zelf kunnen bedenken. Ik ben nu bang dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem!!!

      #17733299
      br600
        Lid sinds:
        11 August 2006

        Ik had hetzelfde met mijn Iphone. UHP update bij de dealer laten doen. Werkt nu goed.

        #17733300
        tvdv
          Lid sinds:
          30 October 2010

          hoi

          ik heb een vectra 1,9gts , kan ik mijn navigatie systeem upgraden naar een systeem met bluetooth

          gr Theo

          #17733301
          speaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 March 2007

            Welkom allemaal hierzo !!

            Pix van je vec zijn hier meer dan welkom!!


            @tvdv
            : Je kan een UHP4 module kopen+ microfoontje en met een tech2 sessie laten koppelen.

            #17733302
            opel-limbo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 July 2007

              Idd welkom hier, enne heren, :kewlpics zijn we dol op hier. UHP laten updaten kan werken.

              Als je nog geen UHP hebt, 1tje aanschaffen,inbouwen en zoals Speakert al zei laten aanmelden bij de dealert met Tech2.

              Greetz Roel met een C.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.