Nogmaals top prestatie Tigra :D

Forumindex Forums Modellen Tigra Nogmaals top prestatie Tigra :D

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Kay..

haha vandaag echt iets geweldigs gedaan met mijn tigra :P

( ook nog eens de eerste keer voor mij )

Mijn vader heeft een mercedes benz VITO ( Bus ) deze had problemen rond 6 uur vanmorgen. Nou ik nog geholpen met zijn werk met mijn tigra daarna weer terug naar zijn bus proberen te maken. Nouja ging allemaal niet.

DUS….

dan maar op de sleep :wors Ik zelf had er in het begin moeite dus de tigra ook maar toen snapte ik het en ging het vlot!! Maar na 10 km vloog de aandrijfas bij mijn vader eraf dus dan maar als nog de ANWB gebeld…

Maar toch 10 km gereden op de sleep met een bus!!

oja tussen haakjes nog ik heb ook een paar kleine krasje en steenslag op mijn motorkap. Iemand idee hoe ik deze netjes kan wegwerken??
      Zijn niet overgehouden van het slepen

KiLLaHeRTz

bijtippen, als je geld over hebt kan je ook iets teveel bijtippen en daarna polijsten (beter), je kan ook de motorkap opnieuw spuiten (best)

Dominic

Oh jah die tigra`s zijn best sterke bakkies hoor :D

heb ooit de auto van me moeder uit de modder getrokken (seat cordoba)
          en dat ging zonder moeite.. (sleepte wel aan het voorste oog)

spottekop

Ja dat is dan idd netjes gedaan. Hopelijk is de bus van je paps ook snel weer gemaakt sterkte daarmee.

Kay..

Hhaha ja vandaag na mijn eigen werk even netjes in de garage gezet en samen naar gekeken en is alweer netjes gemaakt

wim-v6
              Deelnemer

Tja, al vanalles achter de X16XE (in een 1300+kg wegende Combo-B) getrokken, van peugeot 106 tot MB 280 S tot Vito 110D, en zelfs een keer een baksprinter 412D met lading (totaal 3500kg), gaat best hoor, als je die koppeling maar niet teveel laat slippen.

willem

spottekop

Ja dat is waar een auto kan meer dna mensen denken. Maar denk wel met die 3500 kg dat je hier de cauberg niet op komt haha;) Dat is een bergje dat loopt net wat te stijl. (overigens is het onze testberg en alle autos komen lekker omhoog daar. Behalve de combo als we niet genoeg vaart hadden onderaan dan moesten we ff terug schakelen maar ja lag een standaard 1.7 in.)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.