Nog steeds waterlek C-corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Nog steeds waterlek C-corsa

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    richardschaeks
    Deelnemer

Hallo,

De c-corsa(11-2004) van een maat van mij is aan de bijrijderskant zeikenat van binnen,
      nu is rondom de accu door de garage alles al schoongemaakt en vandaag was het weer zoveer, dikke regenbui en alles nat!
      Je ziet ook kapje bij de voeten dat daar water overheen gelopen is!
      Waar o waar komt dit water vandaan???
      Auto is maandje geleden gekocht bij een peugout:P dealer en die mensen weten niet veel van die auto af… accu vervangen en ruitenwissers duurde 2 uur…
      helaas zit er nog garantie 5 maanden op, dus ik denk vraag hier eens zodat ik die mensen daar eens kan zeggen waar ze moeten zoeken!

mvg,

richard

Klopper

Klinkt misschien stom, maar pak er eens een tuinslang bij en ga alle delen eens af waar het binnen zou kunnen komen. Laat iemand anders in de auto zitten en kijken wanneer het binnen komt. Zo kom je er in ieder geval sneller achter :)

richardschaeks
        Deelnemer

ja, we waren laatst in de wasstraat met hem geweest en toen kwam er niets naar binnen! heb toen met zaklamp staan kijken…. maar je ziet bij rechtervoet bestuurderkant over dat kapje gewoon dat daar water overheen gegaan is, ik meen dat dit een bekend probleem is bij de c-corsa’s maar vond het niet zo 1 2 3 trug op t forum

Misterkilobyte
          Deelnemer

@richardschaeks wrote:

Hallo,

De c-corsa(11-2004) van een maat van mij is aan de bijrijderskant zeikenat van binnen,
            nu is rondom de accu door de garage alles al schoongemaakt en vandaag was het weer zoveer, dikke regenbui en alles nat!
            Je ziet ook kapje bij de voeten dat daar water overheen gelopen is!
            Waar o waar komt dit water vandaan???
            Auto is maandje geleden gekocht bij een peugout:P dealer en die mensen weten niet veel van die auto af… accu vervangen en ruitenwissers duurde 2 uur…
            helaas zit er nog garantie 5 maanden op, dus ik denk vraag hier eens zodat ik die mensen daar eens kan zeggen waar ze moeten zoeken!

mvg,

richard

Daar waar de accu zit bij die van mij is helemaal doorgeroest, onder de plasticsteun zeg maar onder de accu, vindt dat zeer slecht van opel is bij helemaal weg gerot, en nu moet ik er maar een glasvezelmatje ondermaken een aanstrijken.
            Mischien is het bij je maat ook zo
            Het betreft een corsa c 2003 enjoy met 155000km

Misterkilobyte
            Deelnemer

@richardschaeks wrote:

ja, we waren laatst in de wasstraat met hem geweest en toen kwam er niets naar binnen! heb toen met zaklamp staan kijken…. maar je ziet bij rechtervoet bestuurderkant over dat kapje gewoon dat daar water overheen gegaan is, ik meen dat dit een bekend probleem is bij de c-corsa’s maar vond het niet zo 1 2 3 trug op t forum

ja dat is bij de bestuurderskant zo daar zit een zekeringsbak en daaronder zit een pakking die wil wel is lekken, maar bij de bijrijderskant heb ik nog niet veel gehoord

bukzzzie
              Deelnemer

is een veel voorkomend probleem bij corsa c!

wij hebben er een heel topic over op ons forum…
                meld je ff aan en stel je voor dan is alles te lezen en waarschijnlijk het probleem ook heel snel verholpen ;)

http://www.corsa-c-drivers.com/viewtopic.php?f=16&t=411″ onclick=”window.open(this.href);return false;

richardschaeks
                Deelnemer

@bukzzzie wrote:

is een veel voorkomend probleem bij corsa c!

wij hebben er een heel topic over op ons forum…
                  meld je ff aan en stel je voor dan is alles te lezen en waarschijnlijk het probleem ook heel snel verholpen ;)

http://www.corsa-c-drivers.com/viewtopic.php?f=16&t=411″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Aangemeld:P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.