Nog steeds probleem met de blower ( wat nu Opel kenners )

Forumindex Forums Modellen Astra Nog steeds probleem met de blower ( wat nu Opel kenners )

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277869
    mik83
      Lid sinds:
      10 June 2009

      Zo als de titel all zegt, ik kom er niet meer uit :fy1

      Het begin = ging ie af en toe aan, onder het rijden ook, maar soms ook uit. Dit op alle 4 de standen.

      Wat gedaan ondertussen op aan geven van de forumleden

      Weerstand vervangen en geeft netjes de volt aan, gecontroleerd met voltmeter
      Interieurfilter vervangen

      Motor nagekeken achter dashboard kastje, doet het gewoon ook als ik hem op een accu doorlus.

      Het enige wat ik me kan bedenken, en heb laten vertellen, is dat het kachelpaneel de oorzaak is, Zou dat kunnen? Want de voor de rest doet alles het wel op het paneel.

      En wat ik vanmiddag nog merkte, aangezien de motor nog steeds heb los liggen, zette ik hem even aan, deed ie ongeveer 4 ronddraaien, en hield ie weer op, beetje het idee van een legs baterij, maar nog even laatste power geven.

      Hebben jullie nog sugesties ??????

      Ik weet het gewoon niet meer

      Meg mik83

      #18325846
      Astra_DLS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2008

        Werkt dus op geen enkele stand?

        Via Tapatalk

        #18325847
        mik83
          Lid sinds:
          10 June 2009

          Jawel, werkt op alle standen, alleen de ene keer doet ie het wel gewoon als ik de auto start. Maar soms ook niet dan slaat ie pas aan na een x aantal km’s of minuten. Heel raar allemaal en dan doet ie het ook gewoon in alle 4 de standen. En kan ook VISA versa zijn dat ie wel doet, en onderweg ermee uitscheid.

          #18325848
          Corsaliefhebber
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 February 2012

            Een slechte spoel in de kachel-motor kan zoiets ook veroorzaken, de ene keer wel contact dan weeer geen contact,

            #18325849
            mik83
              Lid sinds:
              10 June 2009

              Oke, dus toch misschien de kachelmotor dan?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.