Nog iemand op zoek naar Astra-F onderdelen *niet voor gevoel

Forumindex Forums Modellen Astra Nog iemand op zoek naar Astra-F onderdelen *niet voor gevoel

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Oenatje
    Deelnemer

nice jerremy. idd die kleur nog nooit gezien in gsi uitvoering,

full options rules, persoonlijk zou ik ook geen leer willen.

Sicco

2.5 of 3.2 zal geen verschilmaken,maar dacht idd aan versnellingsbak en assen en b.v remmerij.Hoe dan ook,lijkt mij wel een raket.Zou dan weer beter bij kadett passen:jerry

Jerremy
        Deelnemer

Erik, hier hetzelfde hoor. Op foto ziet Astra is bright & shinny uit, maar hier en daar steenslag, putje, butsje, krasje etc. Dus daar ga ik volgend jaar wat aan doen. Nog wat plannetjes.
          Ja het gewicht tikt idd aardig door. Denk dat jouw Kadett wel een sneller is ! :) Maar ach, hij is me snel zat, hoef niet persee vooraan te rijden. Dat kenteken, ja geinig he. Nee idd helaas zal dat kenteken niet uitgegeven worden idd. De ‘i’ wordt niet gebruikt.

Jerremy
          Deelnemer

thnx. Oenatje ! nee idd ik ook niet ! Neigt een btje naar groen.
            Ja leder vind ik erg mooi om te zien, maar persoonlijk minder fijn aanvoelen om op te zitten. Maar ja, das persoonlijk.

Sicco, 2.5 of 3.2 maakt prestatie’s wezenlijk verschil, assen zijn van een Vectra A, bak ook remmen zijn niet van Opel.
            Ja, denk dat het geheel in een Kadett harder loopt. Weegt minder natuurlijk. Zeker als je het afzet tegen een auto met (zware) optie’s als airco en glazen schuifkanteldak.

Aapje

Beter vreemde auto’s op een sloop zien…

Dan je eigen auto zo zien opgehaald worden:

Jerremy
              Deelnemer

aai.. :cry

Jammer man. Maar komt er geen andere Astra voor terug ?

*edit* ik zie net in je onderschrift dat je die al hebt !
                Weer een F-je ook.. :thumbup :)

Aapje

Juh maar die staat alweer te koop :P Ik wil een belastingvrije kadett-c of manta oid :) Maargoe, moet minimaal een bepaald bedrag opleveren anders gaat ie niet weg ;)

Jerremy
                  Deelnemer

ohw, O.K. ja Kadett-C of Manta is ook leuk !
                    Nee, je moet je wagen niet voor een habbekrats wegdoen idd.
                    Een Astra met 1.6i is echt nog wel wat waard, in die zin, zeker in deze tijden. Betrouwbaar en zuinig..

IceFreak

Ja hoor, ik ben er ook nog! Weer thuis na een dollemansrit bijna :P

Maargoed, de Astra-tjes staan bij Auto Wessel in De Lutte :). De auto’s zijn inderdaad veel van de slooppremie, zo staan er ook veel Vectra B’s (stuk of 10), een paar Omega’s en nog meer van dat soort speelgoed.

http://www.wessel-autoonderdelen.nl/

runnerf

origineel gepost door Jerremy
                        ohw, O.K. ja Kadett-C of Manta is ook leuk !
                        Nee, je moet je wagen niet voor een habbekrats wegdoen idd.
                        Een Astra met 1.6i is echt nog wel wat waard, in die zin, zeker in deze tijden. Betrouwbaar en zuinig..

Ten eerste complimenten over je astra! Echt een topding zo te zien:o

En het is inderdaad zo, de f-serie is een van de meest betrouwbare serie die Opel ooit heeft gemaakt. Ik durf er dan ook mijn hand voor in het vuur te steken dat 70% van de auto’s die op de sloopfoto’s staan nog enkele tonnen kunnen draaien, met een laag benzineverbruik! Laatst met een “zuinige en schone” Civic Hybrid gereden: volgens de computer 7,5l/100km bij 120km/h, dat doen deze astra’s beter!

Hoezo slooppremie is beter voor het milieu….
                        :cry

Seth
                        Deelnemer

Heb nou zelf ook een Astra F2 GL van 96′ 1.4i en moet eerlijk zeggen. Ben aangenaam verrast: Rijdt lekker al ziet ie er niet uit.

Auto is van ’96, geen schrammetje op, geen blutsje, niets roest, prachtig onderhouden. Staan 93000km’s op. Nadeel is wel dat het maar een 1400i is en dat ie zo klein is tegenover de Vectra A/B (mijn vorige wagens) en vooral de koffer.

Soms houdt de Astra een beetje in maar ik denk wel dat dit normaal is voor een 1400i dat heel de tijd door een oude knar is uitgerede. Ben enkel bang dat ik hem kapot ga trekken (moet met koude motor na 200meter direct de autostrade op voor naar werk te rijde en andersom)

Begin te begrijpe dat deze zo goed verkocht zijn geraakt, motorisch gezien, maar als je het uiterlijk beziet van een standaard (mijn mening) vindt ik dat deze aangepast MOET worden. :jerry Maar er kan wat van gemaakt worden als je het juiste inzicht hebt, een beetje met Photoshop overweg kunt en wat fingerspitsgefühl hebt…

Seth

black_gsi

F*CK de laatste foto, astra met GT velgies :P lekker verbreden en rijden met die handel :P

.B4R7.
                            Deelnemer

ja over dat cash for clunkers en tranen in je ogen gesproken:

http://www.youtube.com/watch?v=iD0Pv6yyGek

Hiervan springen de tranen in je ogen als autoliefhebber.
                              Eigenlijk doet het er nauwelijks toe omdat het al zonde opzich is, maar het is ook nog een T6, dus 6cilinder twin turbo.

asconahobbyist
                              Deelnemer

yupz,dat is goed voor het milieu.
                                Een volvo van net 9 jaar oud die vakkundig om zeep wordt geholpen.
                                Die had hooguit nog een jaartje of 15 meegekunt.
                                En al die rook en verbrande olie is hartstikke goed voor het milieu.
                                Dan wordt ie gesloopt,gaat alles de oven in,in de brand,worden de bloemetjes en boompjes ook vrolijk van.
                                Dan gaan we ook weer energie verbruiken om een vervanger te bouwen.
                                Amerika kennende gaan we dan een prius of honda insight kopen,met van die fijne milieuvriendelijke accu’s.
                                Of mischien wel een echte electrische auto.
                                Hoe wordt stroom trouwens opgewekt? Toch ook met kolencentrales? Hoezo 0 emissie auto’s.
                                Nee ze zijn goed bezig in Amerika Koekoek!!! Koekoek!!!:puke

warhamstr
                                Deelnemer

Hier word je idd wel heel chagrijnig van zeg, belachelijke regeling! En als dat nu het enige filmpje was…:cry

En ik vraag me af of zown iemand die dat uitvoert ook wel helemaal lekker is! al sloegen ze me verrot zou ik het nog vertikken om zo een auto te slopen!:fy1

Jerremy
                                  Deelnemer

origineel gepost door warhamstr

En ik vraag me af of zown iemand die dat uitvoert ook wel helemaal lekker is! al sloegen ze me verrot zou ik het nog vertikken om zo een auto te slopen!:fy1

Nou dat is dus de keerzijde, die worden er voor betaald.
                                    Die gasten zijn blij dat ze werk hebben. Ze zijn in de waan dat dit hun aan het werk houdt. Kunnen ze wel gebruiken daar om d’r astronomische top hypotheek af te betalen die 20x over gefinancieerd is, met een GMC Yukon 6,2L V8 en speedboat erbij ofzo.

Zolang ze het zelf maar geloven. :sleeping

16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.