Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › nog een projectje er bij non opel :shock:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 april 2012 om 19:44 #18004839
toch nog een beetje opel succes ermee
3 april 2012 om 19:56 #18004840haha nou tis net 1 april geweest haha ;)
maar heb vanaag een x30xe opgehaald en moest hem effe kwijt.dus dacht in de renault is nog wel een plekkie vrij.dus daar maar ingepropt.staat hem wel goed al zeg ik het zelf en ruimte zat:jerry :jerry :jerry
ik ga wel even bekijken of ik een pasplaat kan laten maken dat ik hem tegen de renault bak kan maken dan hoef ik geen type 2 meer te kopen en word hij straks toch mee opel ;)
het zou helemaal mooi zijn als ik er een rwd van kon maken maar dat zal meneer rdw wel nie goedvinden :hmmz3 april 2012 om 20:04 #18004841Ja, het ken makkelijk
volgens mij als het bak en braad werk goed zit
en hij verders voldoet aan alle apk eisen mag de rdw hem niet afkeurenik zeg doen :thumbup :D
3 april 2012 om 20:05 #18004842Is geen probleem bij de rdw… Wel aslasten in de gaten houden. ;)
3 april 2012 om 20:21 #18004843vindt het wel een gaaf idee mv6 in de espace
3 april 2012 om 20:27 #18004844@giuliettaevo wrote:
Is geen probleem bij de rdw… Wel aslasten in de gaten houden. ;)
nou dat zit denk ik wel goed.als ik een c kadett met een 6 cil er in goed krijg gekeurt zal dit ook wel goedkomen ;) en over het algemeen kijken ze dat je niet over je max totaalgewicht gaat.aslasten hebben ze niet appart gekeken. en type 2 is exact dezelfde onderbouw en die word wel geleverd met v6.
ik ga gewoon effe vogelen en als het past komt hij er in3 april 2012 om 22:08 #18004845Bij een dergelijke ombouw willen ze wel eens wat langer kijken en naar wat meer punten. ;)
Maar ik zeg ga ervoor. :thumbup
4 april 2012 om 07:39 #18004846@giuliettaevo wrote:
Bij een dergelijke ombouw willen ze wel eens wat langer kijken en naar wat meer punten. ;)
Maar ik zeg ga ervoor. :thumbup
mmm weet ik niet hoor zo,n espace is al gemaakt met een v6 dus op zich niet echt spectaculair ga je van 110 pk naar 150 van een renault v6 of 170 naar een 2,5 opel v6[211 x30xe].van een type 2 hang je er alles zo in.hoef je niks aan te passen is toch heel anders dan een 750 kg c kadett 1200 ombouwen naar een c30ne 177pk 968 kg dus hele tunnel bouwen of een 1200 station met nu een 2,8 v6 160 pk ford sierra motor.
denk dat ze dan bij de c kadett juist wat langer kijken :shock: .al viel dat ook reuze mee ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.