nog een projectje er bij non opel :shock:

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling nog een projectje er bij non opel :shock:

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    astrastationgsi

toch nog een beetje opel succes ermee

pipo

haha nou tis net 1 april geweest haha ;)
        maar heb vanaag een x30xe opgehaald en moest hem effe kwijt.dus dacht in de renault is nog wel een plekkie vrij.dus daar maar ingepropt.staat hem wel goed al zeg ik het zelf en ruimte zat:jerry :jerry :jerry
        ik ga wel even bekijken of ik een pasplaat kan laten maken dat ik hem tegen de renault bak kan maken dan hoef ik geen type 2 meer te kopen en word hij straks toch mee opel ;)
        het zou helemaal mooi zijn als ik er een rwd van kon maken maar dat zal meneer rdw wel nie goedvinden :hmmz

trashmetal
        Deelnemer

Ja, het ken makkelijk
          volgens mij als het bak en braad werk goed zit
          en hij verders voldoet aan alle apk eisen mag de rdw hem niet afkeuren

ik zeg doen :thumbup :D

giuliettaevo
          Deelnemer

Is geen probleem bij de rdw… Wel aslasten in de gaten houden. ;)

astrastationgsi

vindt het wel een gaaf idee mv6 in de espace

pipo

@giuliettaevo wrote:

Is geen probleem bij de rdw… Wel aslasten in de gaten houden. ;)

nou dat zit denk ik wel goed.als ik een c kadett met een 6 cil er in goed krijg gekeurt zal dit ook wel goedkomen ;) en over het algemeen kijken ze dat je niet over je max totaalgewicht gaat.aslasten hebben ze niet appart gekeken. en type 2 is exact dezelfde onderbouw en die word wel geleverd met v6.
                ik ga gewoon effe vogelen en als het past komt hij er in

giuliettaevo
                Deelnemer

Bij een dergelijke ombouw willen ze wel eens wat langer kijken en naar wat meer punten. ;)

Maar ik zeg ga ervoor. :thumbup

pipo

@giuliettaevo wrote:

Bij een dergelijke ombouw willen ze wel eens wat langer kijken en naar wat meer punten. ;)

Maar ik zeg ga ervoor. :thumbup

mmm weet ik niet hoor zo,n espace is al gemaakt met een v6 dus op zich niet echt spectaculair ga je van 110 pk naar 150 van een renault v6 of 170 naar een 2,5 opel v6[211 x30xe].van een type 2 hang je er alles zo in.hoef je niks aan te passen is toch heel anders dan een 750 kg c kadett 1200 ombouwen naar een c30ne 177pk 968 kg dus hele tunnel bouwen of een 1200 station met nu een 2,8 v6 160 pk ford sierra motor.

denk dat ze dan bij de c kadett juist wat langer kijken :shock: .al viel dat ook reuze mee ;)

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.