Nog een extra remlicht.

Forumindex Forums Modellen Tigra Nog een extra remlicht.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Anoniem

Is het mogelijk om theoretisch en praktisch gezien, nog een extra derde remlicht achterop/achterin de Tigra te monteren? Mijne was zo standaard – die had niet eens een derde remlicht, en via de opel-dealer ben ik erachter dat er twee soorten zijn: Een driehoekige (soort wekkerradiovorm) die je in dat stuk boven het raam kan doen, en de lange rechte die je achterop/achterin de kofferklep kan maken. ik heb de variant van de achterklep erin gemaakt en die heb ik op de linkerremlicht(en) aangesloten. Kan nu theoretisch ook dat driehoekige dingetje nog erin en aan de rechterkant worden vastgemaakt? Want ik vind de standaardverlichting van de Tig echt een minpunt en wil wel veilig de weg op :)

DeMeistah
      Deelnemer

weet niet zo goed wat er mis is met de verlichting van een tigra maar goed..
        ik heb mijn 3e remlicht in mn irmscher spoiler zitten, vind ik stukken mooier als in de achterklep zelf.
        vind het ook wel mooi als het is weg gewerkt in een dakspoiler

vincentvdb

dus dan heb je het eigenlijk over een 4e remlicht? (3e extra remlicht)
          Ik heb gewoon mijn derde remlicht in mn spoiler zitten, maar verder zie ik geen problemen met de verlichting van de tigra, ;)

Maus010

Zijn je lampjes niet gewoon defect in je achterlichten?? Dit zie je zooo vaak bij de tigra.
            Vandaar de slecht opvallende verlichting.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.