Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2010 om 19:15 #17377900
ziet er gelijk een stuk beter uit zo. zo kan ie er weer tegen aan.
en doe je je wielkast achter ook nog? want daar zag ik ook iets? en die veerpootbrug is voor je witte circuit kadett?24 oktober 2010 om 20:09 #17377901origineel gepost door Lukko
ziet er gelijk een stuk beter uit zo. zo kan ie er weer tegen aan.
en doe je je wielkast achter ook nog? want daar zag ik ook iets? en die veerpootbrug is voor je witte circuit kadett?De wielkast achter is al helemaal kaal, en staat in de primer, die gaat weer netjes worden:jerry:jerry (eindelijk zin in:P), de omp veerpootbrug is uiteraard voor de circuit kadett:P, weer wat stugger:wors, ideaal voor zondag aanstaande!!!
Groetjes nick
26 oktober 2010 om 15:04 #17377902Weer een update van de zwarte corsa.
Weer veel gedaan:
-stoelen er in gemaakt compelete frames er onder gelast. waar de stoel op staat.
-Stang achterin gelast tussen de schotels voor de gordels. aan te maken en dat die lekker stug wordt.
-platen er in gelast waar het nodig was voor de apk.
-achter as dicht gelast dat die niks meer doet.
-en nu bezig met alles in de ml tektiel en verf te zetenFotos king:
Dat was hem weer.
26 oktober 2010 om 15:17 #17377903Yoo hoe staat het verder met mn grootste concurrent… die witte kadett :jerry
Mijn corsa is ook klaar voor de 31e :vertag
Coupe staat op nieuwe wielen (Omega wielen) komen binnenkort ook weer fotos van king:
26 oktober 2010 om 16:03 #17377904die achteras vergeeft je nu niks meer eey..
en ik zou niet graag een klapper maken met je gordels zo.. vind t maar een eng klein plaatje.
26 oktober 2010 om 16:25 #17377905denk dat die gordels wel goed komen zo..
heb een keer met een polo 2 met een buis in de achteras gelast gereden maar daarvan ging de achterkant aardig rap de voorkant voorbij.. ben benieuwd wat deze gaat doen :) Zo’n as hoort natuurlijk wel iets te torderen.
Ben benieuwd hoe het gaat op het circuit dus :P
26 oktober 2010 om 16:25 #17377906Ik zou er ook niet in willen zitten bij een klapper(mijn idee), ik hou t wel bij me kadett met gordels op orginele plaatsen.
Maar goed dit is hun idee dus, ieder zn ding, we testen t zondag wel even uit:vertag:vertag:agent
Er komt zo weer een nieuwe update:angel
Groeten
26 oktober 2010 om 16:29 #17377907Hierbij de foto’s van wat laatste dingen aan me circuit kadett:P:P:thumbup
De veerpootbrug zit er stevig en op orginele plaatsen gemonteerd.
[img]Hierbij wat foto’s van het opknappen van me wielkasten achter:D
[img][img]
-De raamnetten zitten er toppie in:jerry, op een iets andere manier als de champagne, maar die van de champagne gaan er weer uit en worden op de zelfde manier gemonteerd:wors
[img][img]
-Word wel wat zo:wub:wub
[img][img]
-Ook ben ik tussendoor bezig met t opknappen van me strijdwielen:jerry:D
[img][img]
Dat waren ze weer tot zover, vanaaf weer verder:P
Groeten nick
26 oktober 2010 om 17:11 #17377908die wielen moeten mooi zwart met. man staat nog beter op een witte auto :thumbup
26 oktober 2010 om 18:22 #17377909gaan de slicks zondag mee ???
ik ben bang dat je ze niet nodig hebt!
maar ik gooi ze zelf ook in de bus just incase
het word zo haast vrij “opel”rijdentot zondag grtz
26 oktober 2010 om 20:25 #17377910origineel gepost door mayhem
die achteras vergeeft je nu niks meer eey..en ik zou niet graag een klapper maken met je gordels zo.. vind t maar een eng klein plaatje.
Ik vind het wel mee vallen als je nu een klapper maakt moet de hele schotel er af gerukt worden want die lassen doen niks (schotel van schokbreaker bedoel ik)
Het plaatje waar de gordels aan ziten heb ik getest voor dat ik hem er op laste hoeveel de las kon hebben en een tafel van 2000 kg was geen probleem lijk mij wel genoeg.
En de achter as is maar een test als het niks is zit er zo een andere onder
26 oktober 2010 om 21:15 #17377911@RABBITOPC, ja het is idd effe uitproberen had idd ook aan zwart gedacht, maar dit is even een proefje:P, ik zal wel even wat voorbeelden maken:thumbup kijken wat t mooist is;);)
@MRP-TECH2 ik gooi ze idd wel in de aanhanger, dat ik ze wel bij me heb, het weer word geen 20graden zon volgens mij:P:P, dan worden t de normale banden:agent
Vanavond het volgende gedaan:
-de chamagne gsi is nu achter verlaagd , 8cm:agent wielen vallen mooi in de kasten, moet alleen een klein randje vd wielrand afslijpen ivm t kleine stukje inveren en aanlopen, de voorkant doen we morgen, en de raamnetten passen we dan ook gelijk aan:thumbup
-bij de blauwe gsi zit de matzwarte kap erop, ziet er erg stoer uit:wors, verders gaan we morgen de 4punts gordel doen en als er nog tijd is 2andere voorbanden om de velgen laten draaien.
-bij me witte gsi is de radio/bekabeling/speakers enz er ook uit, daar komt de startknop te zitten op een mooi stuk zwart plastic.
Verders morgen weer een dag:thumbup
Groeten
27 oktober 2010 om 15:05 #17377913Hier de verse update, wat er gistere is gedaan, aan de champagne:jerry
En de matzwarte kap op de blauwe:P
Dan de 8cm verlaging op de champagne (achter)
[img][img]
Dat waren de foto’s weer:jerry vanavond weer verder:D
Groet
27 oktober 2010 om 15:14 #17377914Ik heb mega veel zin in vrijrijden want de kadett ligt lekker laag :P nog een paar dingen aanpassen en zaterdag ff testen en dan zondag voor het eerst met de kadett het cercuit op:D
27 oktober 2010 om 20:13 #17377915mooie update. jullie kunnen er tegen aan knallen op circuit:thumbup
rijd je nog weleens met die witte kadett over de weg ? kan je mooi oefenen op de weg haha:thumbup28 oktober 2010 om 04:34 #17377916@lukko ik rij idd gewoon nog op de weg, zit nog een kenteken op en apk dus knallen maar:D, het harde rijden doen we uiteraard op t circuit:P:P
Gistere hebbe we de raamnetten bij de champagne aangepast, ze zitten nu t zelfde als bij de witte kadett, ook hebben we de wielranden iets in gekort want die liepen flink aan, de afgeslepen rand gaan we vanavond even behandelen, met noverox/primer/ml en buitenkant wat verse lak:angel:angel
Bij de blauwe zijn we bezig om een oog te maken voor de 4punts gordel achter te bevestigen, deze komt op een orgineel gordelpunt te zitten.
Groeten nick
28 oktober 2010 om 08:10 #17377917Die champagne vind ik sûper ,da moet ik ooit nog eens gehad hebben :wub
29 oktober 2010 om 16:28 #17377918@bmwmanu als we er mee klaar zijn op t circuit, dan ken je m wel overnemen:P:P,,
De champagne is nu ook voor verlaagd:wub, de laatste dingen in orde maken, dan morgen alles testen/klaarzetten en zondag lekker rammen:wors:wors:wors
Groeten nick
30 oktober 2010 om 18:35 #17377919weer lekker bezig nick
k ha d er bijna ook geweest zondag op zandvoort maar toch maar even niet met de v6
maatje van me gaan zijn levin even testen maar van hem zal je geen last hebben die zit toch voor je haha
zelfs ik heb moeite met me v6 en dat ding is een 1.6 20v haha
binnekort kom k wel eens buurten daar
30 oktober 2010 om 22:37 #17377920maatje van me gaan zijn levin even testen maar van hem zal je geen last hebben die zit toch voor je haha
zelfs ik heb moeite met me v6 en dat ding is een 1.6 20v haha
haha voor me:jerry:jerry denk eerder dat ie heel effe in me uitlaat mag kijken en dan bye bye:P zijn er meer die zo denken:afro
Vandaag de 3 kadetts allemaal afgerond(was nog meer werk dan we dachten) al de kleine dingetjes bij elkaar kost veel tijd, de aanhanger hebben we opgehaald en afgeladen:worsVoor de rest volgt er zondag of maandag een update van wat we allemaal gedaan hebben, nu geen zin in:P
Groeten nick
31 oktober 2010 om 15:15 #17377921ben bang van nie nick
dat ding is echt niet normaal geloof me :P:P
31 oktober 2010 om 15:20 #17377922het was in ieder geval nat en glad op zandvoort.
wij hebben de kadett ook uitgelaten.
8 sessie op 4 uur tijd en hij gaf geen krimp
theun
31 oktober 2010 om 18:33 #17377923Vandaag ook even naar zandvoort geweest, gekeken naar de NL-Tuning mannen en zelf ook een rondje gedaan.
De pret was helaas snel voorbij omdat er een koelslang knapte en voor de nodige rook zorgte :angel
Hier wat foto’s wat ik heb geschoten:
http://picasaweb.google.com/Tommeer/VrijRijden31102010?feat=directlink
31 oktober 2010 om 19:00 #17377924origineel gepost door jblfreak
ben bang van nie nickdat ding is echt niet normaal geloof me :P:P
Als je hem met je v6 net nie bijhoud moet t n kaasie zijn :P:P:P ach ja dan moet ie ook n keer komenking:
31 oktober 2010 om 19:02 #17377925origineel gepost door theunm
het was in ieder geval nat en glad op zandvoort.wij hebben de kadett ook uitgelaten.
8 sessie op 4 uur tijd en hij gaf geen krimp
theun
Dat t glad was is 1 ding wat zeker is:jerry heb me kadett bijna helemaal kort gereden, het blijft gelukkig op wat zwarte vegen en 2 kromme stuurstangen:jerry,, ik heb nog wel f paar keer naar deze gave kadett van jou gekeken:wors
Groeten en tot volgende keer
Mvg nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.