Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 oktober 2010 om 20:30 #17377874
wat voor een verlaging heb jij op die omi !! :o
3 oktober 2010 om 20:46 #17377875He nick ik heb wel copyright he:P
4 oktober 2010 om 04:22 #17377876@glenngsi mooi he’:jerry:jerry zit een schroefset onder, ken nog wel n stukkie lager maar dan gaan we de drempels weer schaven, dus zo is die best.
@johani500 idd je hebt mooie foto’s geschoten:jerry:jerry:jerry
Groeten
4 oktober 2010 om 13:58 #17377877hij is zeker laag die omega :thumbup
echt netjes :thumbup4 oktober 2010 om 14:47 #17377878origineel gepost door nl-tuning
@glenngsi mooi he’:jerry:jerry zit een schroefset onder, ken nog wel n stukkie lager maar dan gaan we de drempels weer schaven, dus zo is die best.@johani500 idd je hebt mooie foto’s geschoten:jerry:jerry:jerry
Groeten
Okok maar wat voor een schroefset ? en wa kost da ? :jerry Ik wil namelijk wel drempels schaven :jerry
zeker wel mooi btw :P
6 oktober 2010 om 20:57 #17377879Okok maar wat voor een schroefset ? en wa kost da ? :jerry Ik wil namelijk wel drempels schaven :jerry
zeker wel mooi btw :P [/quote]
Heey voor merk schroefset moet je effe Botter u2uen hij had t toen der tijd gemonteerd toen de station van hem was:vertag, rijd toppie verders, en drempels schaven is klote man, zonde voor de daily:o
Vandaag was t weer lekker rustig, de 1 ant klussen de ander ant werk de ander geen zin, dus effe heerlijk alleen:P, heb weer wat dingen aan me seh gedaan, blijft leuk:thumbup
Groeten
7 oktober 2010 om 17:52 #17377880Omega b 52:angel
8 oktober 2010 om 23:03 #17377881Lekker bezig geweest weer jullie.
Knappe vent op die foto trouwens ;) (je weet wel welke)
9 oktober 2010 om 21:35 #17377882Hoi weer een update:D,,
We zijn vandaag druk geweest met de champagne kadett gsi,, waterpomp/distr-riem/olie/koelvloeistof zijn allemaal vervangen, zit nu ook een verstelbaar nokastandwiel (KENT-cams)op:wub,, ook hebben we 1 raamnet gemonteerd van OMP, vd week de andere.
De city heeft zn lakbeurt ook weer gehad, en me grote Tank ook, ziet er weer goed uit:wub.
We hebben div foto’s gemaakt die volgen nog.
Groeten nick
15 oktober 2010 om 15:32 #17377884het is rustig bij nl tuning geen updates
15 oktober 2010 om 15:40 #17377885fotos van die astra opc:wub:wub:wub:wub:kewlpics
15 oktober 2010 om 16:27 #17377886Wel veel gedaan alleen weinig tijd op te posten, komt snel weer wat;)
Groeten nick
15 oktober 2010 om 22:07 #17377887Hallo, hier weer een verse update:P:P
Het raamnet zit er netjes in, toch weer wat extra veiligheid:thumbup
[img][img]
De motor vd champagne heeft ook n beurtje gehad, nieuwe waterpomp/distrriem/olie/filter/koelvloeistof, en een verstelbaar nokastandwiel:wors
[img]Gave race-foto tussendoor, toevallig gemaakt door n onbekende:thumbup
[img]Wat foto’s van mooie wagens op 100%toening:P, koks zn turbokadett stond er ook:wors
[img][img]
[img]:wub:wub
[img].
Dan me nieuwe speeltjes voor op me witte seh circuit kadett:jerry:jerry
[img][img]
4vec2000 velgen met 3 topslicks eromheen, 1 band is niet goed, de 4losse dunlops die er bij zitten zijn perfect, en de losse michelin slick bewaar ik voor reserve:wors
-De stoelen zitten bijna weer in de zwarte corsa a(lagere stoelophanging lassen), foto’s volgen daar nog van
Verders morgen even wat dingen anders zetten in de loods, scheelt weer n hoop ruimte.
Groeten Nick
17 oktober 2010 om 10:49 #17377888Hierbij nog een update van wat we gedaan hebben:thumbup
We waren met ze 2en dus een hoop kunnen doen:vertag:swear;););)
Allereerst 2 auto’s even opgefrist, effe stukkie mee gereden enz, kunnen ze vd winter mooi binnen staan:thumbup
[img][img]
Paarse word vd week ook weer aan gewerkt.
[img][img]
Tussendoor even 1 A-style kap gestoffeert met zwarte stof ziet er wel netjes uit:thumbup(voor de opc blauwe gsi)
[img]De vectra2000 heeft ook even een nieuw plekje:D, binnenkort de verlaging erop en de nieuwe wielen,, maar eerst de dorpels tektieleren+bodem en wielkasten dan kan ik er eerst even fijn mee rijden:agent.
[img]Mn circuit kadett is nu voorzien van motorkaplifters, al t orginele spul is ervan af, stukken beter zo, voor me andere wagens ook maar van die lifters bestellen:hmmz:wors
[img][img]
De champagne circuit gsi is nu voorzien van de zelfde stickers als de mijne, is er toch n beetje gelijkenis:jerry
[img][img]
Dat waren ze weer voor vandaag:jerry
Groeten N
17 oktober 2010 om 15:59 #17377889het blijft gaaf zo,n astra f station turbo weer lekker bezig geweest jongen
17 oktober 2010 om 18:18 #17377890weer een mooie update. welke wagens blijven er allemaal binnen staat in de winter? alleen die astra station? ik rijd er het liefst met geen 1 in de winter haha
die champagne kadett die word ook helemaal gestript?
blijft daar die c20ne inliggen? dat zal ook wel gaan op het circuit??17 oktober 2010 om 18:23 #17377891origineel gepost door Lukko
weer een mooie update. welke wagens blijven er allemaal binnen staat in de winter? alleen die astra station? ik rijd er het liefst met geen 1 in de winter hahadie champagne kadett die word ook helemaal gestript?
blijft daar die c20ne inliggen? dat zal ook wel gaan op het circuit??Heey, er blijven er zat binnen staan vd winter, de oudere zowieso allemaal, winter is niet zo best voor de oldy’s,,
De champagne kadett is al helemaal gestript al n paar maanden:P:P nu alleen de laatste dingen f doen;), de motor blijft er idd in liggen tot ik mijn c20xe in de mijne hang, dan gaat de SEH in de champagne:wors:wors. ding loopt toppie, dus zal wel goed gaan op t circuit:jerry
Groeten
19 oktober 2010 om 18:45 #17377892origineel gepost door nl-tuning
Wat foto’s van mooie wagens op 100%toening:P, koks zn turbokadett stond er ook:wors
[img]ultimate …
gaaf!:thumbup
20 oktober 2010 om 21:01 #17377893Heey weer een update, de motorkap pennen bij de champagne gsi zitten er ook netjes op, alleen de kap f matzwart maken, de kap voor de blauwe gsi staat in de 1ste laag schoolbordenverf:P:P:P
En het raamnet voor mijn witte circuit kadett ligt ook klaar, van QSP:wors
Groeten nick
21 oktober 2010 om 20:26 #17377894Verse update:jerry
Hierbij wat foto’s van de motorkap pennen bij de champagne gsi:thumbup
-Horty heeft effe een gsi kappie van zolder gehaald, en er een strijdkap van gemaakt voor zijn blauwe gsi:P:wors uiteraard voor t circuit:P:P
[img]En een leuk fotootje op internet gevonden:jerry:thumbup
[img]Verders druk met van alles:D:D
Groeten nick
22 oktober 2010 om 21:55 #17377895Weer een kleine update:thumbup
-De strijdkap voor de blauwe kadett gsi is ook helemaal klaar, en netjes geworden;)
-Bij me circuitkadett heb ik de dorpels opnieuw in de zwarte antisteenslag gespoten, die waren niet zo netjes meer, nu weer toppie:jerry, ik ben ook begonnen met de linker wielrand netjes te maken die zag er niet zo netjes uit, gaat nu weer goed komen,
-bij de champagne gsi zijn we bezig met een ander uitlaatsysteem er onder te bouwen, hij is zo stil nu hahah:jerry:jerry, dus aanpassen dat spul,
Morgen mn raamnet erin maken en verder met de 2 kadettjes voor on the track:jerry:jerry
Groeten nick
24 oktober 2010 om 00:39 #17377896Even een verse update tussendoor:angel,, heb weer wat nieuwe onderdelen voor me circuit kadett gekregen voor me verjaardag:jerry:jerry, een OMP veerpootbrug, raamnetten, startknop en hoofdschakelaar:wors:wors jongens bedankt:cool:
Maandag ben ik vrij dan gaat ik de spullen er even op bouwen:hmmz..
De foto’s van de klusjes aan de champagne volgen zondag als t goed is:P:P
Groeten nick
24 oktober 2010 om 06:34 #17377897goedemorgen nick
gefeliciteerd en succes met je nieuwe spullen op circuit wagen bouwen
24 oktober 2010 om 17:39 #17377898Nieuwe update:D:D , zo hierbij even wat nieuwe foto’s van de laatste dingen die gedaan zijn:wors
De dorpel randen werden op wat plekjes kaal door de steentjes (tijdens vrij rijden denk ik), dus alles even opgeschuurd en ontvet en in een nieuwe laag antisteenslag
gespoten:thumbupVOOR:
[img]NA:
[img]De motorkap voor de blauwe gsi(voor op t circuit), is ook af en erg netjes geworden ”mat zwart”:P:P
[img][img]
De andere kant vd circuit gsi:
VOOR:
[img]NA:
[img]En een foto vd nieuwe spullen, buffels+andre bedankt:jerry:jerry:jerry
[img]Morgen een daggie vrij dus alles er lekker opbouwen:jerry
Groeten nick
24 oktober 2010 om 17:43 #17377899ben benieuwd naar de foto`s :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.