Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 september 2010 om 21:55 #17377799
origineel gepost door GT5
Zonde om een kadet er zo bij te zien staan. Zeker als je weet hoe netjes deze auto vroeger was. :cryIk heb hier nog een aantal foto’s van tijdens de restauratie, als er interresse voor is kan ik ze wel inscannen…:agent
Dat netjes is wel effe geleden dan:o wij hebben hem bijna 4jaar jaar gehad, en dorpels/lekbakken alles was helemaal doorgerot, aardig gerestaureert dan:cry:cry, degene van wie die was heeft n komplete terug gekocht, en rijd daar heerlijk mee rond:jerry
Dit carros word weer opgebouwd door de andere eigenaar voor welk doeleind weet ik niet.
Groeten nick
5 september 2010 om 00:30 #17377800Hallo:thumbup vandaag weer erg druk geweest:P:P
-De zwarte corsa a gsi is nu verlaagd dmv de KW schroefset, hij is nu erg laag en stug:wors, alleen nog even platte banden dan kan ie nog wat lager:thumbup:D verders rijd ie top, binnenkort effe uit laten lijnen.
-De aangeschafte astra station c20xe is ook deels gedemonteerd, zoals: onderstel/schokbrekers+veren, komplete rvs groep a, de komplete c20xe motor:agent, en wat los spul, wat er verders met het carros gebeurd gaan we nog bespreken;).
-De kadett seh(nog wel:P) staat nu erg mooi laag op zn buikieking:, vandaag bij de uitlijner geweest als t goed is word ie volgende week uitgelijnt en komen de toyo’s er voor op:D:D(eindelijk grip!!) de nieuwe spullen staan ook weer klaar, alles beetje bij beetje bij elkaar zoeken om van de winter een heleboel om te bouwen:agent
-De kadett 5deurs carros+ de D-kadett carros staan nu buiten, worden vd week weggebracht, jammer die schades:cry:cry. komt wel wat leuks voor terug
-Bij de vectra2000 heb ik achter een nieuwe velg erop gezet, staat m erg gaaf, zelfde style als onder me station OZ superturismo, voor de vec zijn het ook zn soort, eerst even lassen dan verlaging erop + de wielen, gelijk een heel ander plaatje+ elke koker en randen worden in de ML gezet!! verders vaak poetsen om de kleur weer goed op te halen.
Verders hebben we nog zat gedaan, staat allemaal op foto, dat volgt zondag in de middag ergensking: nu geen zin meer in, lange dag geweest:o.
Groeten nick
5 september 2010 om 11:27 #17377801hallo, hierbij de foto’s en de info die erbij hoort:thumbup
Hierbij wat foto’s van me kadett seh die nu een stukje verlaagd is:jerry:jerry, nog even uitlijnen en knallen de 20ste:wub
[img][img]
-We hebben een opel astra station C20XE gekocht, voor div onderdelen, apk is bijna verlopen en de onderdelen zijn meer dan welkom:jerry
eerst even gewassen, dan ken die schoon naar binnen:thumbup, onderstel+groep a is voor de andere station c20xe, wielen voor me vec2000, c20xe voor me witte knalkadett:wub
[img][img]
basss had geen zin:vertag
[img]-1 vd velgen vast op de 2000 gezet om te kijken hoe het staat, wel netjes, binnenkort alle 4 er even opzetten
[img]-De KW set onder de corsa gsi:wub
[img]-Het dak van me oude 5deurs gsi afgeslepen, voor de zekerheid als me ideetje wat word(toekomst:P)
[img]-De D-kadett c20xe is ook vroeg aan zn einde gekomen jammer genoeg, ongelukje zit in een klein hoekje:thumbdown, de nieuwe D zijn we naar opzoek die bouwen we ook om naar 16v het spul staat allemaal klaar
[img][img]
Creep en Buffel
[img]Dit waren ze weer zn beetje:jerry
Groeten Nick
5 september 2010 om 12:20 #17377802origineel gepost door M~V
weggedaan zonder die kooi eruit te halen:oziet er zo niet echt slecht uit op de foto, of word deze weer opgebouwd door een ander?
ja die kooi had ik ook wel willen hebben haha
5 september 2010 om 12:23 #17377803Lekker boeiend!! die auto heeft meerdere malen te koop gestaan voor nog geen 100euro niemand interesse, kooi was ingeslepen en niet kompleet, dus verleden tijd:wtf
We houden ons bezig met het gene waar we nu mee bezig zijn, niet met een gsi carros.
Groeten nick
5 september 2010 om 12:38 #17377804Creep en Buffel
[img]Haha lache foto.
Alleen nog steends jammer dat me D kadettje er niet meer is en idd ongelukje zit in een klein hoekje maar het is niet anders komt wel weer een andere een daar gaat dan lekker de C20XE in.
En het KW spul onder de corsa rijd prima lekker stug al zin om er mee naar zandvoort te gaan :P:P
5 september 2010 om 18:28 #17377805Hierbij wat leuke linkjes naar wat filmpjes op youtube:D
http://www.youtube.com/watch?v=N98trjFPaaI station c20let topsnelheid
http://www.youtube.com/watch?v=qGc6FgfHgqY onderweg naar meeting
http://www.youtube.com/watch?v=9zKSfj7Z3ko Botter verlaat de meeting
http://www.youtube.com/watch?v=SK714PS5TYw buffel op snelweg
http://www.youtube.com/watch?v=1JAdVLVGBUQ met me ouwe opc blauwe gsi in duitsland
Toch weer wat leuke fimpjes, heb er nog heel veel, rustig aan telkens wat uploaden:angel
Groeten nick
5 september 2010 om 18:30 #17377806Kijk maar uit griezel volgende keer pak (PA) erbij en dan ben je nog niet jarig;):P.
En het station carros heeft ook een nieuw baasje.:D
Ben alleen nog opzoek naar een astra gsi 16v met achter schade als donor.
dus heb je wat staan…..5 september 2010 om 19:31 #17377807dikke filmpje en leuke projecten ga zo door
5 september 2010 om 19:59 #17377808waar komen jullie vandaan grens over was bij beek(gld) als ik het goed zag.
5 september 2010 om 20:20 #17377809Bekende astra c20xe station..
Komt die toevallig niet uit Krimpen..?
meen dat ik hem bij mij in de buurt wel is heb zien rijden..
Wat is er trouwens met die D kadett gebeurt..? :o Heb daar ook nog voor gekeken destijds in (volgens mij) Hoogvliet..
Grt
5 september 2010 om 20:20 #17377810Leuke updates en filmpjes hoor. Jullie zitten niet stil daaro! Leuk speelgoed allemaal.
@ mvhagen1979. Grensovergang was Beek ja.
Ze komen van : Lokatie: omg utrecht
Kijk maar onder z’n fototje.5 september 2010 om 20:56 #17377811origineel gepost door Dkadett84
Bekende astra c20xe station..Komt die toevallig niet uit Krimpen..?
meen dat ik hem bij mij in de buurt wel is heb zien rijden..
Wat is er trouwens met die D kadett gebeurt..? :o Heb daar ook nog voor gekeken destijds in (volgens mij) Hoogvliet..
Grt
Zou goed kunnen dat ie uit krimpen komt wij hebben hem van Botter overgenomen,
De Dkadett heeft n klein ongelukje gehad, niets meer aan te doen:thumbdown nu naar een vervanger zoeken.
Bedankt voor de leuke reakties:jerry
Morgen gaan we weer verder met de wagens:P
Groeten Nick
5 september 2010 om 21:12 #17377812Mooie werkplek, en leuke projecten om tevolgen :wors
6 september 2010 om 07:23 #17377813AnoniemLid sinds:
1 January 19706 september 2010 om 15:07 #17377814ja basssss dat koop ik daarna dat blok van jou;)
6 september 2010 om 15:10 #17377815Blok van mij is niet te koop als ik deze zal kopen gaat het blok naar de mattig toe. maar ik heb al een andere D kadett op het oog waar ik woensdag voor ga kijken dus zien wel hoe het loopt.
6 september 2010 om 15:12 #17377816sago:jerry
6 september 2010 om 16:17 #17377817Oei ! sonde van de D kadett !! bas je hebt u2u ! :P
6 september 2010 om 20:22 #17377818origineel gepost door GlennGSI
Oei ! sonde van de D kadett !! bas je hebt u2u ! :PIdd zonden maar ik ga woensdag voor een nieuwe kijken dus gaat goed komen :)
U2U terug.
8 september 2010 om 16:14 #17377819hoi allemaal de astra station heeft n nieuw baasje, hij word weer rollend gemaakt en een komplete astra gsi erbij gezocht, om er gelijk n astra gsi neus op te zetten, eerst zijn we hem ant tektieleren en eventueel roest weghalen e.d.
Vanavond gaan bert en ernie bij een andere D kadett kijken misschien dat dat wat is?? we zullen zien
Verders druk met de vec2000 ivm de veerschotel, waarsch gaat ie na de plaatwerker kan ie gelijk de lekbakken vervangen:jerry. scheelt weer.
Groeten nick
9 september 2010 om 15:13 #17377820Hallo allemaal.
Helaas was de D kadett helemaal niks werd veel mooier veteld dat het was en de foto’s waren volgens mij van een jaar terug want toen we daar aan kwamen schok ik me kapot zeg.
Dus maar weer veder zoeken kom er vast wel een tegen.
12 september 2010 om 01:17 #17377821Hallo, vandaag weer ant hobbyen geweest:jerry
-de vectra rijd weer, ik heb er een nieuw stuk opgelast zodat de schokbreker weer op zn plek blijft gelijk de verstelbare koni’s erachter onder:wub, en daarna een lang stuk gereden, rijd toppie die wagen en heerlijk snel:thumbup:thumbup
-de corsa a gsi is van binnen ook weer 1 kleur, alles is nu netjes zwart gelakt:thumbup, zondag komen de kuipstoelen erin en de schroth gordels:wub, dan is ie weer klaar voor zn 1ste keer op het circuit.
-verders aan de station is ook genoeg gedaan, onderkant enz staan in anti steenslag+motorruimte schoongemaakt.
De seh kadett moet nog even uitgelijnt worden voor dinsdag:wub dan gaan we weer naar zandvoortking:
Groeten nick
12 september 2010 om 18:37 #1737782212 september 2010 om 19:10 #17377823Ziet er goed uit:thumbup
En de nieuwe veerschotel links achter is ook besteld voor de station:D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.