Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2010 om 15:29 #17377774
origineel gepost door Sebbe GSI
Voor de rest hebben we de motor ruimte even opnieuw gespoten en gelijk roest weg gehaald en in de ML gezet.
dat moet ik bij mijn corsa ook nog doen
heb je dat gewoon met een slijptol blank geslepen?
en dan eerst in de ML en dan in de lak
of zit er ook nog grondlak onder?19 augustus 2010 om 15:47 #17377775@blackchampion idd kaalslijpen, dan inspuiten met anti roest primer ofzo(geen ml) en daaroverheen een laklaagjeking:
Groeten nick
19 augustus 2010 om 16:00 #17377776so das nog eens een snel antwoord! thanks!! staat dat jullie wel ML hebben gebruitk
19 augustus 2010 om 16:58 #17377777origineel gepost door black champion
so das nog eens een snel antwoord! thanks!! staat dat jullie wel ML hebben gebruitkJa klopt, alleen hebben we de ML in alle kokers+randen gespoten, ML en lak gaat niet zo best volgens mij:P
veel succes.
Groeten nick
19 augustus 2010 om 19:41 #17377778nou mooi!
heb maar meteen daad bij woord gevoegd, en aan de slag gegaan! en inmiddels is het al gefixt!! ziet er weer toppie uit!
19 augustus 2010 om 19:46 #17377779origineel gepost door nl-tuning
origineel gepost door black champion
so das nog eens een snel antwoord! thanks!! staat dat jullie wel ML hebben gebruitkJa klopt, alleen hebben we de ML in alle kokers+randen gespoten, ML en lak gaat niet zo best volgens mij:P
veel succes.
Groeten nick
We hebben idd bij allen randen en kokers ML gebruiken een de hele accu bak gedaan maar ML kan gewoon over verf heen hoor.
19 augustus 2010 om 19:51 #17377780origineel gepost door Sebbe GSI
origineel gepost door nl-tuning
origineel gepost door black champion
veel succes.
Groeten nick
We hebben idd bij allen randen en kokers ML gebruiken een de hele accu bak gedaan maar ML kan gewoon over verf heen hoor.
Alleen andersom heeft het geen nut :P dat bedoelt Nick denk ik :P
oftewel dat je eerst ml overal spuit en dan lak erover heen :P Tis wel gebruikelijk dat er eerst verf opkomt en daarna pas ML :P
19 augustus 2010 om 19:54 #17377781Ja dat klopt eerst ML en dan lak gaat niet goed idd. :thumbup
19 augustus 2010 om 20:23 #17377782@glenngsi idd dat bedoelde ik:D:D:thumbup
We zijn effe bezig geweest met de waggie’s voor sevenum, we hebben er al zin in:thumbup
Groeten nick
19 augustus 2010 om 20:38 #17377783Wanneer gaan jullie ? of zijn jullie er het hele weekend ? :D
19 augustus 2010 om 20:48 #17377784origineel gepost door GlennGSI
Wanneer gaan jullie ? of zijn jullie er het hele weekend ? :DWij gaan op zaterdag er heen.
19 augustus 2010 om 20:54 #17377785origineel gepost door Sebbe GSI
origineel gepost door GlennGSI
Wanneer gaan jullie ? of zijn jullie er het hele weekend ? :DWij gaan op zaterdag er heen.
ok :) ik ga op zondag das wel jammer. Had graag de NL-Tuning wagens weer bekeken !
20 augustus 2010 om 15:39 #17377786We komme wel met wat leuke wagens:D;)
Groeten nick
25 augustus 2010 om 15:33 #17377787goeiendag:thumbup:thumbup,,
We hebben weer een leuk daggie sevenum achter de rug:wors was weer toppie!!
De blauwe gsi kon niet mee ivm defecte waterpomp, die gaan we vanavond vervangen:thumbup, vandaar day de city mee mocht:P:P
Verders zijn we nu druk met me seh om t 1 en ander aan te passen, achter is ie nu stukken stugger;),,de opc blauwe gsi zijn we de kabelboom ant fatsoeneren, bij de vectra2000 gaan we de hemel opnieuw stofferen in het zwart, erg mooi.
De opc is weer apk gekeurd, dus kan er weer effe tegen aan
Dat waren ze weer.
Groeten nick
29 augustus 2010 om 17:22 #17377788Goeiendag:thumbup we hebben weer genoeg moois gedaan,, blijft maar doorgaan he’
-Ben druk geweest met me vec2000, motorruimte opgefrist+ effe n andere L gemonteerd, ook met de achterkant begonnen, om met wat laswerk te beginnen, gelijk t onderstel aanpakken met KONI’S:jerry, alleen nog effe schoonmaken, ze zijn nog instelbaar ook toppie:wors
[img][img]
-Voor de zwarte corsa gsi hebben we ook wat opgehaald:wub:wub, een kw schroefset en een komplete C20NE met 4na1 spaggetti spruistuk:jerry
[img][img]
-De kabelboom opfrisbeurt van de opc blauwe kadett kost aardig wat tijd aangezien er zn 100 kroonstenen in zitten, word wel stukken netter!! alles solderen/krimkous en opnieuw intapen!!:thumbup
[img][img]
-Eindelijk een goeie 8cm verlaging voor mijn circuit kadett!!! de achterste dempers had ik nog liggen ook van koni:wors,, eindelijk wegligging:jerry:jerry
[img]-De blauwe kadett gsi loopt ook weer als n zonnetje, met de nieuwe waterpomp en distr-riem+vloeistoffen:D:D
[img]Dat was het weer er is nog meer info maar dat volgt nog:hmmz:hmmz
Groeten nick
30 augustus 2010 om 13:22 #17377789mooie foto`s nick. je seh kadett zal nu wel hard gaan in de bochten :thumbup.
wel foto`s erop zetten hoe laag die word. ik wil ook nog een keer 8cm maar eerst even kijken hoe laag dat dat is.
30 augustus 2010 om 14:54 #17377790@lukko ik hoop heel laag zal idd heel veel schelen kwa wegligging, eindelijk lekker stug net als me andere wagens:wub,, je leidingen liggen nog klaar he:D:D
Groeten nick
31 augustus 2010 om 04:42 #17377791De Kadett SEH is nu NOG stugger achter helemaal toppie:wors:wors, vanavond gaan we de veerpoten voor doen, gelijk de linker veerpoot vervangen, omdat t wiellager daarvan kapot is:thumbup, kenne we weer rijden zonder trilling in het stuur, toplagers worden ook gelijk vervangen:D:D.
Foto’s volgen.
Groeten nick
31 augustus 2010 om 19:52 #17377792goed bezig . ben benieuwd naar de foto`s. is die vectra 2000 ook van jouw nick? en die leidingen kom ik zo snel mogelijk op halen. ik heb vanaf aaanstaande vrijdag vakantie dus dan kom ik ze snel daarna ophalen.
ik zoek ook nog complete stuurbekrachtiging voor een kadett e heb je die toevallig nog liggen ?31 augustus 2010 om 20:07 #17377793origineel gepost door Lukko
goed bezig . ben benieuwd naar de foto`s. is die vectra 2000 ook van jouw nick? en die leidingen kom ik zo snel mogelijk op halen. ik heb vanaf aaanstaande vrijdag vakantie dus dan kom ik ze snel daarna ophalen.
ik zoek ook nog complete stuurbekrachtiging voor een kadett e heb je die toevallig nog liggen ?Heey jup die 2000 is van mij, klaar maken om heerlijk mee te gaan rijden:jerry wel wat werk maar ach.
Is goed ik hoor het wel wanneer je langskomt, en uiteraard heb ik nog een stuurbekrachtigingsset voor je liggenking:king: de meeste kadett gsi onderdelen liggen onderhand bij ons hahahah:jerry:jerry:jerry(90% voor eigen gebruik:P)
En de verlaging zit nu achter op de kadett, en als ik in de auto zit is ie knijter stug:agent:agent, morgen de voorkant doen+ linker veerpoot want het wiellager is aan bagger:hmmz
Groeten nick
1 september 2010 om 15:32 #173777941 september 2010 om 21:00 #17377795Erg netjes he’:thumbup , wat het wel niet helpt om loze draden enz weg te halen alles netjes te solderen, en een lakbeurtje:wors:wors doet wonderen, oh ja ook nog eeb veerpootbrug, en binnenkort de KW schroefset monteren.
De Kadett seh is nu bijna klaar kwa verlagen, linker veerpoot gelijk vervangen want het wiellager was echt dood:cry, zitten ook andere toplagers enz op, alles netjes ingevet, ben benieuwt morgen hoe laag die voor komt te staan(en hoe stug die word:jerry:jerry.
Groeten nick
3 september 2010 om 20:00 #17377796origineel gepost door nl-tuning
Gistere is het paarse kadett carros+kooi opgehaald, dus weer plek voor horty:jerry scheelt weer:thumbup[img]
Groeten nick
Ik ken deze Kadett :thumbup
Die is een paar jaar terug van iemand uit Bodegraven geweest
Maar dan praat ik over 10 jaar geleden :thumbup
3 september 2010 om 20:16 #17377797Zonde om een kadet er zo bij te zien staan. Zeker als je weet hoe netjes deze auto vroeger was. :cry
Ik heb hier nog een aantal foto’s van tijdens de restauratie, als er interresse voor is kan ik ze wel inscannen…:agent
3 september 2010 om 21:30 #17377798weggedaan zonder die kooi eruit te halen:o
ziet er zo niet echt slecht uit op de foto, of word deze weer opgebouwd door een ander?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.