Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 augustus 2010 om 21:48 #173777247 augustus 2010 om 13:17 #17377725
Hele mooie fotos weer Sander!
Altijd leuk om zon profesionele fotograaf erbij te hebben :wors
7 augustus 2010 om 13:48 #17377726zozo zeer mooie foto`s ! . er komen toch wel snelle wagens wat ik kan zien.
kan je dan een beetje bijhouden met zo`n corsa en kadett?
zijn natuurlijk wel wat lichter als de rest.7 augustus 2010 om 14:03 #17377727bijhouden??
Hahaha we hebben ze serieus allemaal zoek gereden :thumbup
7 augustus 2010 om 18:25 #17377728Hallo allemaal, we hebben het idd erg naar ons zin gehadking:
Eerst even info vd loods: de jongens zijn allemaal op vakantie ik heb een weekje heerlijk in me eentje kunnen rommelen:wors en flink opgeruimt:jerry:jerry ik heb 2hoeken even grondig leeggeruimt, is stukken beter nu:jerry
Hierbij wat foto’s
-De 5deurs is nu bijna geheel gedemonteerd, schiet niet echt op, doe elke dag een beetje er zijn ook nog genoeg andere dingen te doen, en alles moet nu even alleen:agent
[img]-Het Vrije rijden is toppie bevallen, beide auto’s hebben het weer goed uitgehouden:wors:wors, en het viel ons mee hoe goed we mee konden komen met de rest:P:P:P;);)
Ik ga nu op zoek naar een verlagingsset van rond de 8cm, en semi slicks, dan ken ik die reete snelle corsa ook bij houden:jerry:jerry
Hierbij een stel mooie foto’s gemaakt door Sander:wors:wors
We kwamen ook in de 2 sessies een mooie kadett c coupe tegen uiteraard daar ook een foto van:wors
[img]Echt een leuk daggie racen met goed weer:wors:wors
Groeten Nick
7 augustus 2010 om 22:00 #17377729mooie foto`s.
loods is wel lekker opgeruimd.
welke auto`s staan er op die brug?8 augustus 2010 om 16:25 #17377730Goede dag allemaal
Ik ben net weer terug uit lloret de mar was super gezellig en ben ook lekker bruin :P maar ook weer blij dat ik terug ben kan ik weer lekker aan me auto’s rommelen
foto:
Zo te zien ook een leuke nieuwe corsa bij de club met leuk blokje er in dat zal wel gaan over het curuit :jerry:jerry
Ook erg mooie foto’s van het vrijrijden er ree zat leuks zo te zien :thumbup:thumbup
Groeten bas
8 augustus 2010 om 16:33 #17377731Daar gaat me rust:cry:cry:cry
Haha, nu kennen we de auto’s klaar gaan maken voor sevenum:jerry:jerry:jerry
Groeten nick
8 augustus 2010 om 17:51 #17377732o nee he Bas is er weer :o:o
Hehe welkom terug jochie
9 augustus 2010 om 13:48 #17377733haha zo druk ben ik toch niet. :jerry:jerry ben blij dat ik weer terug ben
9 augustus 2010 om 15:24 #17377734goeie dag
ik ben net weer terug van vakantie uit lloret de mar was erg gezellig en mooi weer gehad :Dben nu weer lekker in nederland kan ik de corsa klaar gaan maken voor sevenum als het lekker weer is
voor de vakantie heb ik uit mijn astra station de hemel gehaald want lekt hier en daar
gelijk maar van demping maten voor de audio er op gedaan
want anders trilt dak zo erg met een subwooferin het resevewiel bak komt de sub te liggen
en daar boven dan versterker met condosator
:angel groeten alex9 augustus 2010 om 15:53 #1737773512 augustus 2010 om 16:45 #17377736hallo allemaal weer veel gedaan af gelopen dagen.
Bij de D kadett mattig verlaaging er onder en nieuwe remschijven en bloken en ook nog de oliekoeler vervangen voor een nieuwe en gelijk nieuwe olie er in
foto’s:
doesjes voor met spullen
ouden olie koeler
nieuwe olie koeler
nieuwe olie+filter
nieuwe schijven en bloken
Er is ook weer een nieuwe auto bij de club een Corsa A GSI voor het curuit gebruik :jerry:jerry
Van de corsa volgen nog een stel update’s dat die klaar gemaakt word voor het curuit
Dat was het weerking:
12 augustus 2010 om 17:25 #17377737Wie heb die corsa gekocht??:wtf
12 augustus 2010 om 20:32 #17377738@mrmonkey hahaha je hebt concurentie jonge:jerry:jerry:jerry kom nou maar gauw weer effe langs met je kadaver:jerry
De corsa a1 GSI is een leuk bakkie motorisch loopt ie goed(voor zover:D) deze gaan we ook klaar maken voor t circuit, leuk rommelen aan die wagens:wors
Groeten nick
13 augustus 2010 om 21:51 #17377739Gistere is het paarse kadett carros+kooi opgehaald, dus weer plek voor horty:jerry scheelt weer:thumbup
Effe fototje van de band:P:P:P kenne we toch weer paar sessies knallen:jerry
En dan een fototje van me nieuwe C20XE die ik ga oplappen:wors, een leuk projectje voor de winter:D
Verders is vandaag de irmscher corsa weer apk gekeurd en uitgelijnt, alles ging zonder moeite:thumbup:thumbup
(foto’s volgen)Bij de zwarte corsa a gsi, is het nodige uit de auto gehaald, div kabels enz weggehaald, en div persverbindingen hersteld d.m.v. solderingen, koelvin moet nog hersteld worden, div kokers zijn in de ML gezet, morgen word het 1 en ander weer terug geplaatst en weer foto’s gemaakt.
Groeten nick
13 augustus 2010 om 22:26 #17377740die paarse kadett lijkt me een leuke wagen, waarom is ie uit mekaar gegaan ??
14 augustus 2010 om 07:20 #17377741origineel gepost door GlennGSI
die paarse kadett lijkt me een leuke wagen, waarom is ie uit mekaar gegaan ??”was” ook een leuke auto:thumbup ivm aanschaf komplete rijdende auto, had ie besloten om hem weg te doen, je kan niet alles houden he'(was het maar zn feest)
Groeten nick
14 augustus 2010 om 17:33 #17377742had je nou nie ff die kooi er uit kunne snijden voor me
14 augustus 2010 om 17:35 #17377743origineel gepost door nl-tuning
origineel gepost door GlennGSI
die paarse kadett lijkt me een leuke wagen, waarom is ie uit mekaar gegaan ??”was” ook een leuke auto:thumbup ivm aanschaf komplete rijdende auto, had ie besloten om hem weg te doen, je kan niet alles houden he'(was het maar zn feest)
Groeten nick
okok :P je kunt idd niet alles houden. Als er geen ruimte meer is houd het op king:
14 augustus 2010 om 17:56 #17377744Heeft meerdere malen voor een drol en een knikker te koop gestaan, geen reakties verders:cry, hij word wel weer opgebouwt in ieder geval en waarsch doorverkocht.
Tevens vandaag weer een nieuwe wagen erbij gehaald:jerry:jerry:jerry:wors:wors ligt een c20xe in rest komt nog, deze hebben we nog niet in de club:angel
Groeten nick
14 augustus 2010 om 18:43 #17377745ow ok nooit gewesten dat ie te koop heb gestaan helaas
15 augustus 2010 om 10:18 #17377746zoals eerder beschreven, is er een nieuwe auto in de club met een c20xe erin:thumbup
Dat is een orginele Vectra2000 geworden:jerry:jerry:jerry
De auto is geheel orgineel, op de remus uitlaat na, hij is voorzien van electrische ramen, electrisch schuif/kanteldak, stuurbekrachtiging, boordcomputer(later erin gezet), alles werkt naar behoren, alleen het dakraam schuift niet naar binnen dus even nakijken
De veerschotel in de kofferbak moet wel gelast worden, dus als iemand nog een veerschotel heeft liggen of een vectra a1 op de sloop weet te staan u2u me even:wors:wors
Hierbij een stel foto’s:
Hier staat ie veilig binnen voor het onderhoud wat ie nodig heeft.
[img]De corsa A1 gsi is voorzien van nieuwe lak onder de motorkap, is gelijk stukken netter, alles staat in de ML, dus binnenkant word vd 1 kleur gemaakt dan word ie weer deels opgebouwt voor circuit.
Dat waren ze weer.
Groeten nick
15 augustus 2010 om 13:55 #17377747mooi ding man
digdash toppie
is deze er orgineel in of later in gezet ?
15 augustus 2010 om 16:10 #17377748@jbl-freak alles is geheel orgineel, de vorige eigenaar heeft hem 17,5 jaar gehad(goede bekende van mij) , verders top wagen, met wat werk.
Groeten nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.