Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 mei 2010 om 18:15 #17377624
hey nick,
ik snap hem niet helemaal.
die geschakelde vin.
als je de laatste ronde een beetje rustig doet ben je 3 min onderweg.
die zou genoeg moeten zijn om de temperatuur weer normaal te krijgen.
zou eerder kijken of je niet meer lucht richting radiateur kunt krijgen.theun
30 mei 2010 om 18:16 #17377625origineel gepost door theunm
hey nick,ik snap hem niet helemaal.
die geschakelde vin.
als je de laatste ronde een beetje rustig doet ben je 3 min onderweg.
die zou genoeg moeten zijn om de temperatuur weer normaal te krijgen.
zou eerder kijken of je niet meer lucht richting radiateur kunt krijgen.theun
Is ook meer een extratje:thumbup:thumbup, vooral als we in de zomer vast staan in de eeuwige files, en rustig aan doen??:jerry:jerry
Mvg nick
30 mei 2010 om 18:21 #17377626Ik had op mijn Corsa A 2.0 16V ook een geschakelde vin en ik vond het ideaal
Ik deed nogal eens mee aan sprintjes trekken op zaterdagavond ;)
En al stond je dan weer in de rij te wachten even het koelvinnetje aanzetten zodat die iets koeler werd
Ik kan het ook iedereen aanbevelen :thumbup30 mei 2010 om 18:24 #17377627Inderdaad, ik heb ook een schakelaar, maar ik gebruik hem alleen voor het stil staan en burn out zetten.
30 mei 2010 om 19:12 #17377628:o Wat is er met die voorbumper gebeurd van de sprint!!! … :cry
Toch ben ik benieuwd wat t wordt ;) :thumbupWat voor lip heeft die blauwe kadett trouwens?
:kewlpics
30 mei 2010 om 20:44 #17377629origineel gepost door Piele
:o Wat is er met die voorbumper gebeurd van de sprint!!! … :cry
Toch ben ik benieuwd wat t wordt ;) :thumbupWat voor lip heeft die blauwe kadett trouwens?
Hoe bedoel je, wat er met voorbumper is gebeurd??? mankeert niets aan hoor:hmmz:hmmz of bedoel je dat ie strak is gezet?? dat was al zo toen we hem kochten:thumbup strak is ie wel netter:jerry
En de lip vd donker blauwe gsi komt van een vr6:P:P:P, en van de opc blauwe kadett van een corsa C gsi:thumbup
De geschakelde vinnen zijn idd erg belangrijk als je effe moet wachten ergens e.d. dus gaan we er een paar bij maken:thumbup (foto’s volgen)
Mvg nick
30 mei 2010 om 22:36 #17377630okj ;)
Vind het persoonlijk toch mooier met de lampgaten (lampen of niet..) en de verzonken band, aangezien die bij de set rondom loopt..
Maar blijft persoonlijk natuurlijk ;)Wordt de band ook weer zwart/zwart,geel,grijs of alles in 1 kleur?Ben hier wel zeer benieuwd naar eigenlijk!
Toevallig ook nog fotos van bewerkingen aan de carro?? :D
Die lip heb ik eerder ergens onder gezien, maar kan er met me kop niet bij… :S :D
Staat em goed iig ;) :wub31 mei 2010 om 04:12 #17377631@piele, alles word als goed is in kleur gespoten wat ik begrepen heb, ik heb genoeg foto’s van het laswerk e.d.:D:D zal er eens een stel uitzoeken.
De corsa gaat wel wat worden is een leuk karretje:thumbup, die wielen die eronder zitten worden ook nog opgelapt en gepolijst:agent.
Groeten Nick
31 mei 2010 om 13:43 #17377632Top! Respect voor het werk!
Ga zelf ook maar is beginnen aan mn sprint c uitbouw!
Alleen is de mijne aangepast voor a3…
Maar dat wordt ook weer netje a2 ;)
toevallig niet een irmscher grilletje over… :DBen wel heel benieuwd naar de laswerkzaamheden!!
31 mei 2010 om 20:57 #17377633Vanavond weer druk geweest.
-De laatste dingen zijn aan de station gedaan, groep a eronder gelast e.d. vloeistoffen erin, motor laten draaien, puntjes op de i gezet morgen kan die de brug weer af:agent;) toch rap gegaan zo.
-Bij de champagne kadett hebben we een start knop ingebouwt inplaats van een sleutel:angel, blijft leuk.
En nog een leuk fototje in topgear magazine ontdekt waar we opstaan bij de gumball3000 te koekeloeren:P:P
Groeten nick
1 juni 2010 om 15:00 #17377634hoiking: de astra station is klaar:jerry dus op naar de volgende:angel:P
hier nog een foto vd motor in de station,
[img]En dan nog een foto van de geplaatste startknop e.d
[img]Vanaaf weer druk aan de gang.
Groeten nick
3 juni 2010 om 16:02 #17377635origineel gepost door Piele
:o Wat is er met die voorbumper gebeurd van de sprint!!! … :cry
oh ja misschien komt er toch een voorbumper op met mistlampen enz, orgineel zeg maar:P:P er word nog getwijfeld.
Groeten nick
3 juni 2010 om 17:42 #17377636KIJK!!
Dat gaat echt beter staan, dat strak gemaakte gedeelte trekt de hele lijn van de verbreding uit elkaar.Mooi werk ;)
5 juni 2010 om 21:42 #17377637Hoi allemaal vandaag is de corsa a irmscher ”effe” gespoten en opgebouwt:jerry:jerry:jerry haha, nee we hebben een komplete opgehaald:jerry en het is een erg mooi exemplaar:wors:wors:wors geheel clean alles erop en eraan.
Hierbij een paar mooie foto’s van onze mini hulkie haha:P:jerry
al met al echt een plaatje:wors:wub.
Het geen wat er nog aan verandert gaat worden is:
-Veel dikkere wielen eronden(we hebben een setje liggen)
-Top schroefset eronder monteren
-Dikke rolkooi erin (staat ook klaar)
-Mooie sparco corsa kuipstoelen erin(staan ook klaar)
-Hans schroth gordels erin, liggen ook klaar haha-En de achteras ombouwen naar schijven:thumbup.
Er is gekozen voor deze auto, omdat voor t geld nooit het andere carros met irmscher uitbouw opgebouwt kon worden, de auto is 99% roestvrij:P en staat top in de lak:jerry
Groeten nick
5 juni 2010 om 22:02 #17377638zeker gaaf ding!
maar zou zelf ook zeker voor een paar dikkere wielen gaan!
wat voor wielen komen er onder>?
weer plannen genoeg zo te horen!
gr. en succes! :thumbup
5 juni 2010 om 22:05 #17377639@peturrr er komme een paar dikke 9j’s onder dat staat m beter denk ik , eerst de wielen maar even opknappen:D foto’s volgen vanzelf:D
Groeten nick
5 juni 2010 om 22:10 #17377640Teuring hej, waar heb je die zo gauw opgescharreld :P nette auto !
5 juni 2010 om 22:12 #173776419j is wel aardig breed ja!
zou alleen persoonlijk distributie deksel ff andere kleur als blauw maken!
verder echt aparte wagen zo!
5 juni 2010 om 22:23 #17377642origineel gepost door peturrr
9j is wel aardig breed ja!zou alleen persoonlijk distributie deksel ff andere kleur als blauw maken!
verder echt aparte wagen zo!
We hebben hem nu zn 8uur staan dus dat komt heus wel goed, we kenne niet alles tegelijk he’
@glenngsi leuk wagentje he’;) tja beetje je ogen en oren open houdenGroeten nick
6 juni 2010 om 06:29 #17377643Ik ken die auto.Di kwam bij meetings in Barendrecht.Zit al lang een c20xe in.Was een jaar of 4 geleden
6 juni 2010 om 07:45 #17377644Dat is een heel mooi corsatje :wors:wors;)
6 juni 2010 om 07:47 #17377645deze corsa is mij een jaar of 1.5 geleden eens aangeboden.
heb toen besloten om het niet te doen, was wel wezen kijken.
dat ding is echt goed gebouwd.
later had ik er wel spijt van dat ik em niet gekocht had, prijs was nieteens zo gek.
maar veel plezier ermee!
en die andere irmsher ook gewoon opbouwen.
6 juni 2010 om 08:36 #17377646@spijkcity, hij rijd idd al een tijdje zo rond met die c20xe, maar echt n top wagen.
@berg ja dat vonden wij ook al, zo zie je ze niet veel:thumbup:thumbup:thumbup kleur is ook erg mooi in de zon:wub
@sjoerdie dat is 1 ding wat zeker is idd , dat ie goed opgebouwd is:wors:wors meer detail foto’s volgen nog;)–De andere irmscher + eventueel carros word te koop aangeboden:thumbup:thumbup
Mvg nick
6 juni 2010 om 09:51 #17377647Het is een hele mooie corsa ook erg arpart om te zien rijden op de snel weg valt wel erg op. :jerry:jerry
Hier nog een filmpje van de Astra station van de eerste start.
6 juni 2010 om 15:14 #17377648ja opvallen doet ie idd wel:jerry,, hij staat nu op de brug en alles word nagelopen, de 9j’s zijn gepast die passen jammer genoeg net niet dus effe verder kijken.
Bij t filmpje vd astra station c20xe tikken de kleppen iets maar dat doet ie gelukkig niet meer, alles zit nu netjes vol met olie:P:P
Groeten nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.