Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 mei 2010 om 19:36 #17377524
Die hoort alleen niet bij ons hehe,,.
De nieuwe ride is geheel gepoetst en rijd heerlijk.
Foto’s volgen nog
Groeten nick
7 mei 2010 om 18:55 #17377525nou nick wat is er nu weer toegevoegd aan de verzameling ???
hup hup met die :kewlpics
gr vinc
7 mei 2010 om 21:22 #17377526hele mooie wagen LOW and CLEAN:angel:angel:angel
Foto’s volgen
Groeten nick
8 mei 2010 om 18:00 #17377527origineel gepost door nl-tuning
hele mooie wagen LOW and CLEAN:angel:angel:angelFoto’s volgen
Groeten nick
Ben benieuwd:hmmz
9 mei 2010 om 18:12 #17377528Hierbij de foto’s van de opvolger van de 5deurs kadett gsi, deze ga ik niet repareren want kost me veel ste veel, en wat nieuwers mag ook wel eens.Echt een top wagen:jerry:thumbup
-Hiero nog effe een pic van 1 van Horty zijn daily’s:P:P:P:P
[img]-Effe een set wielen omgewisseld om te kijken of het aantal inch” beter staat:thumbup ziet er op zich goed uit.
[img][img]
-Even een stel onderdelen, laten stralen en opnieuw in de verf:jerry
[img][img]
-Weer genoeg aan me SEH gedaan, wat leuke stickers erop en de rest van al het plastic incl hemel de auto uit gehaald:thumbup, nog een paar matten eruit fohnen en voor iets naar beneden dan kan ie er weer effe tegen aan.
Alleen het iets te rijk lopen nog effe na lopen.
[img][img]
Ik heb nog een stel andere gsi stoelen liggen die komen in mijn seh dan gaan deze stoelen in de champagne gsi die schiet trouwens ook erg op:jerry-En de special gast vandaag is:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry, was gezellig man:thumbup tot snel.
[img]-Bij de corsa b sport zit de audio installatie er ook zo goed als in, was wel een werkje, maar is wel netjes geworden lekker weggewerkt in ieder geval:thumbup:thumbup, ook zit er nu een leuk filtertje op en de emblemen+lijm:o is er van af, volgende week komt de schroefset erop:jerry
[img][img]
Allemaal leuk spul van rockford/signat en dietz,, de kap op de motor,pijp vd filter en de steun vd filter worden ook in kleur vd auto gespoten:thumbupking:-Horty is weer druk met de station geweest de stootstrips ervan af gehaald is een stuk netter zoking:
[img][img]
-Voor de champagne kleurige gsi hebben we maar effe een oude motorkap van zolder gehaald en er ook een strijdkap van gemaakt:jerry:jerry hahaha, de voorste rand moet nog ja:P:P:P
[img]Zo dat waren ze weer, weer genoeg gedaan deze 2 daagjes:jerry
Groeten nick
9 mei 2010 om 18:52 #17377529Was effe een werkje bij de corsa maar het knapt een stuk op zo en leuk muziekje er bij is ook fijn effe schoefset er onder en hij is helemaal top :thumbup
De 2 circuit worden ook leuk kan niet wachten op ze er over heen zien te rijden :thumbup:thumbup:thumbup
En horty is ook lekker druk :wors:wors
9 mei 2010 om 18:58 #17377530He heb je de omega van andre gekocht!
Wel een mooie vervanger zeg:o
9 mei 2010 om 19:12 #17377531Ja ik vind t een schitterende auto:wub,
-Hier nog een stel foto’s van de operatie aan de astra OPC
De opc kan binnenkort weer rijden, nog even geduld hebben paling:jerry:jerry:jerry
Groeten nick
9 mei 2010 om 19:21 #17377532AnoniemLid sinds:
1 January 1970:o en mij ook lekker gewoon posten he.. hahaha lekker gedaan man.. zie jullie allemaal snel weer! later!!
9 mei 2010 om 19:38 #17377533na de ombouw turbo project door enne :swear
altijd zwaar moet schakelen kunnen we hier
zien wat er nou precies fout gedaan is
met de sper in versnellingsbak zetten is 1bout afgebroken
en dus de helebak heeft gesloopt en dat er nu een
nieuwe onder moet bedankt he goeie
inbouwer uit mijdrecht :argue
nu nog wat passen en met komen er hele dikke velgen onder
de fotos daar van volgen nog als alles klaar is groeten alex
alvast bedankt voor goeie inbouw botter
9 mei 2010 om 20:54 #17377534dikke station:afro
10 mei 2010 om 04:27 #17377535@alex ja die knijer heeft t allemaal even goed in elkaar geflanst, jammer maar goed het is gebeurd, nu gebeurd het tenminste goed:jerry, en die wielen zijn zekers het einde:wub:wub:wub
@pieterslingertje ja bedankt man, we zijn er heel blij mee en rijd toppie, en nog snel ookking:king:king:
Groeten nick
10 mei 2010 om 07:17 #17377536Mooie omega:wub
10 mei 2010 om 07:21 #17377537Die rijden zo ontzettend fijn op snelwegen vanaf 100 km/h hahaha
En op de 160 rijdt die het prettigst;)
10 mei 2010 om 21:05 #17377538zeker de ouwe omega van botter……. is da een 6cilinder
11 mei 2010 om 04:31 #17377539@gsipiloot is een 2.2 16v meer dan genoeg:wors:P
Hij rijd op de snelwegen idd erg lekker, cruise control erop en lekker cruisen:jerry:jerry
-De b-kadett heeft als t goed is ook een ander baasje aankomend weekend, dus nu kan bassss ook een wat snellere:P daily op gaan bouwen:thumbup tevens voor t circuit.
-We hebben er WEER een dikke kadett gsi bij in de loods:jerry:jerry, foto’s volgen snel:wors:wors.
Groeten nick
11 mei 2010 om 16:19 #17377540Hoi allemaal, we zijn de laatste dingen aan de 2 kadettjes ant doen voor t circuit(voor nu dan evenking:), op mijn seh heb ik nu de voor-bumper vd 5deurs gezet, die moest ik eerst even fixen omdat die een aanrijding op ze kop heb gehad,, verders van alles nalopen enz
-De champagne gsi staat nu ook binnen:thumbup, en de strijdkap zit erop:jerry, nu de rest.
:thumbup
Vanavond gaan we weer verder.
Groeten nick
13 mei 2010 om 22:28 #17377541Vandaag waren we vrij, dus hebben we goed gebruik van gemaakt:jerry:jerry,,
De volgende dingen hebben we weer gedaan:thumbup.
-Verder gegaan bij de seh, met de laatste beetjes bitum eruit fohnen, en alles schoonmaken, de bodem gelijk even opgefrist:jerry ziet er weer netjes uit zoking:
[img][img]
-De champagne gsi krijgt de zelfde behandeling als mijn witte seh, alles eruit dus:jerry:jerry, en wat laatste klusjes om voor de apk goed te krijgen:thumbup
[img][img]
-Alvast wat onderdelen mooi gespoten voor de ombouw straks:wors
[img]-De city is nu ”buffel” style verlaagd:jerry:jerry:jerry
[img]-De schroefset zit ook netjes onder de corsa B, hij kan nog lager maar dan loopt ie aan, dus even iets hoger ingesteld dan gaan er later iets smallere banden op zonder de velgbeschermer, dan kan ie een stuk verder zakken:thumbup:thumbup, de audio werk ook toppie:thumbup
[img][img]
-Voor de rest is er WEER:o:o een nieuwe kadett in aantocht deze auto word zaterdag opgehaald (c20xe:wub) rest vd info volgt als ie er is:thumbup
Dat waren ze weer voor vandaag:jerry
Groeten nick
13 mei 2010 om 22:47 #17377542tjoo ! die witte SEH is mooi hard aan de bodem man ! super ding !
13 mei 2010 om 22:50 #17377543@glenngsi ja man daar stond ik ook van te kijken toen ik het bitum eraf fohnde, ziet er idd erg netjes uit, scheelt weer;) nu de laatste puntjes op de i en rammen met dat ding.
Groeten nick
13 mei 2010 om 22:58 #17377544origineel gepost door nl-tuning
@glenngsi ja man daar stond ik ook van te kijken toen ik het bitum eraf fohnde, ziet er idd erg netjes uit, scheelt weer;) nu de laatste puntjes op de i en rammen met dat ding.Groeten nick
goed wat tectiel derin laten lopen hea :P blijft ie ook mooi hard :P
15 mei 2010 om 23:31 #17377545Hallo vandaag naar de rouwstoet geweest van city77 was een waardig afschied.
Ben vandaag ook nog even met de champagne kadett bezig geweest andere veren en schokkers.
En de draagarmen los gehaald voor stabistang,gelijk even de onderkant schoon gemaakt.
de wiellagers achter zijn ook weer lekker in het vet gezet.
Heb ook een lip eronder gezet en de kenteken plaat met een beugel eronder vast gemaakt,zodat ik
de balk weg kon halen voor meer koeling moet alleen nog gaas voor om opspantende steentjes te weren.
Morgen alles op bouwen dan kan de auto maandag naar de apk.
Foto’s volgen nog.gr rob
16 mei 2010 om 19:13 #17377546lekker bezig weer daarzo.
en hoeveel is die corsa b nu verlaagd. staat m er goed.. en komen er nog:kewlpics van de audio??
blijft een mooi topic dit :D
16 mei 2010 om 20:39 #17377547Hallo allemaal
We hebben weer een nieuwe kadett bij de groep een D kadett C20xe, we zijn gelijk er weer druk mee geweest 2 alarmen die het niet deden er uit gehaald heel hoop kadels die niet meer gebruikt worden weg gehaald en de bekisting van de audio er uit gesloopt, de achter bank is er ook uit.
Nog een van onder de kap dan :jerry:jerry
Dat was het weer.
16 mei 2010 om 20:43 #17377548Heuj ! mooie D kadett ! en wat een kabels hebben ze derin verstopt zeg tering ! Diew bekleding over de achterkuipen heen is ook leuk ! nog niet eerder gezien bij een D kadett
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.