Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 april 2010 om 23:08 #17377499
al bekend wat er met de witte kadett gaat gebeuren? hoe is het nu met het vrouwtje dan?
24 april 2010 om 22:11 #17377500eeh poetsers
ik heb nog een astra die ook heel graag gepoetst wil worden:D25 april 2010 om 07:45 #17377501@pieterslingerland:jerry moguh:P,, dan had je m er effe naast moeten zetten haha, kost wel wat maar heb je ook wat:wors:wors
Groeten nick
25 april 2010 om 15:46 #17377502Hallo allemaal:thumbup:P:thumbup, we hebben weer wat gehobbyt:jerry en nog wat foto’s
Hier nog wat foto’s van de gefixte beugel:thumbup voor de 2e circuit kadett:jerry
[img][img]
ook hebben we de wielranden even opgelapt, vd winter gaan er nieuwe ingelast worden:thumbup, dus nu maar even zo gedaan
[img][img]
Ze moeten nog iets bijgewerkt worden dan kunnen ze er wel weer even tegen aan:thumbup(voor de apk) laswerk komt later:thumbup
-Hier vast wat leuke spullen die we opgehaald hebben voor de astra f sport:thumbup, c20xe uitlaat systeem komt er ook aan:thumbup:wors
[img][img]
-En even een leuk plekkie opgezocht voor wat leuke foto’s
[img][img]
volgende maand gaan we weer knallen:jerry:jerry word wel wat!!
-Gisteren hebben we de astra OPC weggebracht voor heel wat werkzaamheden wielranden uitrollen voor de uber dikke nieuwe sloffen die er onder gaan komen:jerry:jerry
Dat was het weer effe.
Groeten nick
27 april 2010 om 04:10 #17377503Goeiedag:P we hebben weer van alles gedaan.
De astra sport is nu voorzien van een astra gsi voorbumper:jerry:jerry
De astra coupe is nu voorzien van een erg mooie gril:wors
De corsa sport krijgt morgen een olie+koelvloeistof ververs beurt dan kan ie er weer een tijd tegen aan:cool:
Foto’s volgen nog:P
Groeten nick
27 april 2010 om 15:52 #17377504Vandaag wezen vrij rijden op circuit zandvoort met de astra station x20xev was weer een leuk dagje :thumbup
jammer dat ik alleen filmpje heb van eerste 2 rondjes laaste 2 gingen stuken beter en sneller.
filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=P-DpRpcc_uQUploaded with ImageShack.us
En dan nog een van de opc.
Groeten
27 april 2010 om 19:13 #17377505vandaag wezen vrij rijden met mijn astra station zoals jullie
hier boven zien met foto,s en filmpje
de laatste rond ging wel goed moest effe wennen aan circuit
was mijn eerste keer met droog weer
alleen volgende keer andere banden had niet zo echt veel
grip maar was weer een leuk dagje circuit:P
en nog foto van opc hoe die nu is worden wat dingen
aan verandert die foto volgen nog als klaar is :D
groeten alex
27 april 2010 om 21:24 #17377506ooh ja dat was waar ook vandaag vrijrijden had ook wel ff willen knallen maar had helaas geen tijd volgende keer beter, opc is mooi ding:thumbup
30 april 2010 om 10:18 #17377507goeiedag, we hebben weer wat klusjes achter de rug:thumbup
-De astra sport is nu voorzien van een nette gsi voorbumper staat stukken beter al zeg ik het zelf.
[img][img]
-Ok de astra g coupe is voor zien van een embleemloze gril:jerry
[img][img]
-De rode kadett gsi heeft nu een achteras met schijven:wors, ook effe eronder geknalt:jerry
[img]-Ik ben al effe bezig om het start probleem van me seh te vinden:thumbdown:swear dus gelijk wat nieuwe onderdelen gemonteerd,
[img]-Verders nog weinig nieuws over de 5deurs gsi wel dat het schadebedrag hoog is, dus moeten we even kijken of we hem wel opknappen ivm alle bijkomende kosten:thumbdown.
Groeten nick
30 april 2010 om 17:34 #17377508die astra f is wel netjes zo met die gsi bumper. :thumbup:thumbup:thumbup
30 april 2010 om 22:15 #17377509staat goed die bumper haha, ik verkoop ook geen rommel he, moet eigenlijk nog wel ff nieuw lipje dr onder doen
maar voor de rest staat het super2 mei 2010 om 09:37 #17377510Gistere zijn we bij de beroemde GUMBALL3000 wezen kijken op het waterlooplein in amsterdam en dat was geweldig wat een prachtauto’s:jerry:jerry:jerry:jerry
Hierbij wat foto’s.
Er waren zn 120 auto’s, al het bruuts kwa auto’s wat er te koop is reed/stond daar:jerry:jerry:jerry
We hebben onze ogen uitgekeken.
Meerdere foto’s volgen:thumbup
Groeten nick
3 mei 2010 om 18:27 #17377511Het was een mooie avond om niet meer te vergeten veel moois gezien en het was weer gezelig :thumbup:thumbup
3 mei 2010 om 18:58 #17377512Misschien even nieuw luchtfilter kopen, dit lijkt nergens op!!!!!!!!:thumbdown
origineel gepost door nl-tuning
Hallo allemaal:thumbup:P:thumbup, we hebben weer wat gehobbyt:jerry en nog wat foto’sHier nog wat foto’s van de gefixte beugel:thumbup voor de 2e circuit kadett:jerry
[img][img]
ook hebben we de wielranden even opgelapt, vd winter gaan er nieuwe ingelast worden:thumbup, dus nu maar even zo gedaan
[img][img]
Ze moeten nog iets bijgewerkt worden dan kunnen ze er wel weer even tegen aan:thumbup(voor de apk) laswerk komt later:thumbup
-Hier vast wat leuke spullen die we opgehaald hebben voor de astra f sport:thumbup, c20xe uitlaat systeem komt er ook aan:thumbup:wors
[img][img]
-En even een leuk plekkie opgezocht voor wat leuke foto’s
[img][img]
volgende maand gaan we weer knallen:jerry:jerry word wel wat!!
-Gisteren hebben we de astra OPC weggebracht voor heel wat werkzaamheden wielranden uitrollen voor de uber dikke nieuwe sloffen die er onder gaan komen:jerry:jerry
Dat was het weer effe.
Groeten nick
3 mei 2010 om 19:01 #17377513Hier iets wat ik had gevond wat betreft de GB3000
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20255
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20257
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20256
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20262GEWELDIGE auto’s :)
Greetz Eric
3 mei 2010 om 20:28 #17377514@sylvester lekker boeiuh:thumbdown:thumbdown wie zegt dat dit er op blijft zitten?? gaat toch over een steun????:vertag
@ericjuh ik gaat t effe bekijken:angel:angel:angelGroeten nick
3 mei 2010 om 20:30 #17377515:sleeping het gaat weer lekker hier he met comentaar:puke
3 mei 2010 om 20:34 #17377516origineel gepost door michiel026
:sleeping het gaat weer lekker hier he met comentaar:puke:’) valt best mee vind ik. Was maar 1 opmerking van een perfectionist in mijn ogen. Die opzich ook nog wel terecht is :jerry de halve sahara hangt int filter :P Maargoed de jongens van NL-Tuning kennende komt zoiets altijd wel goed.
3 mei 2010 om 20:41 #17377517Ja daarom:thumbup ken beter effe wachten he’ in plaats van gelijk commentaar:hmmz, gaat helemaal goed komen verders.
Zal er wel n fototje van posten van de ”nieuwe” filters die we hebben staan:D
Groeten nick
3 mei 2010 om 21:02 #17377518origineel gepost door nl-tuning
Ja daarom:thumbup ken beter effe wachten he’ in plaats van gelijk commentaar:hmmz, gaat helemaal goed komen verders.Zal er wel n fototje van posten van de ”nieuwe” filters die we hebben staan:D
Groeten nick
Ligt er btw nog heel toevallig een originele luchtfilterbox van een C20XE kadett bij jullie in de loods ? :P Zoja wat kost dat ? :jerry
3 mei 2010 om 21:37 #17377519@GUMBALL
Gumball3000 was inderdaad weer heel gaaf!! Dit was voor
ons het 2e jaar dat we er waren. In dacht in 2007 dat ze
toen zijn geweest!Wij hadden ze aan de grens ook opgewacht, en toen mee gereden. Reden zelf met een Golf r32.
De porsche 977 gt3 was echt mijn favoriet!
3 mei 2010 om 21:41 #17377520Dat is helemaal mooi wij stonden rond 6en al klaar:jerry, ik vond de lambo murcielago erg gaaf met de skibox op het dak:jerry: de morgan aeromax was ook erg gaaf, trouwens ze waren allemaal schitterend:jerry:jerry:jerry:wors
In welke auto zat tony hawk nou?
Groeten nick
3 mei 2010 om 21:47 #17377521Oeh in welke auto tony Hawk zat heb ik niet gezien,
Kan het ook nergens vinden op internet helaas.
Ik had eigenlijk mn HD camera bij, maar die bleek leeg te zijn hahaha :Sik heb de lambo met skibox wel zien parkeren uiteindelijk op het laatste parkeerplaats toen alles vol zat.
Was toch een bekende snowboarder?Vond de zilveren edities trouwens behoorlijk lelijk!!
5 mei 2010 om 15:25 #17377522Hallo allemaal:thumbup we hebben weer wat dingen achter de rug:P:P
-De corsa B sport is weer klaar, nieuwe carterpan/olie/filter pakkingen enz motor draait weer goed, schroefset/luchtfilter/audio word aanstaande zaterdag aan begonnen:jerry
-Met de OPC gaat het ook erg hard:wors, schiet al aardig op:thumbup
-En we hebben weer een nieuwe wagen bij de club:jerry:jerry:jerry
Allereerst wat foto’s van wat spul enz.
-Effe een metertje voor de olie in een oud klokbehuizinkje gemaakt voor me SEH:thumbup nu nog effe inbouwen.
-We maken nu de stabstangen voor tussen de draagarmen zelf:jerry voor de kadett e dan:thumbup toppie!!
[img][img]
-En dan hierbij het schone en NIEUWE luchtfiltertje:jerry:jerry
[img]Dat waren er weer een stel.
Groeten nick
6 mei 2010 om 14:28 #17377523Was ff aan het google op zandvoort en kwam op dit topic uit van vrijrijden 27-4-2010 heb nog een foto van die oranje opel :D
Grotere foto.
* http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LD436UQ3.jpg
Gr
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.