Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 april 2010 om 10:13 #17377399
doet hij het weer?
5 april 2010 om 10:22 #17377400Zo ik heb weer een heleboel foto’s, van de div werkzaamheden die we gehad hebben, laatste dagen voor zandvoort.
Zandvoort was erg leuk,en voor iedereen is er een 1ste keer, en de keren dat je erna daar rijd gaat het steeds stukje bij beetje beter, dus gelijk dat commentaar is weer jammer:thumbdown:thumbdown
Hierbij de foto’s van de werkzaamheden aan mijn kadettje SEH.
-onderstel, stukje naar beneden:thumbup
-stuur, stuurd 10x beter
-1velg gespoten, want die was zilver:thumbdown
-motorkap, de strijdkap erop:P
-en wat kleine dingen, zie pics:agent[img]
-Even wat gave foto’s van de champion die uit de winterslaap is:jerry
[img][img]
-Ook bij de blauwe is er weer het 1 en ander verandert:thumbup
[img][img]
-1 vd jongens heeft een half astra f carros gekocht met in feite alleen de motor er nog in, deze motor word binnenkort overgehangen in een andere wagen waar dagelijks mee gereden word:jerry.
[img][img]
-Nog wat foto’s van wat nieuw spul:thumbup
[img][img]
Dat waren ze weer, toch weer genoeg gedaan:thumbup, de foto’s van het VRIJE RIJDEN komen eraan, met een verhaal erbij uiteraard:jerry:jerry.
Groeten nick
5 april 2010 om 11:53 #17377401[img]
Ik wist niet dat ik zo raar kon kijken tijdens het werken:jerry:jerry:jerry
5 april 2010 om 12:18 #17377402Hier alvast een linkje van een filmpje uit de kadett station check 0:58:jerry:jerry van het vrije rijden op zandvoort 04-04-2010.
http://www.youtube.com/watch?v=1hNaRwh08Bg
groeten nick
5 april 2010 om 12:28 #17377403niet om t 1 of ander hoor manne maare ik zie dat jullie door alles en iedereen worden ingehaald :cry
maare ziet er wel gaaf hoor dat circuit tuffen :thumbup:thumbup
gr vinc
5 april 2010 om 12:36 #17377404hij geeft aan dat het filmpje verwijdert is?
5 april 2010 om 12:38 #17377405origineel gepost door nl-tuning
Hier alvast een linkje van een filmpje uit de kadett station check 0:58:jerry:jerry van het vrije rijden op zandvoort 04-04-2010.http://www.youtube.com/watch?v=EuXfAMSAvBU
groeten nick
Nu doet die het weer
http://www.youtube.com/watch?v=EuXfAMSAvBU
En ja volgende keer neem ik een betere camera mee ;)
5 april 2010 om 13:26 #17377406origineel gepost door vincent23
niet om t 1 of ander hoor manne maare ik zie dat jullie door alles en iedereen worden ingehaald :crymaare ziet er wel gaaf hoor dat circuit tuffen :thumbup:thumbup
gr vinc
man man jullie?? het is uit 1 auto gefilmt:wtf, heb er zat ingehaald maar ben ok ingehaald:D
wanneer ga jij mee??
Groeten nick
5 april 2010 om 13:28 #17377407En hierbij de foto’s van het vrije rijden:thumbup we gaan ons focussen op de delen die niet naar wens waren, en dan moet het stukkie bij beetje beter gaanking:
Het was voor ons weer een erg leerzame dag en 2 van ons reden met andere wagens, we weten nu wat we willen veranderen om volgende keer weer wat te kunnen verbeteren, maar alsnog was het erg gezellig onderling:jerry:jerry.
Groeten nick
5 april 2010 om 16:14 #17377408origineel gepost door Sebbe GSI
[img]Ik wist niet dat ik zo raar kon kijken tijdens het werken:jerry:jerry:jerry
wij wel!!!!:P
5 april 2010 om 16:18 #17377409origineel gepost door vincent23
niet om t 1 of ander hoor manne maare ik zie dat jullie door alles en iedereen worden ingehaald :crymaare ziet er wel gaaf hoor dat circuit tuffen :thumbup:thumbup
gr vinc
he da vinci, we gaan niet liggen miereneuken he??:hmmz
mare je bent er wel bij de volgende x natuurlijk!!
kan je zelf een x ervaren hoe leuk het eigenlijk is!!5 april 2010 om 17:40 #17377410We hadden op het circuit gelukkig beter weer als op de heenweg he.
Die witte gsi ging wel lekker over het circuit. Die blauwe 16v vond ik tegen vallen, en de station… tja het blijft een station…. :P
Wij reden in de sport klasse met 2 Kadettjes en ik in mijn Corsa5 april 2010 om 17:48 #17377411origineel gepost door bordeaux beauty
origineel gepost door Sebbe GSI
[img]Ik wist niet dat ik zo raar kon kijken tijdens het werken:jerry:jerry:jerry
wij wel!!!!:P
en niet alleen tijdens het werken:angel
5 april 2010 om 19:28 #17377412origineel gepost door youri_corsa_gsi
Die blauwe 16v vond ik tegen vallen,ik blijf het niet uitleggen:sleeping
5 april 2010 om 19:46 #17377413leuke foto’s! en zeker mooi vrij rijden op zandvoort!
jullie gaan vaker heen begrijp ik?
wil zelf ook al tijden een keer gaan rijden.
wanneer gaan jullie weer?kan ik misschien ook mee rijden met de calibra!
Wil jullie wagens wel eens in het ech zien!succes verder met alle auto’s!
gr.
5 april 2010 om 19:55 #17377414origineel gepost door gsituning_montfoort
origineel gepost door youri_corsa_gsi
Die blauwe 16v vond ik tegen vallen,ik blijf het niet uitleggen:sleeping
hoeft ook niet, ik denk dat ie t wel begrijpt!
weet je, we hebben iig wel naar ons zin gehad en daar gaat het toch om!:thumbup
5 april 2010 om 20:06 #17377415origineel gepost door bordeaux beauty
origineel gepost door vincent23
gr vinc
he da vinci, we gaan niet liggen miereneuken he??:hmmz
mare je bent er wel bij de volgende x natuurlijk!!
kan je zelf een x ervaren hoe leuk het eigenlijk is!!nee hoor patje ikke nie, vind het al wat gaaf dat die station lekker over het baantje heen raced :thumbup:thumbup
ja het zit gewoon niet mee met dat werk van mij anders zou ik graag mee gaan idd :wub:wub
maybe next time kerel :thumbup
gr vinc
5 april 2010 om 20:07 #17377416enne laat bassie toch is een keer met rust :P
al moet ik wel zeggen dat tie er met deze pose toch erg om vraagt hahahaha:P:P:P
gr vinc
6 april 2010 om 04:43 #17377417origineel gepost door youri_corsa_gsi
We hadden op het circuit gelukkig beter weer als op de heenweg he.
Die witte gsi ging wel lekker over het circuit. Die blauwe 16v vond ik tegen vallen, en de station… tja het blijft een station…. :P
Wij reden in de sport klasse met 2 Kadettjes en ik in mijn CorsaHeey moguh, het weer was idd goed tijdens het rijden:thumbup, ja de witte ging wel aardig jaking: heb je er toevallig nog filmpjes van gemaakt???? zou heel mooi zijn, ik heb wel wat onboard filmpjes. Jullie gingen ook aardig in de sport klasse:thumbup
Groeten en volgende keer gaan we wel f ouwehoeren:thumbup
Nick
6 april 2010 om 11:02 #17377418We hadden wel geluk met het weer, net tussen de regen doorgereden:thumbup. Witte SEH ging idd wel goed, filmpje is vanuit mijn kadett gefilmd youri zit een tijdje voor me.
6 april 2010 om 13:17 #17377419origineel gepost door nl-tuning
Groeten en volgende keer gaan we wel f ouwehoeren:thumbup
Nick
Dus toch wel?
Ik vond het namelijk een beetje raar dat niemand elkaar groete of wat dan ook, terwijl we toch allemaal voor hetzelfde komen en hetzelfde merk auto als hobby hebben.
Maar inderdaad zoals gezegd, volgende keer praten we WEL
tegen elkaar, :thumbuphier een link met alle filmpjes:
http://www.youtube.com/user/leroyuitrotterdam#p/u
Tot de volgende keer
6 april 2010 om 15:53 #17377420Dat is goed jongens:thumbup:thumbup volgende keer gaan we zeker even praten, gezellig;),jullie reden ook wel goed he’ met de 16klappers:thumbup:wors
Ik heb nog een filmpje gevonden waar we goed te zien zijn:thumbup,,de station seh is ook te zien (vanaf 2:45) op de helft is de blauwe kadett(vanaf 4:55) te zien met een fraaie slippartij voor hem in de tarzanbocht;), en ik zit aan het eind met me witte seh(vanaf 8:40):wors.
http://www.youtube.com/watch?v=2lV9TnnlxtI&feature=related
Groeten nick
6 april 2010 om 16:04 #17377421Wat een geouwehoer hier zeg…
Laat iedereen toch zn ding doen, gsituning montfoort ging ook voor het eerst het circuit op…
Ik weet dat die 16v goed hard loopt dus wacht gewoon maar af… :thumbup
6 april 2010 om 17:02 #17377422origineel gepost door nl-tuning
Dat is goed jongens:thumbup:thumbup volgende keer gaan we zeker even praten, gezellig;),jullie reden ook wel goed he’ met de 16klappers:thumbup:worsGroeten nick
:thumbup, volgende keer praten we zeker FF bij, ik vond het zo rare situatie hoe ECHTE Opel fans elkaar voorbij liepen.Maar dat kom de volgende keer wel goed.
Die 16V tjes van ons liepen zeker niet verkeerd, die SEH van jou liep trouwens ook niet verkeerd en helemaal niet als dat je 1e keer Zandvoort was.
En wat is die station dik zeg, :wors, dus volgende keer kom ik WEL kijken, :thumbup6 april 2010 om 19:06 #17377423Commentaar hoeft niet altijd geouwehoer te zijn, we hadden van bepaalde auto’s gewoon wat meer verwacht is toch niks mis mee. Er komen nog veel meer dagen :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.