Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2010 om 20:47 #17377299
kijk ff een topik naar beneden daar staat een leuke NL tuning kadett te koop!!!!
25 februari 2010 om 20:51 #17377300idd de blauwe is nu van een maat van me:D, en de zilverer NL-tuning kadett is ook erg gaafking:king:
Groeten nick
25 februari 2010 om 20:55 #17377301die had ik al gezien patrick maar zit me te veel werk aan ;)
25 februari 2010 om 21:23 #17377302thanks nick!!
@michiel maak niet uit, mocht je toch interesse krijgen weet je me te vinden:Dvast bij nl tuning in de loods:P
back on topik
25 februari 2010 om 22:20 #17377303Geen dank voor de kap ! :P ben benieuw hoe het zal gaan staan :)
26 februari 2010 om 14:14 #17377304blauwe kadett dus verkocht verder succes met de projecten
26 februari 2010 om 16:14 #17377305ff tussendoor..
let op de laadstroom bij gel accu´s, deze mogen niet te hoog zijn!
27 februari 2010 om 08:43 #17377306De blauwe gsi is al even verkocht had ik volgens mij al neergezet:thumbup:P,
En voor de rest is die zilvere gsi van bordeaux een leuke wagen met vele extra’s, kan zeker weten nog wat van gemaakt worden:thumbup:thumbup.
@hans zal eens kijken wat er op staat, maar die optima’s worden overal voor gebruikt, dus zal wel goe gaan in onze opeltjes :P:P:P,Groeten nick
27 februari 2010 om 17:37 #17377307Vandaag mooie splitfire bougies gekregen, bedankt he’:jerry, die heb ik in mijn SEH kadett gedaan, ook heb ik de witte gsi motorkap goed schoongemaakt en erop gezet, alleen heeft ie iets kleur verschil, maar die laat ik wel n keertje overspuiten als ik de bumper onderhanden heb genomen:P:),de booskijkers hebben toch iets werk, de matzwarte warmte afvoer kapjes heb ik erin gemonteerd staat m best leuk,,ook de witte achterlichten en mistlampglaasje heb ik vervangen voor orginele GSI lampen.
Nu de linker aandrijfashoes even vervangen dan kan ie voor apk:jerry:jerry(ook al ja)
Groeten nick
27 februari 2010 om 17:40 #17377308het geheime project gaat over de astra??
waarschijnlijk hetzelfde als wat ik van plan ben om nog in de toekomst te doen :)??27 februari 2010 om 17:55 #17377309vette velgen:thumbup
heb er hier ook liggen mar da zonder rand
27 februari 2010 om 18:24 #17377310origineel gepost door nl-tuning
Vandaag mooie splitfire bougies gekregen, bedankt he’:jerry, die heb ik in mijn SEH kadett gedaan, ook heb ik de witte gsi motorkap goed schoongemaakt en erop gezet, alleen heeft ie iets kleur verschil, maar die laat ik wel n keertje overspuiten als ik de bumper onderhanden heb genomen:P:),de booskijkers hebben toch iets werk, de matzwarte warmte afvoer kapjes heb ik erin gemonteerd staat m best leuk,,ook de witte achterlichten en mistlampglaasje heb ik vervangen voor orginele GSI lampen.Nu de linker aandrijfashoes even vervangen dan kan ie voor apk:jerry:jerry(ook al ja)
Groeten nick
Heel erg rot de booskijkers :o ??
welke kleurcode is jou gsi dan ? die van mi jwas 472 zo uit men hoofd. Ik kijk morgen nog ff op het typeplaatje28 februari 2010 om 11:40 #17377311-Motor van de blauwe gsi knapt wel op zo:jerry, en de kooi staat klaar om in gebouwt te worden:thumbup:thumbup
[img][img]
-Div foto’s vd city met de nieuwe audio:thumbup, het 1 en ander word nog gestoffeert en gespoten, dan is alles mooi uit het zicht en toch een leuk geluidje erin, en het belangrijkst er is nog kofferbakruimte:jerry:jerry
[img][img]
(rest vd foto’s volgen nog:D)-Bij de rode gsi hebben we de bumper balk weggehaald dat oogt straks toch wat netter, en de sfj achterlip er even op gezet:wub:wub, ook komt er nog een setje skirts op die niet al te laag zijn
[img][img](let op, the creep)
-Ook zijn we bezig om n plafond in ons kantoortje te fixen, scheelt weer warmte verlies in de winter en blijft lekker koel in de zomer:jerry
[img]-Hierbij wat foto’s van de dingen die ik verandert heb aan de witte SEH kadett
[img][img]
dat waren er weer n paar:jerry.
Groeten nick
28 februari 2010 om 15:39 #17377312jullie zijn weer lekker bezig geweest in jullie loods
28 februari 2010 om 15:58 #17377313Het was effe een kut werkje maar hoe de bumber er nu uit ziet is 10x beter en gelijk ook voor de let die er over een paar jaar in gaat :)
En de Seh neusje ziet er een stuk mooier uit zo :jerry:jerry
28 februari 2010 om 17:25 #17377314@vectratinus stilzitten is geen optie he’!!!
De kadett seh staat al klaar om morgen naar de keurmeester gebracht te worden:jerry:jerry, maar dat zal wel goedkomen denk ikking:, het is altijd effe alles nalopen als je m net hebt overgenomen van een ander.
Rest vd info volgt morgen weer:jerry
Groeten nick
28 februari 2010 om 19:17 #17377315die motorkap staat hem netjes. hij zaltoch wel goed gekeurd worden.
28 februari 2010 om 19:23 #17377316@lukko ja dat denk ik ook wel, mankeert verders weinig aan, ik gaat m zelf na de apk effe helemaal opfrissen kwa motor enz, wat veerpoot bruggen monteren en een stab stang tussen de draagarmen, en verders stukje na beneden en de velgen er weer onder:thumbup, en de motorkap in kleur, dan laat ik gelijk de voorbumper spuiten want de mistlampgaten moeten ook dicht:agent ziet er toch wat beter uut.
Groeten nick
28 februari 2010 om 20:23 #17377317origineel gepost door nl-tuning
@lukko ja dat denk ik ook wel, mankeert verders weinig aan, ik gaat m zelf na de apk effe helemaal opfrissen kwa motor enz, wat veerpoot bruggen monteren en een stab stang tussen de draagarmen, en verders stukje na beneden en de velgen er weer onder:thumbup, en de motorkap in kleur, dan laat ik gelijk de voorbumper spuiten want de mistlampgaten moeten ook dicht:agent ziet er toch wat beter uut.Groeten nick
Ik had nog wel een bumper liggen zonder mistlicht gaten en met zenderlip :P Maargoed, kleur verschil is idd wel aardig groot. weet je het kleur nummer van jou kadett toevallig ?
28 februari 2010 om 21:04 #17377318Zo vandaag weer wat gedaan aan de blauwe kadett ff wat experimenten uitgevoerd:wub
brock b1 16 inch 9j rondom:thumbupmischien een inch groter maar eerst ff kijken hoe ik voor uit kom is nu al vrij krap;)
gr rob
28 februari 2010 om 21:26 #17377319Ik had nog wel een bumper liggen zonder mistlicht gaten en met zenderlip :P Maargoed, kleur verschil is idd wel aardig groot. weet je het kleur nummer van jou kadett toevallig ? [/quote]
komt ie nu mee:P, had ik beter gelijk mee kennen nemen met de motorkap:jerry.
Die wielen staan wel goed idd, lekker breed en laag, nu effe alles monteren en knallen met dat ding:jerry, en niet die wielen zo dicht bij me bigg boss leggen:vertag:hmmz
groeten nick
28 februari 2010 om 21:30 #17377320origineel gepost door nl-tuning
Ik had nog wel een bumper liggen zonder mistlicht gaten en met zenderlip :P Maargoed, kleur verschil is idd wel aardig groot. weet je het kleur nummer van jou kadett toevallig ?komt ie nu mee:P, had ik beter gelijk mee kennen nemen met de motorkap:jerry.
Die wielen staan wel goed idd, lekker breed en laag, nu effe alles monteren en knallen met dat ding:jerry, en niet die wielen zo dicht bij me bigg boss leggen:vertag:hmmz
groeten nick [/quote]
Haha jah kwist niet dat je dat ook zocht hea :P zit overgens wel een scheurtje in de bumpers maar das wel makkelijk te fixxen :P mocht je nog es in de buurt zijn moet je et maar ff laten weten :jerry
1 maart 2010 om 19:42 #17377321lekker bezig jongens de blauwe gsi is netjes geworden
1 maart 2010 om 20:27 #17377322OVer die b1 velgen, als het haalbaar is, zeg ik doen :thumbup Het blijft een gruwelijk mooie wagen :kewlpics :wors
1 maart 2010 om 20:56 #17377323ziet er allemaal wel goed uit. zo die wielen staan dik :thumbup:thumbup:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.