Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 januari 2008 om 19:44 #17375874
seg die spaghettie voor je corsa a gsi waar heb je die aangekocht . want wil er ook zo eentje hebben . en vindt weinige die ze nog hebben . of doe je jouwe weg
29 januari 2008 om 21:15 #17375875@vectra16v onze koppen zijn net 1 grote computer net als die van de ludolf’s hahaha:jerry:jerry we wete presies waar wat in of op komt, makkie:P
@mrmonkey hee chef alles goed?? ja mooi he’ lekker rommelen aan de wagens.
@nicocorsa hee hallo ik heb de mijne bij BOTTERTUNING gekocht en verders zie je ze weinig idd, maar sorry de mijne gaat niet weg:(.groeten nick
nl-tuning:cool:
29 januari 2008 om 21:19 #17375876haha geweldig die foto’s:D goed bezig:D:D leuke parkeerplaats:D
29 januari 2008 om 21:48 #17375877ja mooie overdekte parkeerplaats:jerry:jerry donderdag gaat de blauwe eruit voor de apk dus dan hebben we weer wat ruimte, en dan de station, en dan de rode(maar die heeft al apk),vanavond het schroefdraad gerepareert van me stuurstang en het stuurtje zit er weer netjes op(zie foto)
groeten nick:thumbup
nl-tuning
29 januari 2008 om 21:49 #17375878AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik blijf maar naar de gele staren…. :o:o:o En de blauwe kwijlllll
29 januari 2008 om 21:52 #17375879Mooi om te zien! :D
29 januari 2008 om 21:59 #17375880ja het is allemaal leuk spul, we zijn er ook super blij mee, het kan alleen maar meer worden:jerry:jerry
groeten nick
29 januari 2008 om 22:50 #17375881haha netjes hoor nick !!
we moeten maar is ff afspreken en dan ff gezellig babbelen hahaha
groetjes vincking:
30 januari 2008 om 08:48 #17375882ik zou toch maar eens gaan investeren in een las en slijp scherm want nu staat er iemand een brok roest uit een corsa te slijpen en de vonken inc metaal deeltjes slaan gewoon in de wagen die er nog geen meter vanaf staat. Daar wordt de lak niet heel veel beter van en moet je dat goed uitschuren anders blijf je daar roestpitjes houden.
30 januari 2008 om 08:53 #17375883origineel gepost door DD
ik zou toch maar eens gaan investeren in een las en slijp scherm want nu staat er iemand een brok roest uit een corsa te slijpen en de vonken inc metaal deeltjes slaan gewoon in de wagen die er nog geen meter vanaf staat. Daar wordt de lak niet heel veel beter van en moet je dat goed uitschuren anders blijf je daar roestpitjes houden.vergens mij is dat de rieger utibouw en die is d8 ik van kunsstof:hmmz
30 januari 2008 om 09:04 #17375884origineel gepost door vincent23
origineel gepost door DD
ik zou toch maar eens gaan investeren in een las en slijp scherm want nu staat er iemand een brok roest uit een corsa te slijpen en de vonken inc metaal deeltjes slaan gewoon in de wagen die er nog geen meter vanaf staat. Daar wordt de lak niet heel veel beter van en moet je dat goed uitschuren anders blijf je daar roestpitjes houden.vergens mij is dat de rieger utibouw en die is d8 ik van kunsstof:hmmz
ja de metaal splinters die van het slijpen afkomen slaan misschien nog wel beter in kunststof ze zitten net onder het oppervlak van de lak. Dit metaal is onbeschermt en roest daardoor. je krijgt bruine puntjes in de lak omdat de metaal splinter roest.
30 januari 2008 om 21:15 #17375885@ dd en vincent23 die auto is al zo verrot als wat:P:P dus die paar vonkjes maken echt niks uit hahahaha:jerry:jerry, die hele auto word helemaal opgeknapt als we daar een keer tijd voor hebben(als er wat auto’s klaar zijn)
dan komt dat allemaal goed.groeten nick:agent
30 januari 2008 om 21:17 #17375886— en volgens mij komt het op zijn broek:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
31 januari 2008 om 16:43 #17375887origineel gepost door nl-tuning
— en volgens mij komt het op zijn broek:hmmz:hmmz:hmmz:hmmzhehe dan hoop ik dat die links dragend is hahaha:jerry:jerry
31 januari 2008 om 18:11 #17375888Wat een geweldige hoop opeltjes bij elkaar, nog genoeg werk iig veel succes nog met al je werk!!!
31 januari 2008 om 19:23 #17375889:o niet normaal meer hierzo @NL, opel-wahalla:thumbup
31 januari 2008 om 19:42 #17375890enige idee als die botter een site heeft of zo .
@je opel werkplaats zalig eee. dan over die slijp vonkjes .
is dat nu zo een ramp die kerel die deze opmerking maakt verodet meer tijd in materiaal bijelkaar zoeken om de vonkjes te verkomen dan gewoon effe de schijf te pakken slijpen en door . hahahahah soeey voor de off tpic . ge weet allemaal wel hoe snel het is gebeurt .
moeste interesse hebben wij hebben hier nog een 2 palen hef brug staan in onze officiele opel garage wordt weg gedaan omdat ze soms haperd . stuur me gerus een pb
31 januari 2008 om 21:23 #17375891@vincent23 hahaah idd lekker warm.
@misaborg er heerst een echt opelvirus daaro:wors:wors
@hans bedankt voor de reaktieking:
@nicocorsa ik denk niet dat hij nog zn spruitstuk heeft, want die van mij zat op het blok wat ik bij hem gekocht heb.(ik heb je effe een u2u gestuurd)–me rode gsi zit weer helemaal in elkaar de vloerbedekking enz, de stoelen het dash is weer helemaal kompleet dus nog effe een paar kleine dingen nalopen en hij kan naar de spuiter(eerst weer effe sparen)
groeten nick:cool:
en bedankt voor de leuke reakties:wors
nl-tuning
2 februari 2008 om 18:54 #17375892Ha nl tuning
die astra station heeft die nu een andere kleur achterklep?als dat zo is kwam ik je vanmiddag tegen net over de ijsselbrug bij montfoort,ik was met mijn zilvere vivaro
johan3 februari 2008 om 19:30 #17375893@johani500driver dat klopt er zit ook een andere kofferklep in want die is een keer gesneuveld (ik ben nog op zoek naar een andere maar ken er weinig vinden:P).
groeten nickking:
3 februari 2008 om 19:34 #17375894Hee hallo allemaal.we hebben weer het 1 en ander gedaan en ook weer wat mooie foto’s van de werkzaamheden en wat nieuw aangeschaft spul:jerry,
–allereerst me rode gsi is weer helamaal klaar:jerry,op de mistlampaansluitingen(achter),en wat klein spul na.
–de blauwe gsi is AFGEKEURD omdat al de minpunten zijn weggekit en weggestopt, dus er is genoeg betaald voor deze auto terwijl ie gewoon rot is wat niet te zien was:fy1,alles was netjes weggekit en 1 jaar geleden toen deze auto gekocht werd door me maat was er niets aan de hand en wat er allemaal rot is ken echt niet in 1 jaar gebeuren dus ik denk dat dit de reden was om hem te verkopen(effe door de apk heen slepen om hem aantrekkelijk te maken, de motor was ook een drama alle pakkingen zijn in middels bijna we vervangen:cry(maar hij doet het weer), maar we maken het weer in orde we hadden het zowieso niet verwacht dat ie in deze staat was!!
zie de foto’s inclusief de kit bonken:fy1:swear
-draagarm gedeelte linksvoor was ook netjes ”ingekit” :(
-veerschotel links achter
–nieuw stuk in de kofferbak gelast:cool:
het laswerk word uiteraard nog allemaal afgewerkt/bewerkt.(foto’s volgen)Nog wat pics van wat aangeschaft spul.
–voor de corsa:jerry
–mooie koplampen van de MATTIG
–en nog een foto van de turbo die in de mattig komt.
–de kadett station is ook geheel getektieleert dus dat is mooi:thumbup.
–en de eerste onderdelen zijn binnen voor de ombouw van de kadett 1.3 naar gsi(foto’s volgen)
–een foto tussen door van de coupe:jerry
–En nog wat moois:P:thumbup een set a1 gp banden, met deze banden is geracet op silverstone door het team van australie.:jerry:kewlpics
veel kijkplezier met de nieuwe foto’s:jerry
groeten nick
4 februari 2008 om 18:47 #17375895ja genoeg te zien allen jammer van de blauwe gsi
4 februari 2008 om 18:50 #17375896goed bezig geweest.. mijn kadetje was er erger aan toe destijds.. klote dat ze het nie gewoon eerlijk hebben gezegd.. maar nu weetje dus. als je zoiets koopt gewoon goed kijken
4 februari 2008 om 19:20 #17375897ja lijkt mij ook dat asje op kit tikt dat het anders klinkt dan als je op metaal tikt, en als je weet dat het voorkomende punten zijn bij een dettje zou ik hem altijd even op de brug zetten en kijken.
maarja jullie klussen het toch zo weer recht en dan kan het dettje er weer tegen aan:wors:wors:wors:wors
4 februari 2008 om 19:34 #17375898Wat ga je met die banden doen:o
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.