Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juni 2009 om 12:09 #17376574
Dat jullie Discovery Channel niet bellen met de vraag of ze een documentaire komen filmen :)
13 juni 2009 om 12:48 #17376575Dat zou wel gaaf zijn hee :o een dagelijkse serie :P
13 juni 2009 om 17:32 #17376576en dan gesponserd worden door de enerydrank;)
Werd die bus vanmiddag weer volgeladen nick:wtf:jerry13 juni 2009 om 21:16 #17376577@InjectTheVenom dat zou idd heel cool zijn hahaha, zou dat kenne dan??:P:o
@stender idd heel vet hehe’:wors@johani500 ja idd weer effe wat flessen zuipen gehaald alles was op haha en je moet toch wat kouds hebben:D, alleen vandaag effe geen energy drink:o:o:o.
de groeten nick
13 juni 2009 om 21:47 #17376578vandaag ook weer genoeg gedaan:
-hele bodem enz van de b-kadett is getektieleerd, ook is de radio erin gehangen, en een mooie plaat achterin waar de versterker en verdeelblokken op gemonteerd zitten:thumbup
-de koeling van me blauwe gsi is ook weer gefixt, er was 1 ringetje bij me thermostaat niet goed meer daar lekte die, nieuwe koelvloeistof erin en ontlucht, hij doet t weer toppie:jerry:jerry:jerry
-de aanhanger staat nu mooi in de grondverf, en er is begonnen aan de nieuwe verlichtingskabels, de oude waren niet best meer dus gelijk nieuwe erop
dus weer wat gedaan vandaag:P.
groeten nick
:jerry:jerry:jerry
:agent:agent:agent
groeten nick
ps morgen weer druk, of we gaan naar zundert:hmmz:hmmz:hmmz
15 juni 2009 om 13:14 #17376579we zijn dus niet naar zundert gegaan ivm het klote weer en aangezien we nog genoeg hebben te doen zijn we maar doorgegaan:).
-de aanhanger staat nu mooi in de grondverf, en de bladveren hebben we mooi schoongemaakt en rood gespoten ziet er wel sportief uit:jerry:P:P
[img][img]
-het dash van de paars/grijze gsi is ook omgewisseld en gelijk alle stekkers en nuttloze verbindingen gesoldeert alles werkt weer toppie en gelijk de zeldzame analoge teller erin:wub:wub:wub
[img]huh wie wat waar????
:jerry[img][img]
het is bijna klaar, er worden gelijk wat meters onderin het console gezet, foto’s volgen van het resultaat
[img]-en bij mijn gsi deed mn rechter lamp het ineens niet meer, maar daar zaten kroonsteentjes tussen vanaf 1 van de vorige eigenaars, dus gelijk die troep er tussen uit gehaald en mooi gesoldeert:thumbup
[img][img]
de directeur houd het allemaal goed in de gaten:agent:agent
[img]en er effe een leuk grilletje ingezet(bumper word nog gespoten dan komt de orginele gsi er weer in)
[img]me meisy is een mooi soort reclame bord ant maken, komen paar lampen in voor savonds dan zijn we goed te vinden straks:jerry, is der eigen ontwerp en doet t zelf:thumbup
[img]en dat waren weer wat foto’s van een daggie hobbyen int weekend:jerry
en vanavond weer:sleeping:sleeping:sleeping
groeten nick
16 juni 2009 om 03:33 #17376580zo goeiendag, gistere (15juni)zijn de 2 stations naar de spuiterij gegaan, en de aanhanger staat in de 1ste laag zwart:wub word zeker netjes:agent:agent:agent
[img] de de bladveren hebben nog een laagje rood gekregen:jerry
dat was weer effe een update, vanavond gaan we er weer tegen aan.
groeten nick
16 juni 2009 om 17:24 #17376581nick je moet mij echt is effe een paar zaadjes van die ontzettende geldboom geven hoor hahahaha
ziet er weer mooi uit man
gr vinc
16 juni 2009 om 17:39 #17376582Worden ze allebei in een andere kleur gespoten?
16 juni 2009 om 17:47 #17376583AnoniemLid sinds:
1 January 1970Volgens mij beide stations de voorbumper en bij de kadett E de bumper en motorkap.
16 juni 2009 om 17:56 #17376584weer lekker veel werk verzet mannen,en uuuhhh vrouw natuurlijk
16 juni 2009 om 19:12 #1737658516 juni 2009 om 19:33 #17376586@vincent bij mij komt t ook niet uut de lucht vallen he’ was t maar zo, met flink werken bereik je een hoop haha, maar het word idd wel watking:.
@spijkity ze blijven allebei in geheel orginele kleur:thumbup das wel zo mooi he’
@jvv je ken wel zien da je weer effe nie geweest bent:sleeping:sleeping:sleeping, mijn station de voorbumper/schermen/grill.motorkap/rechterdeur/ en bij beide dorpels achter klein beetje roest wegstralen en spuiten enz En bij de kadett station motorkap/schermen/bumper/deukje minder maken/ en 2 stukjes roest weg halen dus is wel f wat anders al 2 bumper en een motorkap:P:P:P:P:P
@johani500 idd lekker ant hobbyen, en idd me meis helpt ook mooi mee.
groeten nick
16 juni 2009 om 19:55 #17376587jullie hebben zeker nog geen kinderen.
en wat gaan jullie snel :thumbupmvg
Turbotjuh
17 juni 2009 om 08:02 #17376588Kijk maar naar de Teutuls (American Chopper), die zijn vanuit hun kelder begonnen met hun hobby om te zetten in hun beroep, hebben nu een paleis van een gebouw en een groep fans waar je U tegen zegt ;)
Eergister heb ik een aantal beeldjes van de Ludolfs op internet gevonden, hadden die jongens ook nooit van gedacht dat het zover zou komen.
Ik zou het in ieder geval proberen, nee heb je ja kun je krijgen!origineel gepost door nl-tuning
@InjectTheVenom dat zou idd heel cool zijn hahaha, zou dat kenne dan??:P:o
@stender idd heel vet hehe’:wors@johani500 ja idd weer effe wat flessen zuipen gehaald alles was op haha en je moet toch wat kouds hebben:D, alleen vandaag effe geen energy drink:o:o:o.
de groeten nick
17 juni 2009 om 15:39 #17376589@turbotjuh we hebben gelukkig nog geen kinderen, is iets voor later:jerry:jerry:jerry en idd snel gaan is ons motto haha.
@InjectTheVenom zou wel heel gaaf zijn idd,, maar hoe je dat regelen moet?:D:D:D:Dvanaaf gaan we er weer tegen aan, de nieuwe lampen vd aanhanger werken nu ook op de nieuwe bekabeling en stekker dus dat is mooi.
groeten nick
17 juni 2009 om 20:20 #17376590he nick ziet er allemaal weer goed uit, kom volgende week even kijken hoe het geworden is!!!!
17 juni 2009 om 20:46 #17376591hallo allemaal, we zijn weer effe druk geweest en uiteraard weer wat foto’s,
hierbij de foto’s en wat uitleg:jerry
-de kadett station is weer terug vd spuiter en dat is erg mooi geworden:wub:wub:wub eigenaar is er beren gelukkig mee, zelf is ie ook een beer genaamd HORTY:agent
[img][img]
-de analoge teller zit in de paars/grijze kadett en werkt ook goed
[img]-even een foto’tje tussendoor van me blauwe gsi 16v
[img]-en de timmerman:jerry heeft weer wat platen gezaagd voor de audio, we zijn vanaaf een nieuwe versterker aan het testen geweest en die werkt prima en gaat goed hard, moet wel een beetje meespelenmet die dikke woofers he’:jerry:jerry, dit spul komt en de E kadett station
[img][img]
-me meis is ook weer een stukkie opgeschoten met haar bord:thumbup:P(word zeker netjes)
[img]en dat waren er weer een paar, ik duik nu me nest in:agent:agent
groeten nick
17 juni 2009 om 21:06 #17376592netjes hoor kerel :thumbup:thumbup
gr vinc
18 juni 2009 om 08:31 #17376593Goed bezig daarzoking::thumbup
18 juni 2009 om 16:04 #17376594Hey Nick,
Dat ziet er allemaal weer puik uit man !
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat….Zijn dat nou twee 12″ (30cm) Fusion SubWoofers ? :)
18 juni 2009 om 20:44 #17376595@bliksemssss eey dude:cool: het word allemaal wel weer wat, elke avond hard werken lange dagen, en het eind resultaat mag er zijn, het zijn idd 12inch subwoofers van fusion:thumbup morgen gaan we een dikke rockford versterker ophalen voor die 2 jongens:wors:wors
hallo allemaal, vanavond hebben we de kadett station opgehaald de bumper moest nog even blijven, moest nog even iets gefixt worden:D:D maar die ziet er uiteraard ook erg mooi uit(foto’s volgen)me station word ook erg mooi, alles staat in de grondverf/bumper is al strakgezet ,en de resterende plekjes,morgen gaat ie als t goed is in de lak.
het nl-tuning bord is nu ook voorzien van een tl-lamp ziet er ook toppie uit.
en uiteraard heb ik weer mooie foto’s maar dat is voor morgen:sleeping:sleeping:sleeping
groeten nick
20 juni 2009 om 14:32 #17376596waar blijven die mooie foto’s ik kan niet wachen :jerry
mvg
Turbotjuh
20 juni 2009 om 23:26 #17376597origineel gepost door nl-tuning
MOOIE KLEUR ZO !!!
CHECK DE ROOKWALMEN loz.
goed bezig weer!
groeten nick
21 juni 2009 om 00:53 #17376598vandaag weer een hele boel gedaan:agent:agent:agent
De nieuwe clubstickers zijn besteld voor op de aanhanger als die binnen zijn kunnen we het afronden:thumbup
En hierbij weer wat foto’s+ info:P
-me station staat nog bij de spuiter en word weer netjes gemaakt, de voorbumper mistlampgaten zijn erg netjes dichtgemaakt, je ziet er niets meer van:jerry
[img][img]
-Het nl-tuning bord is nu ook ”bijna” voorzien van licht, hierbij vast een voorproefje:cool::cool:
[img]-Ook zijn we natuurlijk druk met de aanhanger, de RH wielen zijn netjes geschuurd en opnieuw gespoten, oko zit de imperial er weer op met aangepaste steunen, de steun voor op de kar voor t reserve wiel is ook gemonteerd.
[img][img]
een hele dikke sticker erop:wub
[img][img]
-de kadett 16v ”paars/grijze” schiet ook al aardig op, de audio is bijna gereed, radio/dikke composet/versterker ezn zitten er al in, ook zijn de deurpanelen gestoffeert:wub:wub wat erg mooi is geworden.
[img][img]
-We hebben met het cluppie een uber grote legertent gekocht van wel 10mtr bij 5mtr bij 3mtr hoog gekocht incl aanhanger om hem in op te bergen ”ideaal”,
-Ook krijgt de witte kadett SEH weer volop aandacht:P:thumbup, alle roestplekjes worden behandelt/strakgezet/en overgespoten ook worden er nog een paar extra’s aan deze auto toegevoegt maar dat komt nog
-En de indeling kwa versterkers enz is ook kompleet dus we kunnen het dicht gaan bouwen, morgen(zondag) word t hele audio vd kadett e station afgerond op het stofferen na dan.
-De uitlaat van de B-kadett is nu ook goed gelast die was lek, en we zijn nu met de remmerij bezig achter, die zijn/waren versleten;);), en hij rijd nu stukken lekkerder met de nieuwe veerschotels,, goed gedaan bassssssss:jerry
(heb ik alleen nog geen foto’s van)dit waren er weer een paar.
mvg nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.