Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 april 2009 om 19:55 #17376424
Vandaag de station 2x voorbij zien vliegen bij de ac restaurant de Meern ;)
hij klinkt best snel zo van een afstandje :thumbupmvg
Turbotjuh
18 april 2009 om 23:41 #17376425moguh, hahah ja ik zag jullie de heenweg al staan maar kon niet echt gas geven, maar de terug weg wel:o:o:jerry:jerry:jerry zag je al die koppies omdraaien hahahaha:D:D was wel een leuke meeting volgens mij volgende keer effe mailen he’:agent
er is ook weer heeel veel gedaan deze zaterdag maar dat komt morgen wel ik gaat nu slapen:sleeping:sleeping
groeten nick
19 april 2009 om 08:15 #17376426origineel gepost door nl-tuning
moguh, hahah ja ik zag jullie de heenweg al staan maar kon niet echt gas geven, maar de terug weg wel:o:o:jerry:jerry:jerry zag je al die koppies omdraaien hahahaha:D:D was wel een leuke meeting volgens mij volgende keer effe mailen he’:agenter is ook weer heeel veel gedaan deze zaterdag maar dat komt morgen wel ik gaat nu slapen:sleeping:sleeping
groeten nick
je had ook even kunnen stoppen ipv langskomen ;)
maar volgende keer zal ik het laten weten nick:thumbupmvg
Turbotjuh
19 april 2009 om 08:54 #17376427ja man, ik weet het maar had echt geen tijd er kwam iemand coor het c kadett coupe carros, en daarna voor ook iemand om de blauwe gsi te bekijken.
maar als je het volgende keer effe laat weten komme we effe met ons cluppieking: gezellig.
groeten nick
19 april 2009 om 15:14 #17376428origineel gepost door nl-tuning
ja man, ik weet het maar had echt geen tijd er kwam iemand coor het c kadett coupe carros, en daarna voor ook iemand om de blauwe gsi te bekijken.maar als je het volgende keer effe laat weten komme we effe met ons cluppieking: gezellig.
groeten nick
Lijkt ons ook heel gezellig dus ik zal het op tijd doorgeven als er weer een datum gepland is:P
waar blijven de foto’s om ontopic te blijven :angelmvg
Turbotjuh
23 april 2009 om 15:21 #17376429het is ff rustig in het kluppie maar dit weekend gaat er weer het 1 of ander gebeuren:P
gr rob
23 april 2009 om 15:44 #17376430hierbij de beloofde foto’s van weer een boel gesleutel:jerry:jerry
de rode gsi is nu ook voorzien van een super net kompleet leren interieur van recaro:thumbup
[img]http://
er komt nog een foto van dat alles erin zit.me eigen city door de apk heen proberen te halen, lekker voor de zomer:cool:
[img][img]
wat kleine laswerkzaamheden en gelijk alles effe behandelenwat leuke pics tussendoor:thumbup
[img][img]
de ”16v” station heeft nieuwe velgen e.d hij moet alleen nog verlaagd worden maar dat komt er ook aan.
foto is opgegeten door bassss
EN DAN:o:o:o:o:o:o worden dit de velgen voor me MATTIG KADETT??????????????:jerry:jerry:jerry
[img][img]
en tot slot onze waakhond genaamd homie:agent:agent
[img]:jerry:jerry:jerry:jerry wahahahha die buffel:P
groeten nick
23 april 2009 om 16:06 #17376431deze foto is gemnaakt in een goeie tijd, :P
gr rob
23 april 2009 om 16:26 #17376432nice velgen nick :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
ik hou het lekker bij old skool :D
gr vinc
23 april 2009 om 16:32 #17376433buffel ziet er weer goed uit :jerry
23 april 2009 om 20:47 #17376434vette velgen hoor komen me wel iets bekent voor!!!:jerry
:jerry:jerry:jerry
leuke waakhond ook!:P:P
24 april 2009 om 04:11 #17376435@bordeauxbeauty waar komen die velgen je dan bekend van voor?????
-we zijn ook weer wat verder met de city, plaatje in de kofferbak gelast, en gelijk behandelt uiteraard:P.
-bij de rode gsi zit het leren interieur er kompleet in, incl panelen enz ziet er heel netjes uit.
-we zijn ook begonnen met het omwisselen van dashbord in de kadett station, van grijs naar zwart
en dit weer effe op 1 avondje hehe:sleeping:sleeping
groeten nick
24 april 2009 om 15:36 #1737643624 april 2009 om 15:55 #17376437ja is weer mooi spul allemaal, het gaat wel weer lekker de laatste tijdking:, word weer flink gehobbyt haha(deden we altijd al:D)
morgen gaan we de nieuwste wagen vd club ophalen, foto’s volgen morgen.
mvg nick
24 april 2009 om 16:11 #17376438Dikke velgen nick:thumbupen een mooi intr, seb. ben benieuwt wat jullie nu weer gaan halen:agent
25 april 2009 om 22:21 #17376439hallo allemaal zoals normaal op zaterdag hebben we weer genoeg gedaan en er weer 15uurtjes opzitten:o maar toch weer genoeg gedaanking:king:king:
we hebben vandaag de nieuwste aanwinst van de club opgehaald, een erg leuke wagen die goed rijd, het gaat om een B-kadett uit 1973 1.1 en voor de rest geheel orgineel en kwa roest valt het erg mee:wors. degene van wie de auto nu is kan er een lekker tijdje mee rijden en mooi verder aan zijn grote project:cool::thumbup:thumbup
hierbij wat foto’s de allerlaatste foto is ie geheel gepoetst enz het verschil zie je wel.
[img][img]
even 2 coole foto’s van de waarschijnlijke velgen:wub:wub:wub:wub:wub
[img][img]
ik heb ook weer wat aan me city gedaan, alleen was het lasgas op jammer genoeg:( en gelijk in de menie uiteraard:P
[img][img]
en een foto van de gordels die erin komen, erg nette gordels
[img]nog even 2 foto’s van de blauwe gsi(staat te koop trouwens)
[img][img]
dat waren weer wat foto’s:jerry
-bij de b kadett is alle overtollige ”audio” kabels eruit getrokken zn 20mtr:P en weer netjes gemaakt, alles gestofzuigt en gwassen, gepoetst en de rubbers e.d behandelt
-bij de E kadett station is het grijze dashbord eruit en zit nu een mooi zwart dashbord erin, ziet er gelijk veel mooier uit:jerry goed gedaan erik in die paar uurtjes tijd toppie:thumbup:thumbup(foto’s volgen)
en dat was het weer zn beetje morgen gaan we weer verder met de wagentjes.
groeten nick
26 april 2009 om 07:00 #17376440Hey kerel ziet er allemaal super uit!
Wat voor maat wielen zijn dat onder je mattig?
Groeten Rein
26 april 2009 om 07:21 #17376441mooi mooi mooi nick :wors:wors:wors
ziet er weer strak uit allemaal.
keep it up :D
gr vinc:agent
26 april 2009 om 10:35 #1737644226 april 2009 om 12:05 #17376443origineel gepost door nl-tuning
@rein hee goeiedg, ik zal die maat eens even bekijken, ze zijn wel iets smaller als de 345ers, maar dat scheelt ook weer met veel dingen, ik ben druk aan het nadenken over de velgen:vertag. groeten
@vincent ja bedankt man, stil zitten is ook zo wat he’:worsgroeten nick
ey nick als je die banden (345 en 285) wegdoet van je ken je die nie aan mij doorpasen voor een leuke prijs king:king:
die kan ik nog wel gebruiken hahaha
gr vinc:agent
26 april 2009 om 14:18 #17376444Nette foto’s!
Nice die velgen op de mattig :thumbup dr op laten :P
Mooie B kadett trouwens, daar moet je zuinig op zijn.Gr. Willem
26 april 2009 om 14:56 #17376445Mooi leder interieur in de E kadett, en die B vind ik ook erg strak, misschien een paar andere velgjes eronder…
Groeten Jeff
26 april 2009 om 16:41 #17376446origineel gepost door misaborg
Nette foto’s!
Nice die velgen op de mattig :thumbup dr op laten :P
Mooie B kadett trouwens, daar moet je zuinig op zijn.Gr. Willem
Dankje ik ga zeker zuinig op de B kadett doen wil er lang plezier van hebben.
origineel gepost door Jeffrey Scholten
Mooi leder interieur in de E kadett, en die B vind ik ook erg strak, misschien een paar andere velgjes eronder…Groeten Jeff
2x dankje ja ik vind hem ook erg mooi ben zeer blij mee dat ik hem heb gehaald. king:
En de velgen laat ik eronder staan wel mooi alleen even een keer nieuw laagje verf op.26 april 2009 om 17:33 #17376447hierbij wat foto’s van de nieuwe velgen en vers gaas achter de gril:D
moet alleen nog ff een verlagingsetje halen en een gsi bumperhet is een dally auto dus het moet leuk en goedkoop zijn:D
volgende keer foto’s van het lederen interieur
gr rob
26 april 2009 om 18:16 #17376448vandaag weer het 1 en ander gedaan aan de, astra station ”16v” , kadett city , b-kadett.
hierbij weer wat foto’s zo 26april,
alle remmen even bijgesteld van de b-kadett, remde als een natte krant, is nog steeds niet veel soeps, dus even een nieuwe hoofdremcilinder erin knallen binnenkort
en nog wat pics van de directeur:jerry en me MATTIG:angel
[img][img]
en nog 1tje van me city met de nieuwe gordels:jerry
[img][img]
groeten nick:agent
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.