Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 oktober 2008 om 21:15 #17376274
@mark idd dat is zo zou weleens willen weten wie aan die bodem heeft gewerkt.
er komt steeds meer werk bij dat is wel klote maar ooit moet dat een keer stoppen hoop ik, ikben blij als ie bij de spuiter is geweest en bij botter staat.groeten nick:cool:
28 oktober 2008 om 21:30 #17376275Dat is weer lekker klote dat er weer meerwerk in zit :cry
Je moet maar zo denken als die klaar is heb je weer een perfect kadettje :wors
Ben benieuwd wat er bij mijn kadett allemaal voor de dag komt als ik hem gaat strippen :hmmz
Gr.ed
28 oktober 2008 om 21:34 #17376276origineel gepost door nl-tuning
als je wat leuks bied ken je m kopen ja, ik moet nu ook de bodem laten doen omdat de vorige eigenaar iets teveel naar eigen huis en tuin heeft gekeken.groete nick
Heeft de vorige eigenaar er stoeptegels in gelegen :D:D
28 oktober 2008 om 21:39 #17376277hee ed, ja idd dat is wel zo ja maar al dat gehaast voor de spuiter vind ik ook niks en het kost allemaal weer extra ik ga er me best op doen 1 stuk laswerk wat er nu inzit(avondje tijd gekost) zit me niet lekker dus ik denk dat ik dat er weer uit ga halen en opnieuw doen want ik wil het perfect hebben en zeker geen half werk ivm de haast, en wanneer kom je nou eens wat drinken man???
maar ik doe het in stappen ,dan lukt het allemaal wel.
28 oktober 2008 om 22:21 #17376278sja dat weet ik ook niet het enigste wat ik weet dat hij toen rechts een klapper heeft gehad en d’r eigenlijk een compleet anderscherm in had gemoeten,maar was maar om te redden en verkopen bij die jongen toen heb ik er een nieuw linker voorscherm ingelast en strak gezet, daarvoor was hij van danny, toen van iemand anders die heeft hem blauw gemaakt, daarna van rickm ofzo hier uit yerseke, daarna nog meerde malen op marktplaats gezien, dus ja word lastig om te vinden wie dat heeft gedaan
28 oktober 2008 om 23:20 #17376279origineel gepost door berg
origineel gepost door nl-tuning
als je wat leuks bied ken je m kopen ja, ik moet nu ook de bodem laten doen omdat de vorige eigenaar iets teveel naar eigen huis en tuin heeft gekeken.groete nick
Heeft de vorige eigenaar er stoeptegels in gelegen :D:D
Nee die gebruiken ze niet bij eigen doos en schrot:D daar gebruiken ze mooie design tegels. haha :jerry
Suc6 met de kadett wordt een mooie:D
Groeten Twan
29 oktober 2008 om 05:10 #17376280@mark links voor heeft ie ook een klapper gehad volgens mij want t oortje bij de koplamp zeg maar en het bevestigingspunt vd bumper waren ook krom die heb ik gister even netjes gemaakt, en het is idd moeilijk te achterhalen wie deze mooie bodem gemaakt heeft, het is eigenlijk te voorschut om er foto’s van te plaatsen:swear.
Maar ik heb er al iemand over gesproken die wil me hele bodem wil gaan doen:angel:angel:thumbup dus alles gaat vernieuwd worden maar dat gaat in het nieuwe jaar gebeuren, en dan is ie bijna weer helemaal nieuw (gelukkig)en met de aankomende nieuwe motor gaat het allemaal goed komen:jerry:jerry, alle onderdelen zijn weer netjes schoon die heeft een maat van mij even gecleand toen wij met de motorruimte bezig waren.
ik zal er snel even wat foto’s van plaatsen:thumbup.
groeten nick
29 oktober 2008 om 08:45 #17376281Zat daar niet een plaatje met popnagels in toevallig :hmmz
29 oktober 2008 om 10:53 #17376282nou nick das weer lekker klote kerel pfff.
sommige mensen die klungelen maar wat aan en daar wordt je echt zout van.
als ik iets niet weet of niet kan dan begin ik er ook niet aan en laat ik het doen, weet je zeker dat het goed gebeurt.
suc6 man.
k kom wel is ff een keertje power drankie drinken hahaha.
groetjes
29 oktober 2008 om 16:39 #17376283@calibrainpower dus jij hebt het ook gezien:wtf (toch niet gemaakt hoop ik;)).
@vincent23 ja is goed man staat energydrink zat hahaha,, ja het is idd even klote maar het gaat de goedenkant op:wors vrijdag gaat me kadett naar de spuiter om de motorruimte een fris lakje te geven dus heb ik nu nog 2 avonden de tijd om het allemaal even netjes te maken.groeten nick
1 november 2008 om 08:48 #17376284zo ik heb weer wat foto’s gemaakt tijdens ons gehobby:P
-allereerst wat pics van wat werkzaamheden aan mijn kadett
-dan wat foto’s van de schoongemaakte onderdelen(niet alles want dat is al netjes opgeborgen)
[img][img]
–dan ook een paar pics van de witte corsa daar word de hele front e.d eraf gehaald en komt er allemaal gloednieuw op te zitten alles is een beetje krokant:P
[img][img]
–de F28 voor de turbo krijgt een ander kleurtje hij was eerst blauwig zoals te zien is op de foto:(
[img]-nog even een foto van me c20xe
[img]-foto van de nieuwe manta daar worden even wat kleine werkzaamheden aan gedaan ivm roest op kleine plekjes.
[img]zo dat zijn er weer een paar,, vandaag even met de station bij de schade langs, want die is iets krom t neusje staat 1,5cm tever om het front erin te kunnen lassen dus effe op de rekbank haha.
groeten Nick
1 november 2008 om 08:56 #17376285waar zijn die foto s dan
ha ha ha
geintje
1 november 2008 om 09:13 #17376286origineel gepost door jblfreak
waar zijn die foto s danha ha ha
geintje
ik dacht ook die ie weer een stuk of 50 ging posten
1 november 2008 om 09:18 #17376287ze staan er hoor:jerry:jerry:jerry.
wie weet waar ik donkere kop/achter en knipper lampen kan kopen voor mijn astra f station(turbo:wub)
groeten nick
1 november 2008 om 10:09 #17376288k zag geen foto s vandaar
maar je had je post aangepast
ziet er weer goed uit
1 november 2008 om 18:26 #17376289origineel gepost door nl-tuning
@calibrainpower dus jij hebt het ook gezien:wtf (toch niet gemaakt hoop ik;)).Nee nee!! Ik had daar (gelukkig) niks mee van doen, heb het ook nooit in het echt gezien. Ik ken 1 van de vorige eigenaren en die heeft me daar wel eens over verteld.
Wat ik verder weet staat in je U2Utje, succes met sleutelen, gaat zeker wel goedkomen als ik de foto’s zo eens bekijk!!1 november 2008 om 19:47 #17376290origineel gepost door nl-tuning
ze staan er hoor:jerry:jerry:jerry.wie weet waar ik donkere kop/achter en knipper lampen kan kopen voor mijn astra f station(turbo:wub)
groeten nick
Dat je geen orginele koplampen zwart maakt,is goed te doen en erg netjes.
Leuk dat die manta in de buurt komt rijden,had er zelf ook wel zin in,stond hier opt forum te koop,zat wel wat laswerk aan toch?
Kom wel eens een keer bij jullie kijken.later, johan
2 november 2008 om 13:24 #17376291ziet er weer puik uit kerel :thumbup:thumbup
binnenkort heb ik weer ff wat meer tijd dus dan plannen we ff een avondje.
groetjes
8 november 2008 om 18:27 #17376292hallo allemaal, me station is weer terug van de trekbank en die word aanstaande maandagavond gespoten(motorruimte) en dan gaat ie als alles mee zit dinsdag avond naar Bottertuning:wors:wors, de front zit er netjes ingelast en ik heb beide F28 bakken netjes gespoten dus die zien er weer puik uit, ook bij me kadett heb ik de gedeelte’s wat achter je voorschermen zit(ben effe de naam kwijt) ook in de antisteenslag gespoten is ook erg netjes geworden.
ik heb er uiteraard ook foto’s van.
groeten nick
:cool:
8 november 2008 om 20:09 #17376293:kewlpics:kewlpics
we kenne ze hebben!!!!9 november 2008 om 08:05 #17376294hierbij de foto’s:kewlpics:kewlpics
–hier de foto’s van me strijdwagen
dat zijn er weer een paar.
groeten nick
9 november 2008 om 16:33 #17376295mooie F28 nick :wub:wub
10 november 2008 om 21:26 #17376296aangezien we laatste tijd lekker bezig zijn met turbo’s e.d., hierbij ook wat foto’s van de z20let die plaats gaat nemen in de astra opc
uiteraard blijft ook deze motor niet orgineel, en ook van deze ombouw worden foto’s gepost duurt nog een paar weken.
groeten nick15 november 2008 om 23:09 #17376297hallo allemaal, de station is ook weer klaar bij de spuiter het is erg netjes geworden en de motorruimte ziet er weer fris uit.
de auto staat nu bij de inbouwer:wors:wors(andre) en word daar toppie opgebouwd, de kabelboom is aangepast en ik heb het subframe in de wasbox met motorreiniging geheel ontvet, ook is het blok nu omgezet van multiriem naar v-snaar.
de foto’s van de spuiterij e.d volgen nog.
groeten nick
15 november 2008 om 23:30 #17376298Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien :o
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.