Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2008 om 08:59 #17376199
mag ook wel een keer:swear:swear,
eindelijk weer s ruimte:cool::cool:
groeten nick
27 september 2008 om 13:35 #17376200hahah en dan gauw dat ouwe blauwe ding naar binnen :jerry
27 september 2008 om 15:48 #17376201@mrmonkey ja idd ik ben blij dat ie eindelijk naar binnen kan, dan kan me wagen eindelijk opgebouwd worden, nieuwe spiegels/nieuwe motor/nieuw uitlaat systeem/ maar dat weet je allemaal al(ook effe voor de gaten hiero) en dan nog nieuwe stoelen/nieuwe rolkooi/ remmerij aanpassen enz enz en div delen vd auto opnieuw spuiten.
– het dak van ons zithokkie is klaar en kadett bestendig, de zilvere gsi van me vriendin gaat daarbovenop staan tot dat alles er klaar voor ligt,om hem op te bouwen.
en voor de rest lekker ant opruimen en aan me astra station ant werk, tektieleren roest opzoeken(zit niet veel op) en lekker winter klaar maken dan ken ik er lekker mee rijden.
groeten nick
5 oktober 2008 om 18:14 #17376202hallo, hierbij de beloofde foto’s, het zijn er weer een hele boel haha.
hierbij de foto’s van de kadett station seh, die is eindelijk afgerond en staat voor nog wat klein spul bij de garage, aankomende week ken de blije eigenaar er mee gaan rijden
[img]–[img]
-bij de witte gsi van me vriendin hebben we de tussendempervervanger vervangen voor een orginele tussen demper en een net einddempertje
-ook nog wat werkzaamheden aan mij eigen station gedaan,alle wielkasten zijn weer veilig voor de roestduiveltjes bij 1 wielkast achter had ik een klein roestblaasje, gelijk even blank gemaakt en in de primer:jerry
[img][img]
[img] aangezien deze auto toch binnenstaat gelijk even meepakken he’:jerry
-de blauwe kadett gsi is ook klaar voor de apk die gaat maandag aanstaande weg hij is al gewassen en staat al fris en fruitig buiten:thumbup:P
[img]-ook wat foto’s van wat nieuwe stellingen die de jongens hebben aangeschaft dit ruimt gelijk heerlijk op:jerry:angel
(het is nog wel een rommel op de foto’s)
[img][img]
-de rode gsi is nu achter verlaagd door middel van een koni verlagingsset:jerry:jerry
[img]-en de corsa op ze nieuwe plekkie, dan kan er weer hard aan gewerkt worden:kewlpics:jerry
[img]we zijn bezig met alles geheel op te ruimen zodat we weer fris kunnen verder gaan aan onze auto’s.
groeten en veel kijkplezier
nick
5 oktober 2008 om 18:48 #17376203Hier wat foto wat ik vandaag heb gedaan verlaaging er onder en nieuwe laagje tektiel.
Hier ziten er 2 van de club in.
We hebben vandaag en gisteren nog even de loods beetje op geruimt stelling gekocht hier paar foto’s
Hier paar foto’s van de stelling die we gehaald hebben
Hier nog paar foto’s van de auto’s die nu in de loods staan.
5 oktober 2008 om 18:49 #17376204nog steeds lekker aan de knutsel.. maar wanneer ga je nou eens je mattig afmaken:D
5 oktober 2008 om 18:55 #17376205@opelkadetje hee moguh, ik heb nog even 2 auto’s af te ronden dat is me astra station en me blauwe kadett gsi ”ombouw” als dat afgerond is gaat ik weer met volle moed verder:wors
groeten nick
5 oktober 2008 om 18:56 #17376206haha nou we w88 met volle smart op het resultaat:D
5 oktober 2008 om 19:04 #17376207het komt allemaal wel goed hoor haha, duurt alleen effe:agent
groeten nick
5 oktober 2008 om 19:05 #17376208dat mag k hopen:D dat is de reden waarom k je topic ging volgen:P
5 oktober 2008 om 19:12 #17376209ey kerel,
ziet er weer netjes uit man :afro:afro
miss binnekort maar weer is ff afspreken.
ff ouwe hoeren :)
groetjes
5 oktober 2008 om 19:16 #17376210@vincent23 hee kerel, je komt maar langs waaien hoor het begint nu weer netjes te worden, (gelukkig) met al die drukte de laatste tijd.
maar ik hoor het wel.
groeten nick
5 oktober 2008 om 19:21 #17376211-bij de witte gsi van me vriendin hebben we de tussendempervervanger vervangen voor een orginele tussen demper en een net einddempertje
[img]lekker lijp bezig zo..
waarom niet ff bokjes eronder of iets dergelijks..verders ziet het er netjes uit..
veel succes :)5 oktober 2008 om 19:51 #17376212nick jongen
dat ziet er gvd netjes opgeruimd uit king:
eindelijk btje orde in de chaos :sleeping
5 oktober 2008 om 19:56 #17376213zo nu weer eindelijk op geruimte in de loods kan weer aan mijn project veder de corsa
6 oktober 2008 om 16:24 #17376214@Xo-C4Rm4nI4C, ach wat kan er gebeuren we hangen nergens aan ofzo dus de auto beweegt niet en die krik is sterk zatking:,
groeten nick
en mrmonkey wanneer kom weer eens langs? al die energydrink komt niet op:angel:agent
6 oktober 2008 om 18:57 #17376215origineel gepost door nl-tuning
@Xo-C4Rm4nI4C, ach wat kan er gebeuren we hangen nergens aan ofzo dus de auto beweegt niet en die krik is sterk zatking:,groeten nick
Het ontbreken van de bokjes viel mij ook al op.
Ik wil niet zeiken in je topic maar zet er de volgende keer toch maar bokjes onder,je zult niet de eerste zijn die het leven laat doordat de hydrauliek van de krik het begeeft of doordat ie per ongeluk toch wegschiet.Ik neem aan dat je nog lang van de hobby wilt genieten,
grtzzz Manus.
6 oktober 2008 om 20:31 #17376216er staan ongeveer 25foto’s op over opel,onze werkplaats e.d en er word gereageerd op die-offtopic :vertagbokkies:sleeping, maar ach ja bedankt voor de tips;):P
– de zilvere gsi van me meis staat nu officieel op het dak hahahaha:jerry:jerry, mijn c kadett heeft een nieuw plaatsje en me astra station heb ook een nieuwe plek:wub
voor de rest volgen er uiteraard foto’s
groeten nick
6 oktober 2008 om 20:34 #173762176 oktober 2008 om 20:37 #17376218zo hier de foto’s:jerry hij had alleen een beetje trilhanden van al de energydrink. 2treeen in 2dagen haha,,
–en nogmaals voor de bokjes,, volgende keer zullen we idd even bokjes eronder zetten:thumbup dan kenne jullie langer van ons topic genieten:angel, me turbo kadett moet er ook nog op komen he’ haha oh wat zeg ik nou:sleeping:sleeping
groeten nick
NL-tuning
6 oktober 2008 om 21:20 #17376219Ziet er goed uit, ik heb zelf al een keer mee gemaakt dat er een ventiel lek raakte van een krik, ding flikkerde sneller dan dat je door had wat er nou eigenljik gebeurde. Maar goed dat er nog niemand onder lag.
6 oktober 2008 om 21:57 #17376220origineel gepost door nl-tuning
@Xo-C4Rm4nI4C, ach wat kan er gebeuren we hangen nergens aan ofzo dus de auto beweegt niet en die krik is sterk zatking:,Er zijn heel wat mensen behoorlijk serieus gewond geraakt, of zelfs overleden. Door zo onvoorzichtig te zijn, dit is zo gevaarlijk wat je daar doet ….
En zonde van al dat tectyl wat je op de auto’s smeert, gaat je auto juist harder van rotten! Zal later wel uitleggen waarom.
Maar verder, erg leuk topic. En veel leuke foto’s! :wors
6 oktober 2008 om 22:16 #17376221zodejuu kerel wat een kadettjes allemaal zeg:o nou ja hebbie in ieder geval genoeg te doen , vind wel coole sleutel plek die jullie hebben zeg , echt vet
7 oktober 2008 om 06:14 #17376222mijn buurjongen was monteur bij een garage hier.. die had ook de krik onder een bus..
en zat eronder zeg maar.. met zijn benen alleen..de krik begaf het.. en had zijn benen op 5 plaatsen gebroken.
is nu tijdje terug en aantal operaties verder is het nog niet helemaal goed..
7 oktober 2008 om 12:04 #17376223origineel gepost door Sonador
origineel gepost door nl-tuning
@Xo-C4Rm4nI4C, ach wat kan er gebeuren we hangen nergens aan ofzo dus de auto beweegt niet en die krik is sterk zatking:,Er zijn heel wat mensen behoorlijk serieus gewond geraakt, of zelfs overleden. Door zo onvoorzichtig te zijn, dit is zo gevaarlijk wat je daar doet ….
En zonde van al dat tectyl wat je op de auto’s smeert, gaat je auto juist harder van rotten! Zal later wel uitleggen waarom.
Maar verder, erg leuk topic. En veel leuke foto’s! :wors
ben wel benieuwd hoe dat zit met de tectiel ????
gr vinc
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.