Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juli 2008 om 19:15 #17376124
der hang toch zo stickers op die nissan’s
nissan for N ever .
jap’s sucks .
29 juli 2008 om 20:57 #1737612529 juli 2008 om 22:44 #17376126ik dacht da de foto’s van de gsi kwamen ?
nie dat de hifi erg is om naar te kijku ;)
miss tot volgende week nick…
houden contact :thumbup
30 juli 2008 om 04:10 #17376127hee hallo allemaal, nou nou niet allemaal zo raar doen over die bami/nasi wagentjes:jerry:jerry,
de motor is eruit bij me station(via de bovenkant) en staat netjes op een pallet te wachten.
we hebben toch met ze allen dat de rieger gto uit elkaar gaat en de gehele uitbouw heeft 1 jongen van onze club overgenomen hij gaat dat op een auto zetten die een ”stuk” minder verrot is(zeg maar helemaal goed) dat scheelt erg veel tijd en vooral geld, de rieger was op meerdere plekken geheel doorgerot(jammer genoeg)
van deze 2 groete klussen volgen vanmiddag foto’s(hoop ik).
@vinny ja dat is goed we houden contakt:thumbup:thumbupgroeten
30 juli 2008 om 09:05 #17376128origineel gepost door nl-tuning
hee hallo allemaal, nou nou niet allemaal zo raar doen over die bami/nasi wagentjes:jerry:jerry,de motor is eruit bij me station(via de bovenkant) en staat netjes op een pallet te wachten.
we hebben toch met ze allen dat de rieger gto uit elkaar gaat en de gehele uitbouw heeft 1 jongen van onze club overgenomen hij gaat dat op een auto zetten die een ”stuk” minder verrot is(zeg maar helemaal goed) dat scheelt erg veel tijd en vooral geld, de rieger was op meerdere plekken geheel doorgerot(jammer genoeg)
van deze 2 groete klussen volgen vanmiddag foto’s(hoop ik).
@vinny ja dat is goed we houden contakt:thumbup:thumbupgroeten
ey nick,
let er wel op dat je even moet kijken op je kenteken of dat je geen bijzondere kenmerken daarop hebt staan, snapje ?
ik had dat namelijk ook met mijn mattig (en de jouwe natuurlijk), dat je daar even rekening mee houdt :vertag.
ik moet nog even met dennis (jbl) een datum prikken ok, maar zal volgende week wel zijn, komt goed ;)
vandaag de hemel van de gsi ermaar eens uitvissen (shit werk:swear) en de nieuw vloer erin leggen :)
greetzzzz vincking:
30 juli 2008 om 14:41 #17376129daar word uiteraard rekening mee gehouden het kenteken blijft ook gewoon bestaan omdat ie zo op kenteken staat.
de datum hoor ik dan wel, en hemel is idd kut zooi:D:D.
de nieuwe foto’s komen er zo aan:jerry:jerry.
en me nieuwe front voor me station is ook binnen:jerry:jerry
vanavond even passen:wors:thumbup.groeten nick
31 juli 2008 om 15:30 #17376130zo daar zijn we weer:D:D,
-de motor is uit me station, ging gelukkig allemaal goed, met front past goed dus het uitdeuk werk is goed gegaan:thumbup(gelukkig) dus nu kunnen we gaan schuren en ”ontvetten” want er zit her en der een beetje vettigheid op.
-we hebben toch het besluit genomen om de rieger gto te slopen en de uitbouw eraf te halen, want de auto was wel heel rot en gaar dus heeft, een mede lid de gehele uitbouw overgenomen om die op zijn kadett te gaan monteren:thumbup:Dking:.
hierbij ok wat foto’s
whahaha wat gekheid ”ze reden te hard”
effe zitten hoor:jerry:jerry
[img] toch wel te rot hoor ”’jammer genoeg”
— hierbij de foto’s van me station
zo dat zijn er weer een paar.
groeten nick
31 juli 2008 om 16:09 #17376131nou kom maar op met die foto’s:P
31 juli 2008 om 18:09 #17376132Ha nick,lekker bezig daar. wil je eens wat fotos van alex zijn corsa posten(spreek hem nog wel eens op msn
groeten johan,:agent
31 juli 2008 om 19:33 #17376133Hou je wel s boutjes over? Ik wel altijd ;)
1 augustus 2008 om 04:54 #17376134@johani500 ja we blijven lekker bezig ja, het is ook zo wat om elke avond huis te gaan zitten terwijl je zulke project auto’s hebt staan:P:P, ik maak vanavond wel even wat foto’s van alex zijn trottle-body corsa (mijn ouwe corsa:thumbup).
en gistere me front met 1 laspunt vastgezet en andere kant met een klemtang, zijn er nog dingen waar je op moet letten als je er een nieuw front inlast?????? een stappeplan ofzo?of volgorde??
voor de rest gaat het goed het is alleen zo warm:hmmz:hmmz
groeten nick:cool:
1 augustus 2008 om 05:16 #17376135ik ben benieuwd of je die achterschermen er heel af krijgt die zitten goed vastgekit onder de achter zijruitjes
verder veel succes met alles
gr.arno
1 augustus 2008 om 16:05 #17376136@ arno:) hee goeiedag, we slijpen alles er af en dan maken we het rustig los van het ijzer met een bijteltje ofzo, het is zowieso beter zo.
hoest verders met jou projecten????
groeten nick
1 augustus 2008 om 17:27 #17376137Beitels en polyester gaan niet goed samen :vertag ;)
1 augustus 2008 om 17:31 #17376138origineel gepost door nl-tuning
@ arno:) hee goeiedag, we slijpen alles er af en dan maken we het rustig los van het ijzer met een bijteltje ofzo, het is zowieso beter zo.hoest verders met jou projecten????
groeten nick
ja rustig aan he ons laan die wil toch met de astra station rijden die rammelt iets minder en rijd fijner dus ik mag weer piloot spelen in de aubergine gsi die mij fijne prikkels gaf toen ik bij jullie was :D.
mun eigen rode gsi dat gaat heel langzaam ik krijg 11okt. de sleutel van mun nieuwe huis dan ga ik weer verder met mijn kadett ondertussen ga ik ff de andere gsi een beetje pimpen en misschien lowbudget een nieuw lak laagje geven.gr.arno en succes met de gto :wub en de mattig :wub natuurlijk :thumbup
ik denk dat je het beste met een slijptol zoveel mogelijk kitstaal eraf kan slijpen van de polyester zijkanten dat gaat het makkelijkste denk ik met hele dunne schijvjes :thumbup
1 augustus 2008 om 21:07 #17376139De hele uitbouw zit al half los dus niet egt veel kit, en of dat met een beitel of een schijf gebeurd maakt niet echt veel uit:cool:,als het al half los zit.
-en die prikkels waren wel te horen ja hahaahahah:o
Me station is bijna klaar voor de spuiter, de front even vastlassen en de boel ontvetten en dan is ie er klaar voor
moeten binnekort maar weer eens afspreken:thumbup.
groeten nick
–iemand nog tips voor het vastlassen van een frontplaat???
2 augustus 2008 om 11:36 #17376140zoo nick die GTO ziet er lekker uit :jerry
2 augustus 2008 om 15:44 #17376141hee chef ja ziet er mooi uit he’, tja je moet toch keuzes gaan maken want onze loods slipt helemaal dicht en die auto was al aardig verrot dus doen we het zo.
-vandaag een kadett gsi opgehaald voor onderdelen in het mooie denhaag,
er zit genoeg moois op wat bruikbaar is,ook deze auto is te’ verroest dat we deze auto geheel strippen voor de onderdelen en het ijzer wegbrengen, veel onderdelen kunnen we gebruiken bij onze projekten:jerry:worsik heb er een paar leuke foto’s van gemaakt en zal die zo snel mogelijk plaatsen.
groeten nick:cool:
3 augustus 2008 om 10:29 #17376142mocht de gto door wat dan ook niet doorgaan dan wil k die set overnemen nick
bouw k er wel 2 :P:P:P
3 augustus 2008 om 11:04 #17376143@jblfreak ik denk niet dat hij de uitbouw wegdoet, maaaaar als ie hem wegdoet ben jij degene die het als eerst hoort:thumbup.
groeten nick:agent
3 augustus 2008 om 15:30 #17376144goed bezig nick
2 riegers lijkt me wel wat haha
3 augustus 2008 om 15:39 #17376145haha die dennis, die blijft maar bezig, da vind je pa nie goed hoor al die troep in de tuin hahaha :P:P
:jerry:jerry:jerry
5 augustus 2008 om 09:30 #17376146ja lekker boeiend
heb niet voor niets die garagebox erbij :P:P
5 augustus 2008 om 14:59 #17376147altijd elk gaatje benutten maar mijn gto pakketje blijft sorry:P
6 augustus 2008 om 14:29 #17376148hallo allemaal, de rieger is nu geheel gesloopt dus scheelt weer werk
hierbij weer een paar foto’s, er kwam meer rot tevoorschijn dan we dachten.:kewlpics:wtf
groeten nick
scheelt gelijk weer ruimte:jerry
groeten nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.