Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juni 2008 om 13:43 #17376099
hallo allemaal live vanuit gran canaria:D:afro, het is toppie hiero, we hebben de eerste corsa opc en corsa a gsi al gzien ook hebben we al een kadett gsi cabrio gezien erg leuk allemaal, als ik terug ben van vakantie dan hebben we dat weekend lekker automaxx(komen er nog meeer?),en daarna ondergaat me kadett een grootse verbouwing op alle onderwerpen haha, meer verklap ik nog niet ik heb er genoeg plannen mee maar dat komt allemaal ter sprake als ik terug ben. en ook me station gaat de reparatie in dat komt ook allemaal weer goed.
groeten nick en tot snel allemaal.:jerry:jerry:jerry
18 juni 2008 om 21:36 #17376100origineel gepost door nl-tuning
hallo allemaal live vanuit gran canaria:D:afro, het is toppie hiero, we hebben de eerste corsa opc en corsa a gsi al gzien ook hebben we al een kadett gsi cabrio gezien erg leuk allemaal, als ik terug ben van vakantie dan hebben we dat weekend lekker automaxx(komen er nog meeer?),en daarna ondergaat me kadett een grootse verbouwing op alle onderwerpen haha, meer verklap ik nog niet ik heb er genoeg plannen mee maar dat komt allemaal ter sprake als ik terug ben. en ook me station gaat de reparatie in dat komt ook allemaal weer goed.groeten nick en tot snel allemaal.:jerry:jerry:jerry
origineel gepost door nl-tuning
haha wees maar niet bang hoor, dat komt allemaal goed:agent over 1,5week ga ik 3weken op vakantie naar gran canaria:angel(effe geen auto’s:jerry) daarna nog wat kleine dingen regelen dan ga ik weer verder met me mattig.groeten nick:agent
:jerry
19 juni 2008 om 19:44 #17376101origineel gepost door nl-tuning
dan ga ik weer verder met me mattig.groeten nick:agent
he-he … eindelijk!!!! :thumbup:thumbup:thumbup
23 juli 2008 om 15:23 #17376102hallo allemaal, we hebben de vakantie achter de rug(alweer 4 weken) ik ben ondertussen ook verhuist naar een mooi huisje:jerry dus en daar moest ik weer heel lang op internet wachten en dat hebben we nu gelukkig weer dus we kenne weer los gaan:wors.
allereerst heb ik me rode gsi verkocht, ook heb ik me corsa gsi verkocht(beide aan bekenden en ze staan ook in de loods, wel onder voorwaarden uiteraard haha) want het werk blijft maar opstapelen, ik ben nu me station zelf aan het opknappen(de schade die die had) dus dat komt wel weer goed, en me blauwe gsi die gaat over ongeveer 3 weken een serieuze ombouw tegemoet maar dat volgt nog allemaal.
ik heb weer een hele berg mooie foto’s van div werkzaamheden maar die komen nog,
de grijze kadett station seh rijd nog niet want de kabelboom die is er niet goed ingegaan/ of was niet goed???? dat weet ik niet want ik was toen op vakantie:hmmz.
groeten nick
:kewlpics
23 juli 2008 om 16:10 #17376103nou ben benieuwd.. want wil ook wel eens weten hoever je met de mattig bent:D
23 juli 2008 om 16:46 #17376104alles van je eigen klaar maken en verder met die mattig nick
als ik me corsa klaar heb ga ik beginnen met mijn rieger en vince help ik dan met zijn mattig
k hoop echt de 3 dikke dettjes eens naast elkaar te zijn
23 juli 2008 om 16:52 #17376105origineel gepost door jblfreak
alles van je eigen klaar maken en verder met die mattig nickals ik me corsa klaar heb ga ik beginnen met mijn rieger en vince help ik dan met zijn mattig
maak er 4 van als mijn kadett zender klaar is :o :D
23 juli 2008 om 19:47 #17376106en de rieger GTO die wij hebben staan dan???????:angel:thumbup.
vandaag effe de asbouten van de station afgehaald, ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een motorkraantje want de motor laten zakken gaat niet egt met dat subframe:swear maar dat komt wel goed.
groeten nick
23 juli 2008 om 20:44 #17376107origineel gepost door jblfreak
alles van je eigen klaar maken en verder met die mattig nickals ik me corsa klaar heb ga ik beginnen met mijn rieger en vince help ik dan met zijn mattig
ja den wanneer kommie nou is helpen hahahaha
geintje pik ;)
gaat helemaal goed komen kerel.
dan gaat we met z’n alle op een panorama foto :wors
en dan kennen we die mooi laten afdrukken :wub:wub:wub
@ nick,
hoe ist met de autootjes ?
aangezien je weer terug ben zou ik toch graag nog een keer langskomen bij je, als je t goed vind :)
greetz vincking:
23 juli 2008 om 20:48 #17376108haha idd op poster formaat:sleeping, en je bent van harte welkom hoor gezellig,
groeten nick
24 juli 2008 om 08:39 #17376109ja de zender en gto kunnen er ook wel bij
word dan wel een hele grote poster hoor nick
maar als vince langs komt dan kom k ook wel mee buurten
greets
24 juli 2008 om 08:40 #17376110origineel gepost door vincent23
origineel gepost door jblfreak
ja den wanneer kommie nou is helpen hahahaha
geintje pik ;)
greetz vincking:
zorg jij eerst maar dat je daily klaar is en de mattig bij je thuis staat :P:P
24 juli 2008 om 15:25 #17376111@jblfreak ja dat is goed hoor gezellig kenne we effe bij praten(en kennis maken) dat komt allemaal goed:D.
vanavond maar weer eens verder met de motor demonteren uit me station.
groeten nick
24 juli 2008 om 17:44 #17376112natuurlijk komt dat goed
de breedste dettjes van t forum haha
ben ook wel benieuwd naar jou opel paradijs haha
26 juli 2008 om 21:04 #17376113Hee hallo,, vandaag maar weer flink gehobbyt, bij me station is de gehele motor klaar om eruit gehaald te worden, alleen de motorsteunen nog, de draagarm moeren zijn ook los om de assen uit de de veerpoten te halen, dan gaat de motor er bovenlangs uit en dan (als ie dan binnen is) de front erin lassen en naar de spuiter toe, ondertussen als de auto bij de spuiter staat ga ik de motor een opfrisbeurt geven/olie filter/onderblok cleanen+spuiten/div pakkingen vervangen ivm wat kleine lekkages ”zweten” dan komt er een mooie astra gsi kap op en astra gsi voorbumper.
-ook de kadett station is weer uit de sleur gehaald:hmmz omdat er teveel problemen waren met de kabelboom hebben we besloten om de hele kabelboom eruit te halen, en we hebben een nieuwe gehaald bij een lid van dit forum:jerry die gaan we nu geheel opnieuw intapen stekkers na kijken e.d. dan ga ik die er mooi inleggen en dit projekt afronden!!:thumbup
-mijn de rode kadett gsi die ik heb verkocht aan sebbe-gsi van dit forum (broertje van mijn vriendin) zijn we ook druk mee, daar komt een hele zware audio installatie in headunit van pioneer/ alle speakers van polk audio 1 van de versterkers van hyphonics ”zeus” voor de subs 2x 15” en een hele mooie 4kanaals signat van al dit moois volgen foto’s(ik heb alleen even geen usb uitgang op deze pc:(. deze auto word over een aantal weken ook voorzien van nieuwe lak.
zo weer even een mooi verhaaltje getikt voor de opel gekken:thumbup:thumbup:jerry:jerry
groeten nick
nl-tuning
26 juli 2008 om 21:23 #17376114Ik zal dinsdag even foto’s maken van me versterkers en radio en dan even posten.:)
29 juli 2008 om 08:19 #17376115waar blijven de :kewlpics:kewlpics:kewlpics
gr vinc
29 juli 2008 om 08:44 #17376116Hey Nick,
Aardig bezig kerel, dat is toch de loods van rob…
Ik ben van de nissan af…. kijk maar
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=92208Groeten Danny
29 juli 2008 om 11:43 #17376117origineel gepost door dannydehaan
Hey Nick,Aardig bezig kerel, dat is toch de loods van rob…
Ik ben van de nissan af…. kijk maar
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=92208Groeten Danny
zo weer 1 uit de buurt hier:wors,waarneer krijg jij je corsa?
29 juli 2008 om 15:03 #17376118@vinny hee chef de foto’s komen deze week:P:P nog even geduld.
@dannydehaan, en jij had zn hekel aan opel??????:hmmz:hmmz:hmmz vanwaar deze omkeer????:sleeping:sleeping loods van rob???? nee niet egt.groeten nick
29 juli 2008 om 15:23 #17376119@johani500driver
Ik krijg m als het goed is de 3e week van september.
@nl-tuning
Omdat de nissan gaarder is dan ik dacht, een heleboel roest en het zat was om in oude auto’s te rijden heb ik besloten om een proefritje te gaan maken. Kreeg een 1.4 enjoy mee en ik vond t heerlijk rijden. De afkeer tegen Opel (Ga ik nu :argue krijgen?? ;) ) kwam doordat m’n vader destijds een opel omega heeft gehad waar ie alleen maar problemen mee had. toen hoorde ik dat opel tegenwoordig gewoon goede auto’s bouwt. Zag een corsa d staan en wou m ook hebben ;)Lijkt wel op die loods in montfoort. Daar is ooit nog de audio in m’n peugeot gebouwd ;)
29 juli 2008 om 15:28 #17376120@dannydehaan ik huur zelf de loods zou niet weten wie ervoor inzat??? opel is altijd goed maakt niet uit welke hoe de staat van de auto is ligt ook beetje aan de eigenaar he’:D en nissan is zowieso niet echt boeie:puke.
groeten:cool:
29 juli 2008 om 15:36 #17376121Mwah, heb wel plezier gehad van m’n 2 nissan’s, maar het werd gewoon tijd om een nette auto te rijden.
29 juli 2008 om 17:10 #17376122het heet niet voor niets Niksan :D
Wordt nog gezellig in de buurt hier king:
29 juli 2008 om 18:18 #17376123origineel gepost door mrmonkey
het heet niet voor niets Niksan :DWordt nog gezellig in de buurt hier king:
Nissan 100NX = Nissan 100 x niks
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.