Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2008 om 16:13 #17376074
zo hierbij de nieuwe laatste foto’s van wat we gedaan hebben:P de motorruimte is helemaal opgeschuurd en alle plekjes met roest zijn weggehaald, en geheel in de primer gezet(vanaaf in de lak),(ook diverse delen in de tektiel ml gezet kan het vast drogen haha)
heeft iemand hier misschien wat info waar we een goeie uitlaat kunnen kopen voor onder deze station met orgineel uitlaat systeem rijden is ook zo wat haha.
alvast bedankt, groeten nick
dat waren ze weer voor vandaag:jerry:jerry.
groeten nick:cool:
16 mei 2008 om 16:49 #17376075mooie truuk :afro
Morgen moet ik ook weer aan de slag.. Linkerkant dorpel eruit slijpen, stuk uit de spont en achterspatbord.. Dan mooi dichtmaken.. als dat morgen al lukt :D
Dan nog mooi strak maken en beetje bijspuiten met de hand.. dist riempje, achter remcilinders enfuseekogelhoesje.. dan apk drop en rondboeke :D
Als ik dit zo zie kan ik niet wachten.. ;)
Sjupke`
16 mei 2008 om 19:01 #17376076hey nick,
alweer goed bezig :kewlpics
ik moet nu echt gauw is langs komen hoor :oennuh over die uitlaat… ik weet niet of er veel verschil inzit tussen een station of sedan anders heeft stroevemotorsport wel wat.
kijk hier maar ffies :vertag
http://www.stroevemotorsport.nl/index.php?main_page=index&cPath=4_48&sort=20a&filter_id=7&alpha_filter_id=79&page=4&zenid=ffb3a16c5ecde7da0aff25010df5506b16 mei 2008 om 20:52 #17376077hee chef, ja kom nou eens een keer langs man:P:P straks is alles klaar man:jerry:jerry:P,
ik zou het eigenlijk niet weten of die uitlaat systemen hetzelfde zijn zou wel heel mooi, ik hoop dat iemand dat hier wel weet????
groeten nick
en bedankt voor de site kennyking:
17 mei 2008 om 17:31 #17376078hallo, allemaal even een vraag tussen door we hebben een set olie koelslangen nodig van de oliekoeler naar het blok wie oh wie heeft zn setje voor ons te koop:cool:?????
ik hoor het graagking:.
groeten nick:agent
ps het betreft een seh motor:jerry
17 mei 2008 om 22:24 #17376079hallo allemaal, we hebben weer het 1 en ander gedaan, en uiteraard heb ik daar leuke foto’s van.
als eerste heeft een maat van mij xenon in zijn opc gezet erg mooi al zeg ik het zelf(en erg fel)
ik heb me wielnaaf kapjes er even afgehaald(omdat het 5gaats bleek te zijn) en toen zag ik dit:jerry:jerry
[img][img]
erg mooi uiteraard, mooi voor een c20let projekt:hmmz:P
En dan uiteraard de nieuwe foto’s van ons projektje
-motorruimte is klaar en mooi mat zwart
-motorblok is gecleaned en ook mooi gespoten
-kabelboom ligt er al gedeeltelijk in.
-kleppendeksel is ook gespoten.
-veerpootbrug is ook netjes gespoten
– gedeelte van de spullen hebben we van ons snuffel zoldertje gehaald:jerry
-gsi voorbumper en motorkap erop gezet(erg netjes)[img]
effe mooi gespoten whahahaha
[img][img]
groeten nick
nl-tuning
18 mei 2008 om 07:55 #17376080lekker bezig geweest zo te zien:D
alleen als je de stab stang gespoten heb moet je hem eerst laten drogen:jerry18 mei 2008 om 09:39 #17376081@opelkadetje whahahaha idd net zn droogrek:angel, het is allemaal mooi droog,zo meteen effe alles nog 1 laagje geven dan moet het goed zijn.
groeten nick
18 mei 2008 om 14:27 #17376082van die 5-gaats wist ik
heb de eerste eigenaar er wel eens over gehoord toen hij voor de ze velgen ging kijken
hij zei bij die zaak : is voor een kadett E gsi
ow zeiden ze 4x 100
nee zei hij is 5-gaats en niet geloven die gasten tot ze het zagen :P:P
hier nog 2 foto s van je gsi nick k dacht er net aan ha ha
al je er een let in legt
en je heb de lexmaul over give me a call voor de corsa :P
18 mei 2008 om 15:29 #17376083@jblfreak haha dat is idd een goeie als je bij zn zaak komt whahah ze zouden wel gedacht hebben een kadett gsi met 5 gaatsking:, in ieder geval top dat je effe de foto’s wou plaatsen, op jou foto’s zit er een andere lip op,de orginele leren stoelen, en motorkap lifters(die heb ik nu niet) maar ik heb nog een lexmaul inlaat liggen ”nieuw” haha maar die komt waarsch op de gsi van me meis als ik m over heb dan hoor je dat meteen, hij zit nu nog effe lekker te brommen onder me motorkap.
voor de rest bedankt voor de pics toch wel leuk om wat van de auto te weten te komen(alle info is welkom)
groeten nick
18 mei 2008 om 15:58 #17376084origineel gepost door nl-tuning
@jblfreak haha dat is idd een goeie als je bij zn zaak komt whahah ze zouden wel gedacht hebben een kadett gsi met 5 gaatsking:, in ieder geval top dat je effe de foto’s wou plaatsen, op jou foto’s zit er een andere lip op,de orginele leren stoelen, en motorkap lifters(die heb ik nu niet) maar ik heb nog een lexmaul inlaat liggen ”nieuw” haha maar die komt waarsch op de gsi van me meis als ik m over heb dan hoor je dat meteen, hij zit nu nog effe lekker te brommen onder me motorkap.voor de rest bedankt voor de pics toch wel leuk om wat van de auto te weten te komen(alle info is welkom)
groeten nick
en in de motorkap zit de luchtinlaat nog niet…
18 mei 2008 om 16:01 #17376085@glennGSI dat is idd een hele goeie was me nog niet opgevallen:thumbup:thumbup, dan ziet de nieuwe motorkap er wel wat beter uit he’king:
groeten nick
22 mei 2008 om 16:29 #17376086hallo allemaal we hebben weer het 1 en ander gedaan,
— de motor heeft een opfris beurt gehad,nieuwe bougies/uitlaatspruitstukpakking/uitlaatdraadeinden met m8 moeren/oliefilter/bougies enz enz ook hebben we nieuwe olie gehaald maar dat gaat er als laatst in:P
— de motor hebben we erin gehangen, incl de veerpoten en alles aangesloten ook nieuwe splitpennen bij de asmoeren en draagarmen.
— uitlaat hangt er ook bijna onder alleen er moet een stuk opgelengt worden(foto’s volgen)
voor de rest is het dashbord klaar alleen de startonderbreker moet nog even ergens weggewerkt worden:cool:
zie de nieuwe foto’s
groeten nick
22 mei 2008 om 16:42 #17376087he jongen mooi projekt effe snel afbouwen kan die weer rijden en dan weer aan de mattig veder groeten alexopc
22 mei 2008 om 20:01 #17376088tja die :worsmattig:wors he….:jerry
WANNEER BEGIN JE DAAR NAU ES AAN NICK? :vertag
:D
22 mei 2008 om 20:18 #17376089haha wees maar niet bang hoor, dat komt allemaal goed:agent over 1,5week ga ik 3weken op vakantie naar gran canaria:angel(effe geen auto’s:jerry) daarna nog wat kleine dingen regelen dan ga ik weer verder met me mattig.
23 mei 2008 om 14:27 #17376090bla bla bla 1,5week ga ik 3weken op vakantie bla bla bla kleine dingen regelen dan ga ik weer verder met me mattig.
:o met zo’n werkplaats & opels dan nog op vakantie?
man das is toch vakantie zo’n werkplaats!!!:vertag:P
23 mei 2008 om 16:16 #17376091origineel gepost door nl-tuning
@glennGSI dat is idd een hele goeie was me nog niet opgevallen:thumbup:thumbup, dan ziet de nieuwe motorkap er wel wat beter uit he’king:groeten nick
Nieuwe ziet er idd beter uit, zeer nette inlaat, totaal niet overdone of japperig :afro
23 mei 2008 om 17:19 #17376092origineel gepost door alex
he jongen mooi projekt effe snel afbouwen kan die weer rijden en dan weer aan de mattig veder groeten alexopcalex!
heb je je eindelijk ook aangemeld opt opel forum
zal tijd worden joh :P
23 mei 2008 om 20:29 #17376093origineel gepost door mrmonkey
origineel gepost door alex
he jongen mooi projekt effe snel afbouwen kan die weer rijden en dan weer aan de mattig veder groeten alexopcalex!
heb je je eindelijk ook aangemeld opt opel forum
zal tijd worden joh :P
Inderdaad heb je al verschillende keren gespot,helaas ben ik dan altijd met mijn vivaro,dus niet echt opvalend,maar goed,welkom hier
23 mei 2008 om 21:05 #173760941 juni 2008 om 18:19 #17376095hallo allemaal:wors aanstaande woensdag 4juni ga ik heerlijk 3weken op vakantie naar gran canaria, dus effe lekker relaxen.
veel succes iedereen in de tussentijd.
groeten nick+es
1 juni 2008 om 21:25 #17376096AnoniemLid sinds:
1 January 1970Fijne vakantie! Dat je maar lekker bruin en uitgerust terug mag komen:D
Later!
Groetjes
Noeky
3 juni 2008 om 15:43 #17376097dat zowieso:D:thumbup, en als ik terug ben van vakantie de 2e week erna gaat mijn gsi een grote verandering tegemoet maar dat blijft een verrassing:wtfking:
groeten,
nick
3 juni 2008 om 20:23 #17376098We zij benieuwd,goeie vakantie
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.