Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 juni 2013 om 12:50 #17379175AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooie updates mannen!!
30 juni 2013 om 13:19 #17379176Hallo, hierbij weer een verse update uit de nl-tuning cave :jerry :jerry
Ben weer druk geweest met de blauwe kadett, alles moet even nagelopen worden, zodat ie straks als goede daily kan dienen :wors :wors , het volgende er aan gedaan:
-kofferbakrubber terug geplaatst (ivm laswerk)
-kofferbakspoiler vast gezet, rammelde lekker :sleeping , nu weer toppie
-achterkappen vastgezet met orginele schroeven, (ivm het laswerk)
-binnenste delen vd wielkasten achter achoongemaakt, ivm roest aanslag, en geheel in de ML gezet
-org stadslichten verv voor led lampjes, (geen felle)
-org rubbers achterop de koplampen gezet, omdat de oude waren aangepast voor de xenon.
-kofferbak lifters vervangen voor een set nieuwe, zodat die klep niet op je harses valt :angel
En nog wat kleine dingen.Dan zijn we begonnen met div onderhoud aan de astra gsi:
-luchtfilter verv voor een nieuwe
-org stadslichten gehaald en verv door led lampjes.
-nieuwe 6cm verlaging gehaald, vd week monteren
-2 nieuwe banden gehaald om de 17inch set weer op en top te maken.
-slotbouten eraf laten halen, eigenaar was de bout kwijt :jerry :jerry
-ruitenwisservloeistofmotortje vervangen.
Vd week gaat ie de brug op en dan gaan we de verlaging+onderkant aanpakken :worsEen handig stukje gereedschap erbij gehaald, en nog wat spul alleen heb ik daar nog geen foto’s van, die volgen in de volgende update.
De gebroeders astra :jerry , staan vd week allebei op 6cm verlaging en 17inch wielen, 1 heeft het al, de ander word net zo, alleen andere wielen.
De chrysler staat nu op 1 vd 4kolommers, er komt een nieuwe tank onder, en de onderkant word gelijk aangepakt, verders mankeert er weinig aan deze slee.
Deze wolf in schaapskleren hebben we ook wat onderhoud gegeven :jerry :jerry, geen opel. is de daily van 1 vd jongens.
Dan hebben we even een uitlaatje onder de corsa b gelast, klinkt toppie!!
effe passen.netjes geworden(het eerste deel :hmmz )
Even wat pijp bijgehaald, voor de uitbreiding :jerry :jerry
Want zo moet ie worden :thumb :thumb
Even de kentekenplaat houders vervangen voor zwarte zonder reclame :hmmz :thumb
De jongste telg :jerryDit was de update weer voor even, volgt er snel weer 1, want hebben vd week weer genoeg te doen.
Groeten Nick
30 juni 2013 om 19:14 #1737917730 juni 2013 om 19:28 #17379178ja de stang zit er nog goed in :thumb :thumb, zitten de gordels goed vast in ieder geval.
Groeten Nick
30 juni 2013 om 19:44 #17379179Ja die ga je niet los krijgen, Zit wel vast. Komt de uitlaat ook nog in het midden want zit vlakke plaat in?
30 juni 2013 om 20:58 #17379180Nee nog niet, komt eerst wat anders leuks in :jerry
Groeten Nick
1 juli 2013 om 13:27 #17379181Chief,
Goed om te zien dat die ouwe blauwe(paarse…) weer in volle glorie hersteld word… hij verdiende het absoluut! :wors
Mooi ook dat het zorgelijke deel van het wagenpark weer een nieuwe eigenaar heeft gevonden… ,want van €200+ per maand aan wegenbelasting tzt voor die Chevy word je knap chagerijnig! :thumbdown
Ik kom de Kadett wel ff bewonderen als je meissie d’r verjaardag viert…. zal ik heel subtiel een toetertje in de straat doen… zodra ik gearriveerd ben met de Porsche?! :jerry :jerry :jerry
Nee,gein… daar kunnen de kids niet fatsoenlijk in mee… ik kom m wel een andere keer showen! Breng je oordoppen…! :cry
Hou je taai,ouwe. Zie je de 20e!Mzzl L!
14 juli 2013 om 11:11 #17379182Hoi hierbij weer een flinke update vanuit het NL-tuning hol :thumb :thumb :thumb :ass :ass
We beginnen met:
-We hebben de astra gsi bij ons even flink verlaagd :jerry ziet er goed uit!!, voorkant scheelt 3mm met me station, zitten instelbare koni’s onder met merwede verlagingsveren :wors :wors, we hebben gelijk de remmen aan de voorkant vervangen, en een fusseehoes. kan die vd week voor een verse apk :jerry, de einddemper doen we vd week even.
Hierbij een ”paar” foto’s :sleeping :agent
(hij was weer op weekend verlof)
achterkant is top geworden, deze week komen achter de instelbare koni’s eronder, die zitten nu nog op onze sloper!! :angel
ECOTECH POWERRRR, effe wat kleine dingen vervangen ;)
de eerder gekochte set bleek niet goed te zijn, dus gelijk maar nieuwe gehaald :wors
nieuwe remblokkies, ligt toch allemaal los, dus gelijk meepakken.
heb ik hier mn kauwgommetje gelaten????
de extra lage set veren vd sedan afgehaal en omgewisselt met orginele koni veren, de rode merwede komen op de gsi.
stuurstangen gelijk even uit elkaar halen, scheelt weer met het uitlijnen
NL-TUNING STYLE ASFALT SNUFFELAAR!! :wub :wub
achter komen de koni’s nog en de einddemper :jerry
THE ASTRA BROTHERS :agent :afro
gelijk even een subwoofer ingebouwt voor wat sound.
Dit was de update vd astra gsi, volgen nog een stel andere dingen, maar dat volgt nog :jerry
Donor astra gsi erbij gehaald, is nog afgeleverd ook, wat een service weer :jerry (kijken of degene reageert als die dit leest) :wors
al de spullen komen goed van pas, het gene wat we niet gebruiken gaat de verkoop in.
afdeling auto verkoop haha :jerry
Dan zijn we ook met de rode corsa B bezig geweest, een leuke set wielen gepast, 16inch, past goed. Hoeft maar een heeel klein randje weggerolt te worden, dat gaan we vd week even proberen te fixen :thumb
old wheelsDe Pontic is ook weer in nieuwstaat opgebouwt!!! en het resultaat mag er wezen!!! is zn mooie wagen dus heb ik er even 2 foto’s van gepost :agent :agent
Dit vind de hond heerlijk als het zo warm is :jerry :jerry :jerry
Horty is druk met zn nieuwe wielen mooi glad te schuren en voor te bereiden
Mn blauwe gsi ga ik deze week de koppakking van vervangen, hij blijft druk opbouwen in het koelsysteem, dus denk dat die kapot is, en om er dan mee na sevenum te rijden is ook geen succes(of met mn station :angel )
Ook hebben we nog wat non-opels gedaan, deze polo is een daily, en daar hebben we een nieuwe sub ingebouwt, een erg vage woofer, maar hij klinkt toppie!!
mn kadett houd de indringer fronsend in de gaten :jerry :jerry :jerry
mad mike past de kabels nog even aan :kewlpics
Dan hebben we nog wat handig gereedschap aangeschaft.
superhandige kleine maar sterke accutol.draagbare soldeerbout van dremel :wors
Dan zijn we ook verder gegaan met de kadett station:
interieur schiet al op.orgineel stuurtje er weer in (GSI)
Dan hebben we ook nog even een daily volvo van 1 vd jongens gedaan, effe een beurtje.
hij moet hier ergens zitten!!JAA HEBBES, EN HIJ STINKT HAHAHAH!!! ;) ;) ;)
loopt stukken beter met de nieuwe!!
De opel oldies bij elkaar :jerry :thumb :thumb :thumb
Nog een fototje tussendoor van het demonteren vd astra gsi,als je wat zoekt mail me dan effe.
En van al dat gesleutel word je toch moe!!!!! dus effe pitte!!
Dit was het grootste gedeelte van de update.
Groeten Nick
14 juli 2013 om 18:54 #17379183zo, lekker bezig geweest weer!
21 juli 2013 om 17:33 #17379184Wat een drukte hier met reakties, zit iedereen de afgelopen dagen met ze kont in de zon :jerry :jerry :jerry
25 augustus 2013 om 20:05 #17379185effe omhoog schuppen :ass :ass
Wat hebben we laatste tijd gedaan, HELEMAAL NIKS hahahahaha grappie :jerry :jerry
-Blauwe kadett staat nog even te wachten, de gene die de koppen vlakt was op vakantie, dus nu even kijken wanneer ik dat ga fixen. wel jammer want hij zou eigenlijk mee gaan na sevenum, en kwam er te laat achter dat die man op vakantie was andres had ik effe die ouwe lotus afgestoft :jerry :jerry
-De wielen voor de kadett station zijn bijna klaar en word echt gaaf!!!!
-Bij de astra g station, wat aanpassingen aan de verlichting gedaan, en de 17inch superturismo’s van mijn turbo astra station op de astra g gezet, die stonden al zn tijd stil dus even overgezet om ze weer lekker los te rijden, alvast voor mijn astra f, die gaat snel weer rijden namelijk :wub :wub :wub
-Binnekort ook wat foto’s van mijn ouwe lotus, daar ben ik ook even mee bezig geweest :wors :wors
-Verders staat de chevy ook stil met een verrotte bak, komt niet meer opgang, dus binnekort als de chrysler gereed is kan deze de brug op, om alles los te halen, motor doet t perfect, schakelen voel te niet meer, automaat olie is goed, dus even gaan zoeken, de nieuwe eigenaar wil het gelukkig allemaal goed hebben :jerry
-Dan zijn we ook nog bezig geweest met beide astra f’s, de sport met de remmerij :thumbup en wat klein spul, en de gsi met de achterste schokbrekers, nu ook instelbare koni’s.
Dat was dan even de info, de foto’s volgen nog.
Groeten Nick
12 september 2013 om 19:48 #17379186Erg stil met update hier ;)
21 september 2013 om 19:27 #17379187idd~!
22 september 2013 om 15:16 #17379188Klopt helemaal :jerry :jerry wil niet zeggen dat er niks gebeurt :thumb :thumb
Ik heb nog meer reakties als ik niets post :ass , dan als ik 10tallen foto´s upload :shock: :shock:
Groeten Nick
23 september 2013 om 18:38 #17379189Hallo .
Ik vind de updates altijd leuk om te kijken.
Reageer niet zo veel , maar bij deze gewoon doorgaan met de updates :thumbup :thumbup :thumbup :thumbGroeten Ron.
6 oktober 2013 om 15:37 #17379190Hierbij weer een verse update, niet overal foto´s van jammer genoeg, maar wel zoveel mogelijk :jerry
Effe spieken hoor :agent :agent
We zijn weer even aan het schuiven geweest, gaat een auto de loods uit dus gelijk alles effe aangepakt, effe de bezem der doorheen en lekker opgeruimd :jerry .
Remmen vd astra sport aan het aanpakken,
-Nog een paar dingen aan me kadett gsi gedaan, zit nu ook een wiechers rolkooi in :jerry :jerry, binnekort de laatste gebreken opknappen, verkoop loopt gestaag, dus maak ik hem in de tussentijd :thumb .
-Dan even een vectra c turbodiesel aangepakt kwa remmerij, de lak gelijk even gecleaned was ook even geleden :jerry
-Voor de astra gsi l+igt een nieuwe uitlaat klaar, GROEP A!!!!!
-De nieuwe kleur op de velgen vd kadett station!! incl taperesten op de band hahah
-Mn astra station effe lekker buiten, met zn tijdelijke velgen van mn astra g station.
Deze wagen zal binnekort als het goed is de weg weer op gaan. (botter schiet op!!)-En wie hoorde we daar?? de pontiac met een hagelnieuw uitlaatsysteem!!
-En daar kwam de volgende non opel langs voor wat klusjes :jerry :jerry :jerry wel een vette bak, 1.8 turbo DSG met alle opties :wors , binnekort andere wielen eronder ivm winter, en ander klein spul.
-Dan was er gvd nog een non opel hahahaha, maar goed deze is van een vd jongens dus moet ook zn onderhoud hebben he, dan doen we dat effe.
Dit was het zn beetje, zal zo nog even de foto´s van me kadett met rolkooi erop zetten.
Groeten Nick
6 oktober 2013 om 15:48 #17379191beetje door typen
6 oktober 2013 om 16:49 #17379192AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zo, even doorgekeken maar wel gaaf allemaal.. Hoeveel auto’s heb je wel niet staan??
6 oktober 2013 om 17:24 #17379193@teun haha de rook komt van de toetsen af!!
@pixels66 staan der zat :jerry :jerry weet niet hoeveel :thumb :thumb
6 oktober 2013 om 17:30 #17379194Hierbij wat extra foto’s :jerry
De rolkooi in me kadett gsi. staat m goed.
alles word uiteraard nog netjes afgewerkt, dat ga ik vd week doen, motorsteun word ook vervangen(is versleten), en daarna de koppakking, of de pakking en al de aanbouwdelen worden vervangen of ik gooi er een ander blok in, kijken wat het gaat worden.
-Dan hebben we nog een erg handig apparaat aangeschaft, een DB meter , ideaal na het bouwen van een uitlaat, of voor de circuitdagen :jerry :jerry
Dat was het weer, ben benieuwd naar de reakties :thumb :thumb
Groeten Nick
6 oktober 2013 om 17:32 #17379195auto’s lijken jonger te worden
ben je een dhz garage begonnen ?
25 oktober 2013 om 09:30 #17379196dhz??
25 oktober 2013 om 09:33 #17379197ja Doe Het Zelf
25 oktober 2013 om 14:29 #17379198Ik vind die blauwe toch wel een toffe kadett man, waarom doe je hem weg? Als hij toch nog belasting vrij is? knal er gewoon een 16v in, hebbie dik scheurijzer lijkt me :vertag
31 oktober 2013 om 07:07 #17379199Hey k had een vraagje: hoe heb je die vr6 onderlip op je blauwe kadett gezet? :afro
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.