Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 januari 2013 om 21:45 #17379102
Mannen Bedankt voor de hulp vanmiddag :jerry
Ze rijd weer heerlijk, en ruikt naar ML :D
Gr. Sander
16 januari 2013 om 09:29 #17379103AnoniemLid sinds:
1 January 1970Weer leuke updates mannen!. Bijna een proffesionele bedrijfswerkplaats :D
16 januari 2013 om 18:54 #17379104@JvV wrote:
Bijna een proffesionele bedrijfswerkplaats :D
En dan nu nog ff op zoek naar een paar professionele monteurs,hé…?! :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Geintje NickyBaby,still luf joe! :thumb
Hoest verder in de TjopSjop,nog wat leuks in de aanbieding? Ik vrees dat de ‘CarbageRun’-Astra binnenkort naar het hiernamaals zal vertrekken…,verbruikt nu ongeveer net zoveel motorolie en koelvloeistof als diesel! :swear
Enniehoe,druk aan het klussen in m’n nieuwe hut en als dat af is ga ik weer wat tijd steken in m’n ootootjus! :thumb
Mzzl L!
17 januari 2013 om 18:15 #17379105@sander :
Heeft het wel zin gehad he dat heen en weer racen ! hoorde dat hij weer goed gekeurt was dus helemaal toppie !
gr brain
19 januari 2013 om 22:34 #17379106@sanetworks graag gedaan man, dat hij maar voor nog een jaar plezier mag zorgen!!! is en blijft een goede auto :jerry :jerry :jerry
@JVV thanx man begint er op te lijken he :wors :wors
@ITERSON heey hamer en beitell tuning :jerry :jerry :jerry :jerry , heb je het weer voor elkaar met de astra?? ik heb nog wel een leuke astra station voor je te koop, of een leuke vectra2000?? :afro :afro :jerry :jerry ,alles verloopt goed, alles verkopen en een dikke hummer h1 kopen whahahhahahahah, kom nou maar weer een keer langs joh. xxxxVerders druk geweest met me chevy truck, nieuwe v-snaren gemonteerd van mn dynamos, alleen moeten de beide accus ook vervangen worden denk ik, door de kou, eerst nogmaals een keer heeel goed opladen
king:
Groeten nick
21 januari 2013 om 07:00 #17379107@nl-tuning wrote:
@ITERSON heey hamer en beitell tuning :jerry :jerry :jerry :jerry , heb je het weer voor elkaar met de astra?? ik heb nog wel een leuke astra station voor je te koop, of een leuke vectra2000?? :afro :afro :jerry :jerry ,alles verloopt goed, alles verkopen en een dikke hummer h1 kopen whahahhahahahah, kom nou maar weer een keer langs joh.Groeten nick
Arbeider! Yep,vrees dat ‘old leadfoot’ ‘m weer naar het hiernamaals heeft geholpen! :cry
Op zich jammer,want heb er toch 15dkm schik van gehad! :thumb
Als ik maar een paar duizend km per jaar reed en geen kids had,dan was die Vectra wel leuk geweest….,maar het is weer een station diesel geworden! Een…(*fluisterend*)’97 VW Golf Variant GT tdi Highline met de maagdelijke kilometerstand van 443dkm! :shock: Loopt écht als een malle,denk dat ie van 50 tot 150 nog rapper is dan je Vectra….! king:
(*Nick fronst zijn wenkbrauw en denkt*) “…dit vraagt om een dragrace!!!” :jerry :jerry :jerry
Kom zeker weer een keer langs,maar eerst moet m’n hut af en dat gekloot met ‘ff’ een andere auto halen zat ook niet echt in de planning dus dat vrat ook weer een dag klussen.Mzzl L!
21 januari 2013 om 16:10 #17379108Haahah, die staat, dat kan toch nooit tegen mn 183.000 km vectra 2000 :jerry :jerry :jerry me oude circuit senior!!!, ik ben in ieder geval benieuwd, en nu opschieten, die housewarming komt ook snel dichterbij :jerry :jerry
Groetjes nick
23 januari 2013 om 16:25 #17379109Hoi hierbij weer een update, we hebben weer genoeg gedaan :jerry , en ook een stel fotos gemaakt :afro.
Allereerst deze foto´s , mooi in de sneeuw :jerry :jerry :jerry
Dan hierbij wat foto´s wat we hebben gedaan.
-We hebben de astra sport bij ons uit het cluppie weer even aangepakt, incl nieuwe apk :jerry ,
nieuw bandje eromheen ivm klapband :shock: , nieuw ophangpunt vd stabstang op de draagarm, alles weer schoongemaakt, nieuwe tektiel, uitlaatje gasdicht gemaakt, achteruitrijlichten gefixt(sensor). dus de apk was een makkie :jerry :jerry :jerry
Dan bij de apk :thumb :thumb :thumb
-Dan ben ik ook begonnen met me chevy, nieuwe v-snaren ivm dubbele dynamo en dubbele accu, en daarna de brug op gereden om EINDELIJK aan de rest te beginnen :jerry :jerry :jerry
De rest van de foto´s vd chevy volgen nog.(moeten nog geupload worden)
Deze kadett gsi is zo goed als klaar :wors , loopt weer als een zonnetje :jerry
Ook de motor van de donkerblauwe kadett gsi even afgestoft :jerry , loopt ook weer netjes.
Dan zijn we druk geweest met de witte E kadett sedan, verlaging aangepast(stuk lager), radio ingebouwt,alles in de tektiel ML (nog nooit gebeurt), we hadden al eerder de koppakking en alle filters vervangen, zie foto´s
even de brug op kruipen :hmmz
we hadden nog een mooi setje veren :kewlpics
mooie instelbare koni´s
Dit is alvast een deel met foto´s, de rest ga ik even uploaden van me telefoon naar photobucket :wors :thumb , en die volgen dan snel.
Groeten Nick
groeten
24 januari 2013 om 06:11 #17379110Jongens, dat gaat weer lekker door! Vet laag die sedan. Enne… weer flink blijven posten in 2013!
24 januari 2013 om 10:42 #17378849Lekker bezig daar :thumbup Fijn halletje ook. Zullen er hier zat jaloers op zijn
24 januari 2013 om 10:53 #17378848een 2000 :wub
24 januari 2013 om 15:58 #17379111we hadden nog een mooi setje veren :kewlpics
Worden die veren toch nog een keer gebruikt die ik een paar jaar terug van 6 cm na gedruk heb naar 8 cm :thumb
Lekker bezig geweest zo te zien.
Groeten bas.
24 januari 2013 om 17:34 #17379112Hallo, hierbij weer een stel foto´s en wat info :jerry :jerry :jerry
-Allereerst een stel foto´s vd kadett sedan, hoe die er op zn slofjes uitziet :afro :afro , ziet er goed :wors
ook hebben we vandaag bij de sedan weer een orginele 1.3 teller ingebouwt, zat een teller in met toerenteller maar dat werkte half, dus mooi een orginele erin :jerry (foto volgt)-Dan hebben we de opc blauwe kadett even frisse lucht laten happen, blijft een gaaf ding!!!! naast mijn oude vertrouwde vectra2000
deze gaat ook heel gaaf worden in de toekomst!!
-Me chevy truck staat nu op de 4kolommer, zodat ik alles kan doen, en moet repareren voor de apk keuring, waar ik toen der tijd geen tijd voor heb gehad, staat nu in de schorsing.
Past trouwens maar net op de brug :thumb :thumb :ass :thumb
-Vandaag zijn we ook bezig geweest met de TR, om er mooie houten vloer achterin te maken, ivm audio, maar wel zo dat je het er nog uit kan halen om het reserve wiel er eventueel uit te halen :agent .
Dit waren er weer een stel :jerry king: , nu ga ik de laatste even uitzoeken, en dan eventueel vanavond nog even posten.
Groeten Nick
24 januari 2013 om 18:29 #17379113super gave updates weer! hebje niet toevallig een kadett over om te verkopen aan een goed nest? :jerry
24 januari 2013 om 18:49 #17379114tuurlijk, als je maar genoeg bied king: king: king:
24 januari 2013 om 19:21 #17379115Dan hierbij nog wat extra foto´s king: king:
-Mn truckje hoog en droog :jerry :jerry ,nu heerlijk tussendoor aan deze chevy werken.
-Ook deze kadett gsi zal dit jaar ´als´ het goed is weer op de circuits te zien zijn, dit is circuit kadett nr2 bij ons cluppie.
-Astra station TURBO POWER :jerry :jerry :ass :ass , ook deze wagen staat dit jaar in de planning om weer een apk op te knallen. en een stel klepseals vervangen :jerry :jerry :ass , met mijn circuit kadett ernaast :thumb
-Dan nog een mooie foto vd witte kadett sedan, low & in goeie staat :angel :angel
orgineel tellertje erin :wub
mini sneeuwschuiver hahaha
-Deze astra gsi gaan we morgen even aanpakken, liggen ook al mooie velgen voor klaar :jerry
en ja klopt hij is vies :wors :wors-Dan is er 1 druk met zn vloertje zagen met -4 buiten :jerry :jerry voor in de TR
Nou dat waren ze dan voor vandaag, hoop dat ze bevallen.
Groeten Nick
25 januari 2013 om 06:16 #17379116Zwaar verslavend dit topic. Ga jullie ook dit jaar weer op de voet volgen hier. Jullie stijl bevalt me wel. Geen tupperware-bakken, maar zo veel mogelijk originele vormen en vooral zo laag als maar kan. I like that.
Op de 3e foto van de sedan lijkt het net alsof er een stuk uit de achterkant is. Linker achterlicht en dan meteen ernaast zie je de pallets op de achtergrond.
25 januari 2013 om 07:41 #17379117De Kadett sedan is wel mooi laag zeg!
25 januari 2013 om 09:57 #17379118Kijk,dat zijn weer de updates we all know & love! :wors
Ziet er idd kick-ass uit Horty z’n sedan,hij heeft zeker geen moment spijt dat hij die City er voor heeft geruild?! :kewlpics
…maarreh,al die ‘lage foto’s’,was dat met Horty in óf uit de auto….?! :thumb :ass :shock: :D :jerry :jerry :jerry
…ennuh,zie ook dat Rob z’n auto’s uit de motteballen zijn gehaald,betekend dat Rob zelf ook weer uit de motteballen is? :thumbMzzl L!
Ps. Ik kom binnenkort wel weer ff buurten,dat ouwehoert wat makkelijker bij dat over een forum! :thumbup
26 januari 2013 om 01:41 #17379119Cool om je Jeep zo te zien !!! Hoog en Droog :D
Maar waar heb je in Godsnaam die stoel vandaan, Hahahahahaha
27 januari 2013 om 17:37 #17379120@San whahaha volgens mij ergens uit 40/45 :thumb :thumb.
-We hebben eergister nog even de astra gsi aangepakt, alles mooi in de ml, en bodysafe, ook 2plekjes met noverox behandelt, verders mankeert er weinig aan, Auto kan er nu weer een tijdje tegenaan :D
-Bij de chrysler hebben we de carberateur eraf gehaald om geheel nieuw op te bouwen, ook gelijk de kleppendeksels eraf gehaald om opnieuw in de kleur vd auto te spuiten. ook ligt er een nieuwe rembekrachtiger klaar voor deze slee!!!! :jerry , dan kan de eigenaar heerlijk cruizen aankomende zomer.
Groeten nick :agent
17 maart 2013 om 11:32 #17379121Hoi, hierbij weer wat info> weinig tijd gehad om een update te tikken jammer genoeg..
-We hebben er een orginele corsa A GSI bijgekocht, en uitreraard zijn daar leuken plannen mee :jerry :thumb , volgende week gaan we daar aan beginnen!!!
-De vec2000 heeft als het goed is een nieuwe eigenaar, dus kan mijn turbo station gemaakt worden :wub :wub , en die gaat dan bij mij voor de deur staan, heeerlijk als daily, de chevy uiteraard voor het slechte weer :angel .
-Verders staat de TR klaar voor een leuke make-over king: king: komt ook een nieuwe uitlaat onder, groep A, staat ook wat audio klaar.
-Verders div auto`s van t cluppie weer apk gekeurd en onderhouden ;)
-De donker blauwe kadett gsi word binnekort ook voorzien van het nieuwe onderstel incl de nieuwe wielen :jerry :wub :wub
Heb nog een stel foto`s, zal even kijken of ik ze kan uploaden.
Groeten Nick king:
17 maart 2013 om 16:50 #17379122Laat de foto’s maar komen ben benieuwt plannen klinken leuk :thumb :thumb
Groeten bas.
18 maart 2013 om 15:39 #17379123Automaxx StreetpowerFestival was weer tof.
Paar leuke foto hier….
http://www.flickr.com/photos/bliksems00/sets/72157633027568378/” onclick=”window.open(this.href);return false;
-offtopic :jerry :jerry
24 maart 2013 om 12:01 #17379124Hoi hierbij weer een update, div leuke dingen weer gedaan.
We zijn weer druk in de weer, met van alles en nog wat :jerry :jerry
-allereerst hebben we deze orginele corsa A GSI gekocht voor een leuk project :thumb :thumb :thumb
-Mn vectra2000 krijgt een nieuwe eigenaar, dus nog even wat onderhoud gepleegt, gasklep enz even gereinigd.
-Ook mn daily astra g station weer apk gekeurden en gelijk wat onderhoud gepleegd.
BIG AND SMALL…
Dit is vast het eerste deel, straks komt de rest.
Groeten Nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.