Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 november 2012 om 20:26 #17379052
@steinmetzpaul nee man, ben blij dat ik van die lage bende af ben (voor daily), dat schiet niet op met die drempels elke ochtend naar der werk, mn astra f station die is pas laag :jerry :jerry
Groeten
8 november 2012 om 20:35 #17379053die garage blijft zo vet :thumb … had ik ook maar zo’n ruimte ..( droom *zucht)
8 november 2012 om 20:36 #17379054@nl-tuning wrote:
@steinmetzpaul nee man, ben blij dat ik van die lage bende af ben (voor daily), dat schiet niet op met die drempels elke ochtend naar der werk, mn astra f station die is pas laag :jerry :jerry
Groeten
Tja da’s ook waar……drempels zijn kut maar het is wel en nette astra…..en ja je astra f station :wub :wub laag en snel….. :thumbup
iig veel rij plezier met je nieuwe aanwinst…..
mvg Paul
8 november 2012 om 20:56 #17379055gave update jullie blijven bezig ga zo door
10 november 2012 om 09:12 #17379056Uncle Nick!
Mooie update weer! Aan mijn kant weinig updates op auto gebied.
Jij wist het al,maar ik heb sinds 1/11 weer een ander project ‘lopen’…,hij heet Max. :wubHet wat grotere project ‘loopt’ al een tijdje en is op 26/6/2009 ‘op kenteken’ gezet…! king:
Verder heeft m’n zus me gister nog 2 neefjes ‘gegeven’,Dean en Jack,dus ik heb het druk genoeg met andere ‘projecten’! :thumbMzzl L!
11 november 2012 om 17:35 #17379057Cool project lex, nogmaals gefeliciteerd :jerry :jerry :jerry :jerry
11 november 2012 om 17:37 #17379058Hierbij weer wat info en wat foto’s.
-Ben me vectra weer wat onderhoud aan het geven, een orginele GM middendemper op de kop getikt, de mijne is lek, deze gelijk opgeknapt, ook een nieuw strak hemeltje aangeschaft, de mijne is op ;) ;)
ook gaat ie binnekort de brug op voor div tektielwerkzaamheden, ivm de winter enz, en heb een mooi radiootje klaar liggen die bouw ik er gelijk in met wat leuke speakers.
-Bij de TR hebben we een nieuwe gril gemonteerd, daar had ik volgens mij nog geen foto van gepost?
ook bij deze auto gaan we de bodem even nalopen, en achter gaan we wat lager maken, tevens worden de steffans netjes gemaakt en opnieuw in de lak gezet.
Dan worden de 2 astra gsi’s , kadett sedan, voorzien van bodembescherming :angel
En als dat gebeurt is, ga ik aan me truck beginnen, wiellagers en nieuwe riemen enz, want deze moet de ambulance gaan trekken in 2013 naar de circuits.
Groeten nick
11 november 2012 om 17:39 #17379059Dank! king:
Ik weet niet van wie die auto is die onder de dekens zit waar iemand die uitlaat op gedumpt heeft,maar als die van mij was ging die handige harry toch écht horizontaal de loods uit….!!! :swear
…of was u het misschien zelf,grote boze wolf?! :jerry
Ziet er weer puik uit verder!
Weet je al wat je gaat doen ivm die ambulance en je rijbewijs?Mzzl L!
11 november 2012 om 18:08 #17379060Leuke grill in de TR dat zie je niet vaak :thumb
11 november 2012 om 18:53 #17379061Ik zie dat jullie lakens en kleden gebruiken om de auto’s af te dekken tegen stof en andersoortig vuil maar is dit nou de beste oplossing voor wanneer ze langere tijd binnen gestald staan in plaats van een custom made car cover en zo ja waarom?
Wil me alvast voorzichtig voorbereiden voor als mijn Calibra zeer binnenkort gespoten is en hij naar de “opbouwgarage” toe kan.
11 november 2012 om 19:05 #17379062@injectthevenom, zal allebei wel evengoed zijn denk ik, mn andere autos staan wel onder autohoezen, maar die staan dan gestald, als ik met een auto bezig ben en ik kan bijv even niet verder dan gooi ik er even wat doeken overheen ivm stof enz,
Je kan ook allebei doen :jerry :thumb heb ik ook bij 2, zekerheid voor alles haha,-Binnekort maar even wat extra hoezen halen :thumb :thumb
Groeten nick ;)
11 november 2012 om 19:24 #17379063Ik heb zo’n idee dat de doeken beter zijn omdat ze ademend zijn maar mogelijk voor swirl marks zorgen en een hoes wel goed is voor buiten vanwege de weerbestendigheid maar vocht en damp binnen houden?
12 november 2012 om 21:54 #17379064@ sebbe gsi ja dat vond ik ook wel wijs ja ;)
@ ITERSON nog gefeliciteerd man (beetje laat maar ben hier niet zo vaak meer ;))
groeten
16 november 2012 om 19:30 #17379065Iterson@ Gefeliciteerd met je kleine man,geniet ervan!
Ik heb mijn astra onder een afdak staan, buiten maar wel droog, met daarover heen een hoes maar deze is na 5 jaar aan het vergaan?!? was niet duur, denk 2 tientjes ofzo. binnenkort maar eens een nieuwe kopen.
17 november 2012 om 08:57 #17379066@ Brian & Johan : Dank!
@Johan : Schoot me net te binnen dat jij toch de ‘kleine mannen-ervaringsdeskundige’ was(3x?)…! :DIk vind één van allebei wel mooi geweest,ik denk ook niet dat de samenleving me het in dank gaat afnemen als ik me nog meer ga voortplanten! :jerry :jerry :jerry
Tot zover de topicvervuiling : Ik heb een paar maanden geleden ook 2 hoezen via Ebay.co.uk in 2 verschillende maten op de kop getikt,kostte inderdaad nog geen 2 tientjes en zijn er prima uit en hebben een goeie pasvorm!
Mzzl L!
17 november 2012 om 21:55 #17379067@ITERSON wrote:
Dank! king:
Ik weet niet van wie die auto is die onder de dekens zit waar iemand die uitlaat op gedumpt heeft,maar als die van mij was ging die handige harry toch écht horizontaal de loods uit….!!! :swear
…of was u het misschien zelf,grote boze wolf?! :jerry
Ziet er weer puik uit verder!
Weet je al wat je gaat doen ivm die ambulance en je rijbewijs?Mzzl L!
Heeey pienuss hoest nou?? tja die uitlaat is van mij, en die auto onder die dekens ook :jerry maar er liggen nog 2 dekens onder en bubbel folie, anders had ik het natuurlijk nooit gedaan!!!! wijze woorden vd boze wolf, en wanneer komen die uitnodigingen om langs te komen?? of was het de vorige keer slecht bevallen in de buurt? :ass :ass
En wat ik met me rijbewijs ga doen?? gewoon houden en mee rijden hoezo? :thumb de ambulance is er nog niet dus ook nog geen aanhanger rijbewijs nodig.
Eerst me chevy maar eens gaan fixen, de projecten gaan goed nu dus komt er binnenkort tijd voor vrij :thumbup , ook nog genoeg andere dingen gedaan.
Groeten nick
18 november 2012 om 10:58 #17379068@nl-tuning wrote:
[en wanneer komen die uitnodigingen om langs te komen?? of was het de vorige keer slecht bevallen in de buurt? :ass :ass
En wat ik met me rijbewijs ga doen?? gewoon houden en mee rijden hoezo? :thumb de ambulance is er nog niet dus ook nog geen aanhanger rijbewijs nodig.
Groeten nick
Knutsel,
Men word nooit uigenodigd voor een kraambezoek hé,dat moet men zelf doen….zou helemaal mooi zijn! :ass
…maarreh,idd… dat was een klassiek gevalletje van “Oh crap,there goes the neighboorhood….!” :jerry :jerry :jerry
Okidoki,maar je was ‘t wel van plan dus om een extra stempeltje te gaan halen tzt?!Mzzl L!
25 november 2012 om 20:12 #17379070Hallo, hierbij weer een update,,
-Allereerst hebben we weer een mooie 4kolommer erbij gekocht, morgenavond even kijken hoe die in elkaar zit, dan zaterdag ophalen, woensdag word ie gedemonteerd bij het garagebedrijf :jerry :jerry :jerry :jerry , dan hebben we 4 bruggen staan, ideaal!!!!
-Hier een leuke foto van me ouwe omega, blijft een leuk wagentje :wub
-Even de zooi opgeruimt, vast netjes voor de winter :vertag :vertag , verders de blauwe kadett klaar gemaakt voor de apk, nu het onderstel, dan de nieuwe wielen eronder!!! :thumb
-Opel combo cdti voorzien van nieuwe apk/remmen/ e.d. binnekort weer wat dingen aan doen, extra lampen ivm nachtwerk.
Ik moet even stoppen omdat photobucket vervelend loopt te doen, had nog een hoop foto’s staan, dus probeer t straks weer even.
Groeten nick
28 november 2012 om 20:05 #17379071Hoi, hierbij 2e deel van de update, ik kan weer fotos uploaden dus dat scheelt weer.
-Ga binnekort aan me truck beginnen, zodat hij de ambulance kan gaan trekken aankomend circuit seizoen :jerry
De NL-tuning Truck :thumb
-Nog wat spullen gehaald voor de circuit rijders onder ons, nekkraag toch wel fijn voor eventuele klappers/schuivers
-Dan een moooi fototje tussen door :wors :wors gepoetst en wel!!!
-En mn hond heeft het uiteraard nog steeds na zn zin, vechten met de waterslang hoort daar ook bij hahaha, zeiknatte hond
hoppaa wegwezen jij!!! :jerry :jerry :jerry :jerry
Nog een scheur ijzer tussen door gedaan, nieuwe apk en div reparaties, kan der weer een jaar tegen aan :jerry :jerry :jerry
-Weet niet of ik het al gepost had, maar ik heb me zilvere carros verkocht, hierbij wat foto’s
BYE BYE :wors
-Even het spul naar buiten om even te stofzuigen :wub :jerry
-sevenum 2012 met leuke karretjes :wors 3.6biturbo vs 1.2handchoke :jerry :jerry
-Blijft een leuke wagen, Spy Pic tussen door :jerry
Dat waren er weer een stel, ga de rest nog even nalopen of ik dat er nog even bij zet.
P.S. We hebben een nieuwe brug erbij gekocht, gaat om een 4 kolommer met 3000kg hefvermogen, in heel goede staat, we zijn er maandag wezen kijken, en gelijk gekocht, vrijdag/zaterdag ophalen en opbouwen. Alles zit erop en eraan, verlichting enz enz, en exact hetzelfde model als we laatst hebben gekocht.
Groeten Nick.
28 november 2012 om 21:50 #17379072gave update nick zijn dat nou 2 omega lotus die ik zie staan
29 november 2012 om 09:40 #17379073Het ziet er allemaal goed uit!
29 november 2012 om 12:31 #17379074AnoniemLid sinds:
1 January 1970:D Wordt inderdaad wel wat luitjes ;).. Ben benieuwd naar de nieuwe brug :)
29 november 2012 om 16:21 #17379075wat geen gave bak de omega
michel
29 november 2012 om 20:16 #17379076ziet er weer best uit…..en die omega is echt bruut :wors :wors
mvg paul
29 november 2012 om 20:31 #17379077WATTT DANNN,WAAAAT!?!?!
I,DANGER……I KILL YOUUUUUUUU!!!! :kewlpicsMooie update weer,sherrif!
Nu maar fingers crossed dat dit kabinet je Chevy met rust laat ivm de wegenbelasting in 2013! :shock: :( :thumbdown :swear :fy1 :cry :evil:
Ruim €200,- p.m straks is zelfs voor ome Dagobert wat enthousiast,niet?! :ass
Keep up the good work,ziet er weer allemaal puik uit!
Hoop dat Rob binnenkort ook weer een shiny happy Buffel is!
Weet niet of die mee leest,maar keep your head up ouwe! :thumbupMzzl L!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.