Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 mei 2011 om 20:43 #17378590
Die circuit kadett zitten stickers op van een bedrijf uit doesburg .
Reden me voorbij bij Amstelveen ik denk hej daar moek achteraan haha:)Zag dr zo opt eerste oog leuk uit . Geen idee wat onder de kap bungelt.
reed mee in sport klasse en deed het niet onaardig smorgens.
:thumb3 juni 2011 om 18:13 #17377912heey weinig updates laatste tijd zijn jullie zo druk.
ik heb een site gevonden waar jullie met vrij rijden ook op staan moet je effe kijken dit is de site http://www.leonweggelaar.nl/cms/” onclick=”window.open(this.href);return false;
heb ik toch weer aan jullie gedacht he.
groeten michael4 juni 2011 om 19:55 #17378591@omicvvvo heey ja die site kon ik al heb ik al een stel mooie foto’s vandaan, hij maakt mooie foto’s.
En verders ben k heel druk, van alles weer gedaan, paar voorbeelden
-witte kadett, polycarbonaat gehaald en mee aan de gang gegaan,
-cadillac flink veel aan gedaan, laswerk allemaal afgewerkt, bodem en wielkuipen behandelt enz,
-een hele hoop in de loods opgeruimd enz
-corsa b gsi geheel gedemonteerd,
-clio :ass van Ma van 1 vd boys gefixt nieuwe remmen,uitlaat enz.
-Buffel flink veel aan zn champagne gedaan, nieuw wiellager+ashoezen en div apk punten opgelost
-Met de donkerblauwe Gsi aan de slag gegaan voor apk deze week.–En dan is het complete interieur vd cadillac El Dorado :afro :agent weer terug bij de bekleder vandaan :wors :wors erg netjes geworden in ieder geval, stoelen en bank zijn weer al nieuw :wub :wub :wub
–Dan hebben we de aubergine Gsi voorzien van nieuwe bougiekabels/verdelerkap+ rotor, en hebben we de ”achterkant” verlaagd met een gloednieuwe verlagingsset 80/60 , de ”voorkant” konden we nog niet doen omdat de versterkte toplagers nog niet binnen waren :vertag dus dat komt aankomende week wel :wors
En dan nog alles klaar maken voor de 12e, enz enz enz en nog veel meer :D
Ik heb weer een berg foto’s, die denk ik morgen gaan volgen.
Groeten Nick
5 juni 2011 om 16:07 #17378592Hoi, hierbij weer een stel foto’s van wat klusjes vd week.
-De duifgrijze corsa b is zo goed als gedemonteerd, kan vd week naar de ijzerboer :thumbup
-Dan de aubergine Gsi: div dingen aan gedaan, stickers(word circuit wagen vandaar :D ),achter verlaagd enz, zie foto’s
mooi resultaat :wors
:thumbup
-polycarbonaat platen gekocht om mooie raampjes voor me witte circuit kadett te maken :agent
-De champagne met een nieuw wiellager en hoezen linksvoor, klaar voor de 12e :thumbup
-Dan een fototje tussen door vd cadillac, het laatste deel is nu ook gespoten,
-Een gave nieuwe sticker op de astra Coupe king:
Dat waren er weer een stel :angel
Groeten Nick
5 juni 2011 om 19:37 #17378593Hallo iedereen weer een update van de rekord en D kadett ;)
-Bij de rekord de neus klaar en staat al in de primer volgend weekend in kleur spuiten en motor er in.
-Binnen kant ook in de primer gezet zodat het er weer fris uit ziet.
-voor kant gelijk verlaagt met astra/kadett veren.
-gelijk een veerpoot brug gemaakt achter de veerschotels.Foto’s zegen meer als worden :jerry
Verlaagings veren er op gezet.
die hebben we hier heel mooi mee kunnen buigen.
Dat was het zover met de rekord volgend weekend weer veder.
De D kadett ook heel wat aan gedaan.
-stuken in de bodem gelast waar het nodig was.
-draagarm ophangen nagekeken omdat er wat roest zat maar is nog helemaal goed.
-uitlaat gemaakt
-binnen kant in de primer gezet.
-stang tussen gelast achter in de kadett.
-veerschotel achter gemaakt en kokerbalk hersteld.Foto’s
En weer veder met lassen.
Draagarm ophanging ziet er nog goed uit dus die gaat heel dik in de ml
Hier ook nog 2 youtube filmpjes.
[youtube:2eqvsqad]http://www.youtube.com/watch?v=HMDRfyHnwQs[/youtube:2eqvsqad]
[youtube:2eqvsqad]http://www.youtube.com/watch?v=zmoBiLwFmV4[/youtube:2eqvsqad]
Voor meer check mijn kanaal. http://www.youtube.com/user/SebbeGSI” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat was hem weer groeten bas.
5 juni 2011 om 20:57 #17378594lekker bezig geweest mensen
5 juni 2011 om 22:46 #17378595:wors :wors :wors
6 juni 2011 om 15:25 #17378597duifgrijs :P haha
maargoed weer genoeg gedaan idd :thumbup
en zondag weer naar de baan :agentgr
6 juni 2011 om 20:43 #17378567Heey ja dan kan de volgende weer na binnen ;) , word weer een hoop gedaan laatste tijd, heb berezin in zondag en maandag uiteraard :jerry :jerry
Vanaaf bij de champagne de handemkabel vervangen, alles even netjes ingevet, de gehele bodemranden en div delen getektieleerd(was wel nog nooit gedaan volgens mij), morgen vroeg de uitlaat vastzetten.
Dan de blauwe de brug op voor div bodemwerkzaamheden ivm aankomende apk keuring deze week.
En de aubergine word aan de voorkant verlaagd want de bestelde onderdelen zijn binnen king:
Dat was het weer.
Groeten Nick
7 juni 2011 om 17:53 #17378598Lekker bezig, das geen half werk daar in die loods van jullie ;)
@ Sebbe-gsi, Echt een mooie auto die rekord station, wat voor blok komt daar in te liggen en blijft die zo matzwart ?
@ NL-Tuning, Super dat al die kadett gsi’s bij jullie zo in ere worden gehouden !! Ik wil die gsi’tjes ook wel een keertje in actie zien op dat circuit..
Plaats ff keertje een foto van mijn logé-kadett aub, ben bijna vergeten hoe die er uit ziet haha :D
Grtz
7 juni 2011 om 20:45 #17378599@Dkadett84 wrote:
@ Sebbe-gsi, Echt een mooie auto die rekord station, wat voor blok komt daar in te liggen en blijft die zo matzwart ?
De rekord is niet mat zwart maar donker grijze lak :) en er komt met de tijd meschien een C20xe in maar nu gaat de 2.0s er lekker weer in als de c20xe er in gaat moet die eest even fris gemaakt worden. :jerry
Groeten bas.
8 juni 2011 om 15:49 #17378600@Dkadett84 ik zal eens wat foto’s maken :thumb komt goed
–Gisteren 3 gsi’s op de brug gehad, de champagne staat nu bij de opeldealer voor nieuwe apk, de donkerblauwe gsi word morgen naar de opeldealer gebracht dan nemen we de champagne weer mee, en daarna zijn we met de aubergine begonnen om de voorkant te verlagen met nieuw spul :jerry
–Voor de astra f hebben we nu ook een verlagingsset liggen, bilstein dempers met irmscher veren, dat gaan we er vd week ook even opzetten king:
Groeten Nick
8 juni 2011 om 17:09 #17378601Pff wat een drukte bij mij vandaag op het werk… Geen pauze en tot 6 uur doorgewerkt dus nog geen tijd om de champagne ff af te melden :S
Morgen weer een dag en eens opnieuw proberen :thumbup8 juni 2011 om 19:15 #17378602@mrmonkey wrote:
Ff tussendoor fotootje van de erg lage Astra coupe ;)
deze zag ik laatst in woerden staan dikke bak zag ook een stickertje van nl-tuning op zitten
8 juni 2011 om 20:41 #17378603@ HItman zou idd zomaar kunnen want woon in Woerden haha en klopt zit ook NL-tuning stickertje op :thumb
10 juni 2011 om 04:09 #17378604:jerry :jerry :jerry :jerry idd dikke bak
De champagne is weer goedgekeurd, nu staat de donker blauwe kadett gsi er, maar dat moet ook wel goed komen, mooi zondag met de wagens naar zandvoort.
Groeten nick
11 juni 2011 om 07:19 #17378596En de blauwe is ook weer goed gekeurd :jerry :jerry :jerry
Vandaag proberen om 3 autos te verlagen 2x kadett 1x astra kijken of het allemaal meezit.
Groeten nick
12 juni 2011 om 15:34 #17378606Weer een nieuwe update van de rekord.
Zijn weer een heel end op geschoten met de rekord motor ruimte is gespoten en motor zit er weer in hij is ook weer van me werk weg dus nu kunnen we hem opbouwen en daarna kan die naar de apk.
Foto’s.
Niewe bak er op die beter schakeld als die er onder zat en gelijk druklager vervangen.
Pendallen stuur en rem bekrachter terug gezet.
Verlaaging staat nu neter op zijn poten maar mag nog wel een stukje zakken.
Nog een paar foto’s toen die klaar was.
Dat was hem weer morgen lekker naar assen toe heb er al zin in. :jerry
Groeten bas.
13 juni 2011 om 07:17 #17378607Hey Mannen,
Zoals beloofd een linkje naar wat leuke foto’s van afgelopen zondag :thumbup
http://www.flickr.com/photos/bliksems00/sets/72157626824961117/
Het was weer bere gezellig :thumb :thumb Groeten Sander :agent
13 juni 2011 om 17:03 #17378608Hierbij nog een filmpje van de rekord.
[youtube:24novsch]http://www.youtube.com/watch?v=pb0ibS7sSxg[/youtube:24novsch]Groeten bas.
13 juni 2011 om 17:10 #17378609hey mooie foto’s hoor !
1e keer op t circuit voor mij :D
gr brain
13 juni 2011 om 21:15 #17378610Hier bij een paar fotos van mijn Astra op de CTN meeting! (fotos zijn gemaakt door Tom, super bedankt!!)
Voor de grotere versies even op de foto klikken!
Ff in mn eentje het cluppie representen :jerry
14 juni 2011 om 17:25 #17378611Dat ziet er strak uit Kenny :thumb
Groetjes Sander
15 juni 2011 om 19:09 #17378612Gave foto’s kennymaus :jerry ziet er weer puik uit :wors
En een nieuw filmpje van het Vrije rijden met me vectra2000 ging weer lekker :jerry
[youtube:2cqihlhn]http://www.youtube.com/watch?v=vsee8Msiy9I[/youtube:2cqihlhn]
1Slick was flink naar zn klote gegaan, dus nam de grip een beetje af :sleeping maar goed de band lekker op gereden en vd week komt er weer een nieuwe omheen :jerry
Groeten nick
19 juni 2011 om 13:00 #17378613Hallo, we zijn vant weekend weer lekker druk geweest :thumb
-De donker blauwe kadett gsi is nu 6cm verlaagd dmv nieuwe dempers en nieuwe veren, en dat was wel nodig ook de dempers heb ik gelijk maar weggegooid, nu veert ie een stuk minder ver in door de nieuwe dempers, en hij is heerlijk stug :thumbup
-De hele Brug hal is zo goed als op orde, op de compressor na dan, daar moet nog nieuwe 380 voor aangelegt worden, dan gaan de bruggen ook gelijk op die nieuwe voeding, dat moet namelijk een stukje omgelegt worden :vertag .
-De cicuit hal hebben we ook deels anders ingericht dmv een beetje schuiven en plaatsen,
En verders heeel veel foto’s gemaakt, die komen allemaal hiero te staan, waarsch vanavond.
Groeten nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.