Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › NL-TUNING TOPIC:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 maart 2008 om 18:09 #17375974
echt beter met muziek in de auto:thumbup en het klinkt echt goed:agent
14 maart 2008 om 21:46 #17375975Gave velgjes, ben echt benieuwd hoe het eruit zal gaan zien als de velgen verbreed, gestraald en gespoten zijn….en als de Kadett een stukje omlaag gehaald is natuurlijk :agent
Mooie speakertjes ook, geen last van trillende roostertjes als het volume omhoog gaat? Ik heb dat namelijk wel, best irritant…..
14 maart 2008 om 23:16 #17375976Die radio heb ik ook, met afstandsbediening(kje:P)
Die sub-out is gigantisch makkelijk:agent
16 maart 2008 om 21:14 #17375977@eddyreuneker hee hallo, ja de velgen moeten uiteraard wel mooi gaan worden:P ze hebben vandaag zowieso assen met gemak gehaald haha
die kapjes trillen niet nee, en trillende dingen zijn idd erg irritant pffffff
@fearless het is een goed radiotje idd je kan er lekker dingen op afstellen,
@erik-gsi mooi he’:jerry:jerry het klinkt zekers mooi, je hebt er vandaag zeker profeit van gehad naar assen toe das anders ook zn eind zonder muziek haha.assen was trouwens erg leuk alleen het weer was wat minder maar ach dat kan de pret niet deren:thumbup
daar heb ik ook wat nieuwe foto’s van die volgen snel.
groeten nick
17 maart 2008 om 16:29 #17375978ik heb er zekker van genoten anders is het zo stil in de auto ;) assen was zekker leuk en dat weer vergete we gewoon 170 hahaha
24 maart 2008 om 18:34 #17375979hee hallo allemaal, we hebben deze dagen niet stil gezeten:wors:thumbup
We hebben even snel een klusje tussen door, want de witte kadett van ons cluppie(die nog niet veel in dit topic is voorgekomen)heeft even wat aandacht nodig, dus dan hangen we er even gelijk een 20seh motor in(is orgineel een 1.3) , met snelle nokas en een gechipte comp, de motorruimte word gespoten, gsi veerpoten, koni schokbrekers e.d. gsi kabelboom erin gsi digi dash dit komt allemaal uit mijn eigen mattig kadett,dus dan hebben we daar ook een mooi plaatsje voor gevonden en verders word de remmerij aangepast en een moooi uitlaat systeem eronder maar dat volgt nog,
-hier wat foto’s van de motor uitbouw dat hebben we vanmiddag even gedaan,
-de kleppendeksel en het onderblok is weer netjes gespoten met goede hittebestendige verf:jerry het knapt gelijk op.
groeten nick
het SEH motorblok afkomstig uit me mattig kadett
:jerry[img][img]
zo dit was het weer, de motorruimte en de kabelboom e.d. worden morgen onder handen genomen ook daar volgen foto’s van,
groeten nick:cool:
NL-TUNING
31 maart 2008 om 13:50 #17375980gaat wel wat worden zo :thumbup
1 april 2008 om 20:58 #17375981hey nick,
was jij nu maandag zo rond 5en bij opel van vliet? :wtf
zo niet, dan was t iemand anders haha :jerry
6 april 2008 om 11:41 #17375982hee chef ik was bij de opeldealer ja, effe wat spulletjes halen voor t snelle projectje wat bijna klaar is daar volgen vandaag nog foto’s van,
groeten nick
6 april 2008 om 11:54 #17375983even moterombouw.. ach ja t kan sneller he:P
leuk bezig:D:D
6 april 2008 om 13:58 #17375984haha wat kan sneller de ombouw zelf of de motor???
alles wat er aan deze auto omgebouwt word is afkomstig van mijn mattig kadett foto’s volgen straks:kewlpicsgroeten nick
6 april 2008 om 17:15 #17375985hallo allemaal hier weer de nieuwe foto’s:jerry:jerry
allereerst effe wat minder nieuws:fy1 me station heeft schade dat is gebeurt toen me vriendin naar der werk ant rijden was nu 2weken geleden met de gladheid, er kwam een leasebak een beetje hard een uitrit uitrijden en me vriendin reed op de rechtdoorgaande weg en hij gleed ineens door recht op de neus van mijn wagen vuile ….. kerel en hij heeft alweer een nieuwe wagen:fy1:fy1:fy1en het was zijn schuld:fy1
ik heb via rechtsbijstand een 2e kans geregeld om een nieuw schaderaport op te laten nemen want de eerste vertrouw ik niet!:swear
en hier de foto’s van het ombouw projekt van de kadett 1.3 naar 2.0seh
[img] vrolijke eigenaar met de nieuwe radiateur:jerry
[img] begint al op te schieten:kewlpics
[img]mooi dik uitlaatsysteem
[img] wat hard gaat lopen moet ook snel stilstaan he’:jerry:jerry
[img] mooi digi tellertje
dit waren ze weer even , we gaan m maandag of dinsdag proberen te starten de start motor deed t al, de benzine pomp moet er nog tussen de vloeistoffen enz ook nog en de rest is afwerk werkzaam heden dan gaan we even rustig test rijden.
groeten nick
7 april 2008 om 08:16 #17375986goed bezig nick :wors.
hoe ist eigenlijk met de mattig :wub :wub, zijn daar al vorderingen aan ?
groetjes vinc
7 april 2008 om 12:16 #17375987origineel gepost door vincent23
goed bezig nick :wors.hoe ist eigenlijk met de mattig :wub :wub, zijn daar al vorderingen aan ?
groetjes vinc
Joah de mattig ! (L) met al die tussendoor dingentjes valt die een beetje achter ? of heb ik het mis ?
7 april 2008 om 16:36 #17375988@vincent23 +@glennGSI hee hallo, ik probeer even de kleine dingen te doen dan kan ik me aandacht tijd en geld allemaal in me mattig steken, ik heb er geen haast mee dus dat zit bij mij wel goed:P
alles op ze tijd, en de mattig moet perfect gebeurenking:, ik heb er al aardig wat spullen voor klaar liggen.groeten nick
nl-tuning:o
7 april 2008 om 17:27 #17375989Ha nick,
Weer goed bezig:thumbupwel zonde van je astra zeg heb hem een paar keer in het echt gespot je gaat hem zeker wel weer op knappen,is waarschijnlijk total los verklaard of niet:mad:
groeten johan
7 april 2008 om 20:24 #17375990zonde van je assie . ma dat komt weer goed eee .als je ziet watje nu al bouwt mag dit iet zo veel problemen leveren eee. knappe vorderinge zie ik daar met de kadettjes . jouw mattig wil ik wel eens int echt zien ze . lijkt me wel wat speciaal’s opwielen .
ps als je nog interesse hebt in mijn voorgesteld object laat ma weten ander’s zet ik het zo tekoop hier .
7 april 2008 om 20:51 #17375991@johani500driver ik ga m zeker weer oplappen eerst effe de kadett afmaken die is nu start klaar vanavond al geprobeert om m te starten maar hij had er geen zin in, effe de pomp er nog tussen en weer proberen.
@nicocorsa idd de assie gaat weer netjes worden eerst maar effe uitvechten met de verzekering en met wat je te koop hebt moet wel goed komen he’:Pgroeten nick
7 april 2008 om 23:31 #17375992origineel gepost door nl-tuning
@vincent23 +@glennGSI hee hallo, ik probeer even de kleine dingen te doen dan kan ik me aandacht tijd en geld allemaal in me mattig steken, ik heb er geen haast mee dus dat zit bij mij wel goed:P
alles op ze tijd, en de mattig moet perfect gebeurenking:, ik heb er al aardig wat spullen voor klaar liggen.groeten nick
nl-tuning:o
haha ja nick dat kan ik heel goed begrijpen.
we gaan de mijne binnekort even uit de garage halen en dan er echt aan beginnen.
in me hoofd is die al klaar, maar goed nu nog int echt.
maatje van me werkt bij de schade herstel en die gaat me helpen met de scheuren in de mattig uitbouw. gaat helemaal goed komen.
suc6 :):)
gr vinc
8 april 2008 om 15:16 #17375993het was eigenlijk de bedoeling om na de witte kadett weer volop aan me mattig te gaan werken maar ja nu de schade aan me station even herstellen en gelijk even wat veranderingen aan de auto doen:P
de rottige dingen komen altijd op het verkeerde moment.
groeten nick
ps vanavond 2e poging om de seh te starten(hij draait rond maar slaat nog niet aan effe zoeken:D
10 april 2008 om 19:32 #17375994de brandstof pomp heeft er kennelijk niet z’n zin in:hmmz:hmmz, en bij de bobine van een SEH zit ook een zwart snoertje op alleen zou ik niet weten waar die van is, de groene zit er wel op.
mis zijn er mensen die dit weten??
groeten nick
13 april 2008 om 15:31 #17375995aha daarom was je gister niet ff komen buurten bij van vliet
ik had me nog helemaal t lazarus gewerkt om de kadett een beetje toonbaar te maken hahaha :jerrymaar hij is nu wel dicht, dus het opbouwen kan weer beginnen :wors
13 april 2008 om 15:59 #17375996origineel gepost door nl-tuning
de brandstof pomp heeft er kennelijk niet z’n zin in:hmmz:hmmz, en bij de bobine van een SEH zit ook een zwart snoertje op alleen zou ik niet weten waar die van is, de groene zit er wel op.mis zijn er mensen die dit weten??
groeten nick
dan loopt hij niet nee dat is geschakelde plus :P
aansluiten en lopen gr.arno
13 april 2008 om 19:01 #17375997@mrmonkey sorry man ik was t helemaal vergeten ik ben zo druk met die auto’s bezig en dingen te regelen voor een andere auto voor me meisy volgend weekend ook goed:wtf:wtf
@kadett nemo waar sluit je die op aan dan want er zit geen kabeltje vanaf de kabelboom op, en ik kan me niet herrinneren waar ie vanaf komt??
gewoon direkt op de accu??ik hoor het graag.
groeten nick
:jerry:jerry
13 april 2008 om 20:31 #17375998nee geschakelde plus van het contact .
zit normaal gewoon in elke kabelboom
was die draad ook vergeten toen ik een c20ne in een tigra had gelegd toen liep hij ook niet.
ff meten in de kabelboom en anders van het contact aftakken.
gr.arno en succes
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.