Nitro obd2 chip

Forumindex Forums Modellen Astra Nitro obd2 chip

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Astra_2000

Heej, een vriend van me heeft een nitro obd2 chip we hebben hebben hem even geprobeerd en hij past op de stekker die onder het kapje bij de handrem zit van mij astra g alleen toen paste het kapje er niet meer op wat ik al heel stom vond. Maar nu staat er heel mooi bij op contact zetten en reset knop inhouden op de chip dan gaat er een rood lampje branden en knipperen, dat doe hij ook en dan zou je de auto moete startte en dan zou hij na circa 200km rijden je rij gedrag opslaan en aanpassen op je ecu en er staat ook heel mooi bij 35% more power 25% more torque…kan iemand mij enige uitleg geven of hierover iets meer vertellen want, ik geloof er de balle van en in hoe verre moet ik iets merken en iemand enig idee hoe ik dat kapje nog passend zou kunnen krijgen.

Groetjes Rico

bart-gsi
      Deelnemer

als je er geen “balle” verstand van hebt kun je het chippen van je auto beter over laten aan een chiptuner die dat voor je kan doen..
        zo`n flasher valt niet te vergelijken met een echte chip tuning.. maar 35% meer pk`s en 25% meer nm aan koppel is erg ongeloofwaardig bij een standaard auto..
        ik zou geld sparen om een echte chip tuning te laten doen.. daar heb je veel meer plezier en effect van dan zo`n flasher dat veel zegt maar weinig doet…

Astra_2000

Ok bedankt, ik vond het ook al ongeloofwaardig zeker als je zier hoe goedkoop zo’n flasher is terwijl echte chip tuning tog volgens mij in de 100e euro’s gaat tellen.

Shane_Astra_g
          Deelnemer

Is toch wel algemeen bekend. Dat die dingen onzin zijn. Vaak is het een chip die niet eens iets doet. Gewoon een fake chip. Chiptunen voor 100euro gaat je nog niet lukken. Wil je chippen icm testbank ben je al gauw 300euro kwijt.

KRSA2000
            Deelnemer

Off-topic : hij zegt ook honderden (“100e”) euro’s

opel-mark
              Deelnemer

voor een echte chiptune moet je al snel rekenen op rond de 300 euro, zo’n trubo, nitro, tjappo kastje, gewoon nepperij je gaat nooit met een gewone ongeblazen wagen 30% meer vermogen krijgen, zelfs goede bekende tuners als EDS halen ongeveer 10% meer power uit een ongeblazen astra.

Vannos
                Deelnemer

Voor het chippen op maat bij EDS voor destijds mijn Z20LET € 700-

Corsa_GSi
                  Deelnemer
                    Step-han
                    Deelnemer

30% meer vermogen en 20% meer koppel met zn kastje lijkt mij inderdaad grote onzin.

Ik had met een chip op maat +11,06% pk en +15,55% Nm op een ongeblazen z18xe

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.