Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Nieuwjaarsmeeting Sleuteltje 11 11-01-2014 te Berlikum, Frl.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 januari 2014 om 14:19 #17263031
Sleuteltje-11 is een hobby/sleutelclub gevestigd in Berlikum, in een goed uitgeruste hobbyloods hebben wij in de afgelopen jaren een leuke groep mensen bij elkaar gekregen om met elkaar te hobbyen aan onze auto’s.
Wij willen wij jullie van harte uitnodigen op de zevende editie van onze nieuwjaarsmeeting op 11 januari in het Friese Berlikum!
Ook dit jaar uiteraard weer, zorgen wij voor de nodige warme happen en natuurlijk de beroemde verse snert uit eigen keuken.
Na een kleine verbouwing hebben we een zithoek gecreëerd met een kachel, zodat je bij een aangename temperatuur lekker kan praten over auto’s en natuurlijk genieten van frikandellen en snert.Op zaterdag 11 januari, vanaf 13.00 zijn jullie welkom, wij verheugen ons weer op jullie komst!
De toegang is gratis maar een donatie stellen wij zeer op prijs.Ons adres is:
Tichelersdyk 26
9041 EP Berlikum Fr.Tot slot dit:
Onze nieuwjaarsmeeting is uitgegroeid tot een behoorlijk omvangrijk terugkerend evenement. Zonder de toestemming en medewerking van onze huurbaas was dit niet mogelijk geweest, wij zijn daar dan ook erg blij mee.
Om die reden willen wij iedereen nog even een paar (vanzelfsprekende) regeltjes wijzen;
– geen sleutelwerk op het terrein
– geen geluidswedstrijden
– geen racewedstrijden
– geen rondslingerend vuil op het terrein10 januari 2014 om 23:55 #18204630is er morgen een meeting bij julie?
even boven aanzetten kom die kant wel even op om een bakje koffie..
groetjes team waldsein…renee…11 januari 2014 om 06:40 #18204631Wij hebben zeker een meeting. Niet merkspecifiek, al zijn er een hoop Citroëns, omdat het daar mee begonnen is, maar alle merken zijn welkom. Ik zal er zelf ook met mijn Citroën C5 zijn omdat ik die vol brandhout heb liggen.
Sleuteltje 11 is op het Citroën forum vrij bekend. Deze nieuwjaarsmeeting wordt al een paar jaar georganiseerd. Bijkomstigheid is ook dat mensen kennis met ons kunnen maken, mochten ze goedkope sleutelruimte zoeken.
Nogmaals: Alle merken zijn welkom!
11 januari 2014 om 18:56 #18204632Helaas kon ik niet op tijd komen wel die Kant op getoerd
Ben inderdaad auto’s tegen vielen op ivm de mooie greele verlichting
Volgend jaar beter weer het nu te vinden
Even blokje getoerd in de manta net weer gekeud foster.
Komen nog wel eat kinderziektus aant licht rijd prima.
Gr renee team waldsein..18 januari 2014 om 12:04 #18204633Verdorie, waarom zie ik dit topic nu pas ? :puke
was 10 minuten rijden geweest voor mij en ik was vast wel even gekomen met mn E of F.Even de naam Opel ophemelen :jerry :jerry
Rik :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.