Nieuwe velgen Opel Ascona C

Forumindex Forums Modellen Ascona Nieuwe velgen Opel Ascona C

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18549713
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hallo allen,

      Sinds eind deze zomer ben ik in het bezit van een Ascona 1.6s (37-RSR-8). Ik ben erg blij met deze auto maar ik vind de velgen, die de vorige eigenaar heeft gekozen, niet staan bij de auto. Deze zijn in mijn ogen wat té nieuw/ sportief (zie foto).

      IMG_0236

      Daarom heb ik ervoor gekozen om nieuwe (saaie) stalen velgen te kopen, toen ik dit tijdens een bezoekje aan mijn vaste autogarage (thermostaat was kapot) opperde, zeiden ze mij dat ik wel een setje zou krijgen in ruil voor een doos saucijzen! Zo gezegd zo gedaan, maar wat bleek; van de 4 velgen was er 1 anders. Niet zo’n mega probleem als je het niet weet, maar ik vind het esthetisch gewoon niet staan. Mijn plan was aanvankelijk deze te laten stralen en spuiten maar nu zag ik op marktplaats deze advertentie; https://www.marktplaats.nl/v/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m2073705517-stalen-velgen-14-inch-4×100-44-stuks-nieuw?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd

      (stalen velgen 14 inch 4×100 44 stuks nieuw.). Perfecte kleur én looks (qua gaten), maar ik heb geen flauw idee of deze zullen passen.

      Ik ga er vanuit dat jullie hier wél verstand van hebben, en hoor graag jullie imput.

       

      p.s. ik heb al chromen opel naafkapjes en denk dat ik er ook chromen wielringen op wil monteren

      IMG_9603

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.