Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Nieuwe Velgen op de Vec!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2010 om 15:57 #17655774
Ik denk het wel ja ! Ik heb 0,0 chrome op m’n vec !
15 april 2010 om 16:03 #17655775heb wel wat chroom maar niet in overvloed:hmmz
dat maakt eric de winnaar:wors
15 april 2010 om 16:17 #17655776origineel gepost door gts power
heb wel wat chroom maar niet in overvloed:hmmzdat maakt eric de winnaar:wors
wint ie tenminste nog ergens mee:P
Jan
15 april 2010 om 19:53 #17655777origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door Edvries
mooie velgen :thumbupThank you!
is er een onderlinge competitie gaande tussen de vec C mensen met wie de meeste chroom op zijn auto heeft? :P
IK haat chroom
Jan
Chroom staat ook niet echt op lichte kleuren.
Ik zou graag nog wel een paar chromen handvaten hebben, dat staat wel goed bij het bordeaux.
15 april 2010 om 20:54 #17655778origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door janneman vectra c
mooie velgen :thumbupThank you!
is er een onderlinge competitie gaande tussen de vec C mensen met wie de meeste chroom op zijn auto heeft? :P
IK haat chroom
Jan
Chroom staat ook niet echt op lichte kleuren.
Ik zou graag nog wel een paar chromen handvaten hebben, dat staat wel goed bij het bordeaux.
Ik vind het kitch:thumbdown
maarja ieder zijn eigen smaak:)
Jan
16 april 2010 om 09:02 #17655779zoals yzf1kr al zei: ligt net aan de kleur van de auto.. ook vind ik het meer passen op een station dan een sedan… krijg wel gelijk de hele c club over me heen met zo’n uitspraak :jerry:jerry
16 april 2010 om 16:30 #17655780origineel gepost door Silverspeed
zoals yzf1kr al zei: ligt net aan de kleur van de auto.. ook vind ik het meer passen op een station dan een sedan… krijg wel gelijk de hele c club over me heen met zo’n uitspraak :jerry:jerryDas beter dan dan de C zelf.:jerry:jerry
Jan
17 april 2010 om 06:02 #17655781Hey Eric,
In het echt zijn mooier:D
Maar het staat ‘m zekers goed. Voor de looks zou ik toch ook zekers de verlaging overwegen. Echt veel inleveren op comfort zal je zeker niet doen met deze 17 inchers.Safe driving Jurgen
17 april 2010 om 06:04 #17655782origineel gepost door yzf1kr
Ik zou dan eerder voor de chrome Irmscher spiegels gaan. Dat zou op een bordeaux of andere meer donkere kleur zeer goed staan naar mijn idee. Chrome deurhandels in combinatie met de crome raam stripjes vind ik te rommelig worden voor de ‘ lijn’
Safe driving Jurgen
17 april 2010 om 07:44 #17655783origineel gepost door jraaf
Hey Eric,In het echt zijn mooier:D
Maar het staat ‘m zekers goed. Voor de looks zou ik toch ook zekers de verlaging overwegen. Echt veel inleveren op comfort zal je zeker niet doen met deze 17 inchers.Safe driving Jurgen
Ik heb ze gisteravond ook live mogen aanschouwen en inderdaad hij staat een beetje hoog maar het zie er wel goed uit.:thumbup
Jan
17 april 2010 om 09:24 #17655784origineel gepost door Edvries
Ik vind het erg mooi!
17 inch (dit vornamelijk ivm mijn vrouw…anders had ik zeker 18 of 19 gedaan…)Wat vinden jullie? Mooi of niet, alle kritiek is welkom!
Les 1 nooit naar een vrouw luisteren als het om auto’s gaat :P
Had ik het maar wel gedaan had ik nu geen APK probleem :vertag:vertag17 april 2010 om 09:32 #17655785origineel gepost door DaYaCol
Ik vind het erg mooi!
17 inch (dit vornamelijk ivm mijn vrouw…anders had ik zeker 18 of 19 gedaan…)Wat vinden jullie? Mooi of niet, alle kritiek is welkom!
Les 1 nooit naar een vrouw luisteren als het om auto’s gaat :P
Had ik het maar wel gedaan had ik nu geen APK probleem :vertag:vertagHet was uit voorzorg….. zij heeft mijn vorige 18 inchers zelf naar 16 inch gereden…
17 april 2010 om 10:12 #17655786origineel gepost door jraaf
Hey Eric,In het echt zijn mooier:D
Maar het staat ‘m zekers goed. Voor de looks zou ik toch ook zekers de verlaging overwegen. Echt veel inleveren op comfort zal je zeker niet doen met deze 17 inchers.Naar mijn mening heb ik weinig tot niets ingeleverd op comfort met de verlaging, en ik heb ook 17″.
Ja, de putdeksles en gaten in de weg voel je iets meer. (met 215/50 minder dan met 225/45)
Maar daarintegen gaat de auto veel confortabeler over drempels en door bochten.
Dus gewoon even sparen en dan Eibach + B4 (of als je het echt goed wil doen B6 of B8) er onder.
origineel gepost door jraaf
origineel gepost door yzf1kr
Ik zou dan eerder voor de chrome Irmscher spiegels gaan. Dat zou op een bordeaux of andere meer donkere kleur zeer goed staan naar mijn idee. Chrome deurhandels in combinatie met de crome raam stripjes vind ik te rommelig worden voor de ‘ lijn’
Safe driving Jurgen
Chromen spiegels vind ik dan weer net te veel van het goede.
Die Chrome mistlam stukken van de Signum zijn ook wel mooi, maar dan moet ik investeren in een nieuwe bumper en mistlampen etc.
Daar heb ik nu geen geld voor, deze zomer moeten eerst voor $$$$$ mijn tuin en garage verbouwd worden. :hmmz
17 april 2010 om 12:15 #17655787Mooie velgen Ed :afro
21 april 2010 om 13:36 #17655788origineel gepost door Silverspeed
zoals yzf1kr al zei: ligt net aan de kleur van de auto.. ook vind ik het meer passen op een station dan een sedan… krijg wel gelijk de hele c club over me heen met zo’n uitspraak :jerry:jerryIk zag vandaag op de autoweg een sedan met chromen deurgrepen langskomen. En inderdaad… het ziet er niet uit. :hmmz
24 april 2010 om 20:05 #17655789origineel gepost door yzf1kr
zoals yzf1kr al zei: ligt net aan de kleur van de auto.. ook vind ik het meer passen op een station dan een sedan… krijg wel gelijk de hele c club over me heen met zo’n uitspraak :jerry:jerryIk zag vandaag op de autoweg een sedan met chromen deurgrepen langskomen. En inderdaad… het ziet er niet uit. :hmmz
Vledder?
25 april 2010 om 06:43 #17655790Nee, was een groene.
25 april 2010 om 08:36 #17655791ik had toch voor 18inch gegaan…….:angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.