Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Nieuwe Vectra
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 mei 2010 om 07:29 #17220804
Goedenmorgen allen!
Heb mij al voorgesteld, en zal mijn probleem even voorleggen..
Heb sinds maandag een Vectra station 2.0 16V 1999 (B2.. ?)Nu heb ik een probleempje, het onderste gedeelte van het dashboard werkt niet (de temperatuur en de stand van de CV) en het lampje van de asbak doet het niet, ligt dit aan een zekering? of is het wat anders? Heb gisteren in iedergeval de sigarettenaansteker gemaakt, zekering nr 37 moest vervangen worden.. Hoop dat het niet al te lastig wordt.. Ook mijn Cruise Control werkt niet, maar als dat te duur wordt, laat ik het zo, het is niet persé nodig, maar wel een leuk extraatje!
Bedankt voor de antwoorden alvast :)
Vriendelijke groetjes,
Zafer de Boer
5 mei 2010 om 07:36 #17666927Hey Welkom op het forum, wij zijn heel erg dol op :kewlpics van je vectra ;)
Waarschijnlijk zal het een zekering zijn, dit kun je altijd als eerste optie na kijken aangezien dit bijna niks kost.. waarschijnlijk zit er iets niet goed met die sigarettenaansteker.
zou dus eerst die zekering controleren ;)
5 mei 2010 om 07:49 #17666928Okee, even geüpload op t net, hier zijn de pics :)
Welke zekering zou het dan moeten zijn van het dashboard? Ik wordt echt niet wijzer van de tekening die ik zie op die klep :P En wat bedoel je dan precies met dat die sigarettenaansteker niet goed is?
Groetjes
5 mei 2010 om 08:00 #17666929origineel gepost door Zaferr
Okee, even geüpload op t net, hier zijn de pics :)Welke zekering zou het dan moeten zijn van het dashboard? Ik wordt echt niet wijzer van de tekening die ik zie op die klep :P En wat bedoel je dan precies met dat die sigarettenaansteker niet goed is?
Groetjes
welkom hier!!
je hebt de verkeerde links erin gekopieerd ;)
je moet even de link die onder “Direct Link” staat kopieren en hierin plakken.5 mei 2010 om 08:28 #17666930mooie vec man :D
Ik bedoel dus dat jij sinds de aansluiting van die sigarettenaansteker dat probleem hebt. Dan kan het of puur toeval zijn of je zekering was gewoon slecht en dit was de druppel of er is iets mis met die zekering.
Welke zekering je nodig hebt durf ik niet te zeggen daar moet iemand met een vectra B even mee helpen ;) doet de verlichting van de kilometer teller enzo het wel?
5 mei 2010 om 09:36 #176669315 mei 2010 om 10:41 #17666932Nummer 22 is nog goed! Denk dat de lampjes achter de units stuk zijn, ook een keer gehad bij mijn zus (90 euro kostte die grap)
En om even terug te komen, de problemen waren er allebei al, niet dat de verlichting na de sigarettenaansteker stuk was gegaan..Vandaag is ook de pakking van de kleppendeksel vervangen, hij lekte olie, en rookte zo nu en dan behoorlijk, dit wordt nu steeds minder en minder :)
Poging 2 wat de foto’s betreft: :P
Gelukt! :D
Groetjes
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.