Nieuwe Tigrarijdster erbij;) Nieuwe foto’s

Forumindex Forums Modellen Tigra Nieuwe Tigrarijdster erbij;) Nieuwe foto’s

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    1985
    Deelnemer

Kijk op de sloop! Heel goed en stukken betaalbaarder :D

Nice! En je hebt vandaag prachtig weer om te stofzuigen :jerry :jerry :jerry

dabok
      Deelnemer

Heb een echt lederen setje uit Engeland gehaald, voor 13,50 incl. verzenden ;) !

Beter als de standaard skai hoesjes en plastic handremhoesjes, zal een foto maken als ik deze er in heb zitten..

@spottekop wrote:

de hoes van de handrem heeft mij niks gekost, en de hoes voor de pook 5 euro op de sloop, alleen goed zoeken ;)

en idd de stofzuiger moet er even doorheen :D

spottekop

@dabok wrote:

Heb een echt lederen setje uit Engeland gehaald, voor 13,50 incl. verzenden ;) !

Beter als de standaard skai hoesjes en plastic handremhoesjes, zal een foto maken als ik deze er in heb zitten..

@spottekop wrote:

de hoes van de handrem heeft mij niks gekost, en de hoes voor de pook 5 euro op de sloop, alleen goed zoeken ;)

en idd de stofzuiger moet er even doorheen :D

Ah het valt reuze mee met de prijs. En het ziet er weer netjes uit.

Andreas.Berger

@1985 wrote:

Ja op de sloop haal je hele leuke dingen uit, voor niet al teveel geld,
            het stofzuigen hebben we gister over geslagen, wel een ritje tilburg gehad op moederdag, en de tigra heeft het super gedaan :wors

spottekop

@Andreas.Berger wrote:

@1985 wrote:

Ja op de sloop haal je hele leuke dingen uit, voor niet al teveel geld,
              het stofzuigen hebben we gister over geslagen, wel een ritje tilburg gehad op moederdag, en de tigra heeft het super gedaan :wors

Ja dat zeker;) was leuk met die corsa jammer dat het niemand is van een fora ergens haha

Andreas.Berger

Update, we hebben vandaag een achterklep in kleur opgehaald met spoiler en 3e remlicht, ik hoop hem morgen erop te zetten, moet wel zeggen, wat zijn dat onhandige dingen om te slepen ;)

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.