Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Nieuwe Tigrarijdster erbij;) Nieuwe foto’s
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2011 om 21:44 #17842712
[rquote=1910312&tid=145051&author=bjorn1988]Zeer mooie tigra, we waren toen wezen kijken voor de corsa maar me nichtje had er helaas geen intresse in. Jullie zijn er goed op vooruit gegaan.
Veel plezier ermee, en veel veilige km[/rquote]
thnx
Maaruh die corsa die was 2 dagen later geloof ik ergens verkocht. Iemand in de buurt vond hem leuk dus ja. En daarna hebben we nog een 5 deurs corsa gehad die was ook ineens weg. (leek wel of de mensen hem ineens wilde)
Ff nog een vraagje trouwens ben jij de laatste 2 dagen nog in heerlen geweest? Zag een corsa die dezelfde kleur had maar wist ff niet zeker of jij het was was bij het loon haha.
En ja deze auto kwam ineens op ons pad en ik had echt zoiets van ja dat is hem daar wil ik mee verder gaan. (mn kadettje ook nog hoor)
Gr Linda
10 april 2011 om 19:19 #17842713Zo het weekend weer een paar dingen gemaakt aan de tigra (dankzij andreas) eerst de bijrijderskant het deurpaneel de stof weer vast gezet die flapperde wat los.
Daarna de boxen 4 van de 6 weer aan de praat gekregen en vandaag een nieuwe radio erin gekomen. Zal morgen eens fotos maken als ik de kans krijg.
Morgen hoop ik dat de luchtfilterbak (originele) binnen is en die ook meteen mee inbouwen is dat allemaal weer gedaan.
De banden zijn gisteren vernieuwd dus die kunnen ook weer ff ertegen aan. Nu weer ff sparen voor andere velgen want die zien me toch uit niet normaal zoveel stoeprand schade is echt niet leuk meer maar ja dat zat al bij de auto inbegrepen;)Dus weer wat dingen gemaakt en nu weer verder eraan haha. binnen kort ff de versterker en de sub aan laten sluiten zodat die ook werken. En meteen even de kabels aanpassen want er lopen 500 kabels allemaal deels doorgeknipt enzo dus ja dat schiet ook niet op alles eruit en nieuwe bekabeling en meteen alles goed.
Ook de boxkabels achter de deur rubber door gedaan en zo achter de deurpaneel echt niet normaal hoe ze dat hebben gedaan. Maar ja dat komt later wel. Alles ligt klaar alleen nog bekabeling halen nieuwe.11 april 2011 om 10:25 #17842714[rquote=1910458&tid=145051&author=spottekop][rquote=1910312&tid=145051&author=bjorn1988]Zeer mooie tigra, we waren toen wezen kijken voor de corsa maar me nichtje had er helaas geen intresse in. Jullie zijn er goed op vooruit gegaan.
thnx
Maaruh die corsa die was 2 dagen later geloof ik ergens verkocht. Iemand in de buurt vond hem leuk dus ja. En daarna hebben we nog een 5 deurs corsa gehad die was ook ineens weg. (leek wel of de mensen hem ineens wilde)
Ff nog een vraagje trouwens ben jij de laatste 2 dagen nog in heerlen geweest? Zag een corsa die dezelfde kleur had maar wist ff niet zeker of jij het was was bij het loon haha.
En ja deze auto kwam ineens op ons pad en ik had echt zoiets van ja dat is hem daar wil ik mee verder gaan. (mn kadettje ook nog hoor)
Gr Linda[/rquote]
Dat was ik inderdaad ja, ben toen een paar dagen in heerlen en omgeving geweest hahaha. Niet effe toeteren :P
15 april 2011 om 17:41 #17842715[rquote=1911384&tid=145051&author=bjorn1988][rquote=1910458&tid=145051&author=spottekop][rquote=1910312&tid=145051&author=bjorn1988]Zeer mooie tigra, we waren toen wezen kijken voor de corsa maar me nichtje had er helaas geen intresse in. Jullie zijn er goed op vooruit gegaan.
thnx
Gr Linda[/rquote]
Dat was ik inderdaad ja, ben toen een paar dagen in heerlen en omgeving geweest hahaha. Niet effe toeteren :P[/rquote]
Ik deed knipperde knip met mn lampjes maar je keek niet in je spiegels. Jammer genoeg;)
gR Linda
16 april 2011 om 16:00 #17842716Vandaag weer even naar de sloop geweest en wat staat er een Tigra Rio Verde (helaas is het interieur niet veel meer scheuren in de bestuurdersstoel enzo. Was een groene zoals die van mij alleen oranje overgespoten. Wel nog gauw een lampje meegenomen voor mn angeleyes (1 deed het niet meer) en voor de kofferbak dat rolgordijntje. Dus ja nu nog kijken hoe we dat gaan doen dat die boxen kunnen blijven en dat rolgordijntje erover komt. Dan zien ze niet meteen wat er in de auto zit. Is toch wat mooier.
Verder ben ik nog op zoek naar 3 boxkapjes voor die JBL boxen die erin zitten. Helaas nog niet gevonden. Mocht iemand dezelfde hebben liggen laat het me weten want ik vind het maar bar lelijk zo. En als ik kapjes heb hoef ik geen goede boxen te vervangen.
Morgen ga ik de auto even poetsen en ook meteen de Vectra en dan gaan we kijken dat we een leuke Fotoshoot gaan houden maar zitten nog te twijfelen of we de Kadettjes ook erbij halen of niet. dus ff kijken haha. Anders word het morgen 4 autos poetsen hihi.
Maar daarover morgen meer;)17 april 2011 om 20:17 #17842717Zo zoals gezegd vandaag de tigra en de vectra ff goed gepoetst en wat fotos gemaakt. Werd helaas al bijna donker dus niet veel fotos kunnen maken maar hier dan toch nog de :kewlpics
Sommige zijn helaas wat wazig omdat de camera niet stil genoeg was:
En hier nog een foto van mn deurpaneel wat gemaakt moest worden de stof was helemaal eronder uit gekomen. Dus dat was vorige week al gemaakt maar ja nog geen tijd gehad om fotos erop te zetten dus bij deze 1 foto:
18 april 2011 om 09:46 #17842718altijd de zelfde wat aan het sleutelen is:D
18 april 2011 om 16:54 #17842719echt een hele nette tigra!
18 april 2011 om 20:53 #17842720Ja ik ben er ook keitrots op en er mag niets aankomen dan word ik gek. Als ze al te kort erlangsaf parkeren word ik al gek haha. Maar ja dat hou je helaas niet tegen als je in een flat woont.
Alleen nog geduldig aan het wachten tot mn geluid gepimpt word hihi. En alle kleine dingetjes nog doen wil alles met en met nog bij elkaar halen en zorgen dat het allemaal in orde komt.
Ik mis alleen een kapje op mn sideskirts dat is wel jammer moet ik ff kijken of ik die ergens kan uithalen. (die kleine kapjes onderop waar de krikpunten zitten) Dus als iemand die heeft liggen?? Laat het me weten haha.
18 april 2011 om 22:32 #17842721ziet er goed uit hoor die tigra!
20 april 2011 om 19:59 #17842722Ja en er moet nog echt wel wat aan gebeuren, zie wielrandjes die wil ik helemaal opnieuw erin laten zetten, strakmaken en spuiten doen we zelf (voornamelijk andreas) Dan nog steeds de Audio wat nog moet gebeuren zit helaas nog steeds te wachten, Andere velgen maar daar spaar ik eerst ff goed voor en dan een goed setje uitzoeken denk dat het de scorpion worden die vind ik mooi uitzien, maar jamoet ook onder mn tigra staan. op een paarse stond het mooi;)
Ja en zo nog wat dingetjes zitten een paar krasjes op het dak (dekn dat ze met een schuurspons of zow te hard eroverheen zjin gegaan zo ziet het uit, bij de kofferklep net onder het handvat zeg maar daar zit een flinke kras en ja dat moet allemaal weg zijn.23 april 2011 om 18:31 #17842723Vandaag de orginele luchtfilterbak terug geplaats, alleen het mooie brom geluid is weg, nou weet ik niet of ik dat geluid kan terug krijgen op de een of andere manier:hmmz
23 april 2011 om 19:06 #17842724Oh jawel hoor, gewoon heel die luchtfilterbak van binnen uit honen (alle plastic delen weg halen), heb ik toen bij mijn Corsa B GSi ook gedaan en gaf wel een netjes geluid!
Heb er wel ergens een filmpje van, post ik wel op youboob!
[rquote=1919813&tid=145051&author=Andreas.Berger]Vandaag de orginele luchtfilterbak terug geplaats, alleen het mooie brom geluid is weg, nou weet ik niet of ik dat geluid kan terug krijgen op de een of andere manier:hmmz[/rquote]
24 april 2011 om 12:26 #17842725[rquote=1919831&tid=145051&author=dabok]Oh jawel hoor, gewoon heel die luchtfilterbak van binnen uit honen (alle plastic delen weg halen), heb ik toen bij mijn Corsa B GSi ook gedaan en gaf wel een netjes geluid!
Heb er wel ergens een filmpje van, post ik wel op youboob!
[rquote=1919813&tid=145051&author=Andreas.Berger]Vandaag de orginele luchtfilterbak terug geplaats, alleen het mooie brom geluid is weg, nou weet ik niet of ik dat geluid kan terug krijgen op de een of andere manier:hmmz[/rquote][/rquote]
dat kan ook, maar liever niet, ik weet niet of het geluid ook enigsinds terug kan krijgen door een k&n inleg filter te plaatsen:hmmz
24 april 2011 om 12:30 #17842726ja dat geluid mis ik nu al haha. Dat is echt erg hoor. nu is hij net wat te braaf helaas. Dus als iemand kan helpen daarmee graag. De bak zelf uithollen heb ik niet zon goed gevoel over dus als iemand een andere oplossing heeft graag.
24 april 2011 om 13:21 #17842727Mooie foto’s hoor. Je moet alleen ff je onderlip van je tigra goed zetten.
24 april 2011 om 14:27 #17842728Andreas en Linda, geloof me, dit kan totaal geen kwaad!
En helaas krijg je het niet terug met alleen een K&N inlegfilter (deze zorgt er puur alleen voor dat deze langer mee gaat als dat papieren ding wat er in zit) ..
Deze mogelijkheid is altijd beter als een openluchtfilter (de bak is en blijft dicht tenslotte), maar ik raad dan wel aan even een bakkie te scoren van de sloop, zodat je eventueel altijd nog je eigen bak als reserve hebt!
Ik ben morgen gelukkig vrij en ga kijken of ik dit morgen kan realiseren en maak er wel een foto reportage van :D !
[rquote=1920158&tid=145051&author=spottekop]
ja dat geluid mis ik nu al haha. Dat is echt erg hoor. nu is hij net wat te braaf helaas. Dus als iemand kan helpen daarmee graag. De bak zelf uithollen heb ik niet zon goed gevoel over dus als iemand een andere oplossing heeft graag.[/rquote]24 april 2011 om 20:39 #17842729[rquote=1920212&tid=145051&author=dabok]Andreas en Linda, geloof me, dit kan totaal geen kwaad!
En helaas krijg je het niet terug met alleen een K&N inlegfilter (deze zorgt er puur alleen voor dat deze langer mee gaat als dat papieren ding wat er in zit) ..
Deze mogelijkheid is altijd beter als een openluchtfilter (de bak is en blijft dicht tenslotte), maar ik raad dan wel aan even een bakkie te scoren van de sloop, zodat je eventueel altijd nog je eigen bak als reserve hebt!
Ik ben morgen gelukkig vrij en ga kijken of ik dit morgen kan realiseren en maak er wel een foto reportage van :D !
[rquote=1920158&tid=145051&author=spottekop]
ja dat geluid mis ik nu al haha. Dat is echt erg hoor. nu is hij net wat te braaf helaas. Dus als iemand kan helpen daarmee graag. De bak zelf uithollen heb ik niet zon goed gevoel over dus als iemand een andere oplossing heeft graag.[/rquote][/rquote]Ja deze hebben we net gekocht en op de sloop hier is helaas momenteel niet veel te vinden. Maar ja dat hou je toch. En andreas vind het niets om dat te doen die heeft zoiets van ik wil hem eigenlijk toch heel laten. Jammer van mn geluidje :cry want dat was echt zon leuk geluidje he niet normaal haha.
Oh ja ik had je nog een pm gestuurd ivm een kapje voor bij de sideskirts had je dat nog aangehad?
@ 2e-c14nz
ja idd die moet ik nog goedzetten maar heb er nog geen kans voor gehad.
Verder nog ff een update ik was al een anderhalve week tegen andreas aan het zeggen dat hij een harder geluid maakte dan eerst leek of de banden te veel geluid produceerde, en vandaag zijn we ff op en neer geredne naar sittard om te kijken wat het was en wat blijkt mn wiel lager links achter is kapot dus ja die moet deze week ff vervangen worden. Gelukkig hoef ik alleen het onderdeel te halen en kan andreas dat op zn werk in orde maken maar toch best rottig, daarnaast word ook meteen de andere kant gedaan want ja als de een begint zal de ander snel volgen.
Dus vandaag ipv met de tigra met de vectra wat gaan touren. En morgen met de vec maar naar zeeland. jammer genoeg hoopte dat ik dan een keer gespot zou worden hihi.29 april 2011 om 16:35 #17842730Nou dat was het rijden met de Tigra. Op het moment staat hij stil omdat de wiellagers achter vervangen moesten worden. heeft andreas gisteren de trommel eraf gedraaid en wat blijkt de hele trommel mist een stuk zover afgesleten en de lager is helemaal weg. Dus ja nu gaan kijken voor nieuwe Trommels Met naaf.
dus als iemand het heeft liggen voor een 1.6 16v met ABS (want zonder past niet) Laat het me weten want ben hard op zoek. De auto moet weer zsm kunnen rijden.
30 april 2011 om 00:20 #17842731Heb ik toch..
De oude toevallig los liggen, want als je die van mij eventueel overneemt, moet de mijne nog wel rollend / rijbaar moeten zijn!
30 april 2011 om 21:17 #17842732@dabok wrote:
Heb ik toch..
De oude toevallig los liggen, want als je die van mij eventueel overneemt, moet de mijne nog wel rollend / rijbaar moeten zijn!
Nee de oude niet losliggen maar op Tigraforum al flink aan het igmen alleen aan het wachten op reactie;)
Gr Linda
7 mei 2011 om 10:06 #17842733Uiteraard hier ook even een update, de tigra rijd weer rond, heb zowat alles bijna kunnen vervangen, maar het is goed gekomen, gister nog een nieuw handremhoesje gemonteerd en pookhoes, ook het vermiste rechter kapje zit erop, alleen nog in kleur spuiten
7 mei 2011 om 10:30 #17842734Zo weer wat dingen gedaan aan de tigra
een nieuw kapje onder bij de sideskirts (moet alleen nog in kleur gespoten worden maar ik heb het;) ):
Daarnaast nieuwe handremhoes erop gezet:
En een nieuwe pook met hoes:
dus weer wat dingen aan de binnen kant verandert oh ja en nieuwe vloermatjes maar zijn standaard van heuts met een draak erop dus ja. de oude bleven hangen aan de voeten en dat moet ik nie thebben haha
7 mei 2011 om 12:34 #17842735Linda!
Ga die tigra eens ff bewerken met de stofzuiger? :jerry
Wat een rijdende zandbak :wink: :hmmz
Verder erg leuk dat je orginele hoezen hebt gekocht en niet van de ‘aftermarket’ rommel waar pimpelpaarshoerestippels qua kleuren in zitten :jerry
Nice nice!
7 mei 2011 om 13:52 #17842736de hoes van de handrem heeft mij niks gekost, en de hoes voor de pook 5 euro op de sloop, alleen goed zoeken ;)
en idd de stofzuiger moet er even doorheen :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.