Nieuwe Tigra bezitter

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Nieuwe Tigra bezitter

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250074
    SavagEd
      Lid sinds:
      30 June 2012

      Goeiedag mede Opelers,

      Sinds deze week ben ik “trotse” eigenaar van een Opel Tigra 1.4 16v
      Bouwjaar 1995, een uit Duitsland geimporteerd, 230000km, Blauw.

      Ik ben de how to”s druk aan het doorspitten om te kijken of het voor mijzelf mogelijk is om deze Opel iig in september door de keuring heen te helpen.

      Laat ik dan maar gelijk met de deur in huis vallen: Is/zijn er Tigra rijders in GRONINGEN, die eens een rondje om mijn wagen kunnen lopen en vertellen
      WELKE punten zowiezo aandacht nodig hebben?
      Ik ga er zelf al vanuit gezien de ontbrekende onderhouds geschiedenis van de wagen dat de distri + waterpomp (aantekening onder de motorkap: bij 110k distri)
      vervangen op korte termijn vervangen zullen moeten worden, een van mijn eerste uitdagingen.
      Ik ben het forum nog aan het ontdekken, foto”s en andere dingen volgen zsm.

      Groet,
      Edwin

      #18042625
      gertjuh1968
        Lid sinds:
        20 February 2011

        welkom op het forum………

        #18042626
        DeMeistah
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          @SavagEd wrote:

          Goeiedag mede Opelers,

          Sinds deze week ben ik “trotse” eigenaar van een Opel Tigra 1.4 16v
          Bouwjaar 1995, een uit Duitsland geimporteerd, 230000km, Blauw.

          Ik ben de how to”s druk aan het doorspitten om te kijken of het voor mijzelf mogelijk is om deze Opel iig in september door de keuring heen te helpen.

          Laat ik dan maar gelijk met de deur in huis vallen: Is/zijn er Tigra rijders in GRONINGEN, die eens een rondje om mijn wagen kunnen lopen en vertellen
          WELKE punten zowiezo aandacht nodig hebben?
          Ik ga er zelf al vanuit gezien de ontbrekende onderhouds geschiedenis van de wagen dat de distri + waterpomp (aantekening onder de motorkap: bij 110k distri)
          vervangen op korte termijn vervangen zullen moeten worden, een van mijn eerste uitdagingen.
          Ik ben het forum nog aan het ontdekken, foto”s en andere dingen volgen zsm.

          Groet,
          Edwin

          Welkom, distri is aangeraden bij 60.000, zou er dus héél snel mee wezen

          #18042627
          Opelmuis29
            Lid sinds:
            16 May 2012

            welkom hier

            #18042628
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              ook welkom hier :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.