nieuwe spanningssensoren, opnieuw programmeren of niet??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum nieuwe spanningssensoren, opnieuw programmeren of niet??

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229030
    Vectra-gts C
      Lid sinds:
      19 January 2012

      ik heb laatst een setje velgen gekocht met daarop bandenspanningssensoren,
      moeten deze opnieuw geprogrammeerd worden of worden deze automatisch herkend?
      het zijn wel het zelfde type, heb nu AA’s erop en deze zijn ook AA’s…

      en als ik ze opnieuw moet programmeren, hoe moet dit dan, met mijn opcom of toch naar de dealer?

      gr

      #17766660
      Vbootje
        Lid sinds:
        2 August 2010

        Zover ik weet hoeft dat niet. ik had ook een set gekocht met bandenspanningssensoren en die deden het gelijk zonder problemen

        #17766661
        DennisD
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 June 2007

          Nee hoeft niet, gewoon en stukje rijden en dan worden ze vanzelf herkent.

          #17766662
          ronnie opel boy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 August 2009

            kan je die ook uit zet

            wand het winterset wel maar ga van de week zomerset daar zit ze niet in
            daarom de vraag kan je de bandenspanningssensoren ook uit zeten zo hoe dan

            mvg ronnie

            #17766663
            GTS Vectra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 July 2011

              Met de opcom of bij de vod.

              #17766664
              Vectra-gts C
                Lid sinds:
                19 January 2012

                is al opgelost, na veel gekloot uiteindelijk.

                sensoren werken gelukkig perfect.

                ik begin bij A:
                Gister 20-3-2011:
                1 bridgestone turanza band gekocht bij Sjorsbandenservice in Veghel aangezien ik deze nodig had omdat ik 3 goeie had en 1 bijna kale.
                meegenomen, thuis kom ik erachter dat er een gat inzat ter grootte van mijn pink. niet gezien aangezien ik na sluitingstijd ben geweest en het vrij donker was daar op het terrein.

                dus terug, 60km heen, als goedmakertje de bridgestone terug 2 uniroyal banden gekregen. dus ik kon de bridgestone die ik thuis had liggen nog fijn verkopen voor zo’n 5tientjes. Alles goed, DACHT IK.

                vandaag:
                even langs bij de bandenboer, bij het inladen van de nieuwe velgen/banden voelde 1 band al wat leeg aan( die van sjors). even oppompen dalijk dacht ik. bandjes gemonteerd op de velgen en balanseren. bleek 1 band van uniroyal alweer bijna leeg te zijn.
                even in het waterbadje en ja weer lek!!! ik voelde me wel echt geript.

                nieuwe band moeten kopen bij de bandenboer hier voor 130euries want moest toch wel ‘n uniroyal zijn voor aan de andere kant.

                uiteindelijk 300 euro kwijt voor 2 banden(1 lekke, monteren, balanseren, etc.)

                #17766665
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Tja, blijkt maar weer. Nooit bezuinigen op banden en koop gewoon nieuwe.

                  #17766666
                  Vectra-gts C
                    Lid sinds:
                    19 January 2012

                    @martklanderman wrote:

                    Tja, blijkt maar weer. Nooit bezuinigen op banden en koop gewoon nieuwe.

                    was een bekende bandenboer zeiden ze, en de uniroyals die ik bij m kocht hadden 7mm profiel, en de bridgestone die ik als eerst kocht hadden 6,5. dus eigenlijk nog prima en ik vertrouwde het ook volkomen aangezien het geen particuliere verkoper was ofzo. had gewoon een pand, reclame etc. maarja toch volgende keer 50euro meer per band en meteen alles goed.

                    #17766667
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      Zou deze bandenboer jou opgelicht hebben? Kan me dat bijna niet indenken. Is natuurlijk geen reclame om lekke banden te verkopen. En hij kan donder op zijn dat men dan weerkomt. had hij echt niet geweten dat de banden lek zijn is het dan wel een echte bandenboer

                      #17766668
                      Vectra-gts C
                        Lid sinds:
                        19 January 2012

                        het geld van de lekker band terug gestort gekregen vandaag:).
                        de band kan ik weggooien zei die.

                        #17766669
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          Netjes gedaan zo lijkt me :thumb

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.