nieuwe radio met navi in vectra b2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum nieuwe radio met navi in vectra b2

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Opel_Vectra_GTS
    Deelnemer

thnx !

nog ffies een foto gemaakt int donker

ziet er dan ook een stuk beter uit

Seth
      Deelnemer

:thumb Mooi werk !

zzattack
        Deelnemer

erg cool gedaan! echt super netjes geworden

Opel_Vectra_GTS
          Deelnemer

bezig met stuurwielbediening aansluiten.. wil niet echt lukken

dit is vanuit de radio gezien, de draden die eruit komen heb ik een rode stip achter gezet.

dit is de situatie vanuit de auto gezien dus welke draden er uit de auto komen..
            daarmee zat mijn CDR500 aangesloten.

nu is de vraag welke van de draden moet worden aangesloten op de draden die uit de radio komen..

bluedevil

ik vrees voor je dat je moelijk de stuurbediening zal kunnen aansluiten Als ik me niet vergis had je voor deze radio canbus nodig en dit had de cdr500 niet.

Wat ik dacht is dat de kabel voor de stuurbediening naast je 12 v aansluiting zit dus de SWC aansluiting of de kabel erboven er nu ook bijhoorde weet ik niet zo direct.
              De bovenste fiche met de 10 aanslkuitpunten is deze van het scherm (mid, cid en tid) al moet je voor de cid wel meer kabels hebben en kan je die enkel gebruiken vanaf de ncdr radio’s.

groeten Frederik

zzattack
              Deelnemer

ik zou denken dat die pin 4 op de radio voor key analog digital 1 aan je iso stekker’s stuurwielbediening draad (volgens mij ook pin 4 daar) moet worden gehangen, weet je zeker dat die niet uit de radio komt?
                het kan ook goed zijn dat hij niet wil werken voordat je de een van die GNDs ook hebt aangesloten maar dat weet ik niet zeker.
                die tweede kun je dan meestal gewoon overslaan

welke radio is dit?

Opel_Vectra_GTS
                Deelnemer

Zo weer terug van weg geweest, was er even tussen uit.

nog steeds ben ik bezig met die aansluiting van de radio want wil em perfect hebben.

iemand een idee waar AMP control voor staat?

en waar SDV en SWC voor staan? Tel lijkt me voor telefoon..

toch zit hij er al mooi in en ben op de goeie weg dacht ik zo!

meer foto’s volgen

Opel_Vectra_GTS
                  Deelnemer

@zzattack wrote:

welke radio is dit?

het is de eonon d5103e trouwens ;)

@bluedevil wrote:

ik vrees voor je dat je moelijk de stuurbediening zal kunnen aansluiten Als ik me niet vergis had je voor deze radio canbus nodig en dit had de cdr500 niet.

Wat ik dacht is dat de kabel voor de stuurbediening naast je 12 v aansluiting zit dus de SWC aansluiting of de kabel erboven er nu ook bijhoorde weet ik niet zo direct.
                    De bovenste fiche met de 10 aanslkuitpunten is deze van het scherm (mid, cid en tid) al moet je voor de cid wel meer kabels hebben en kan je die enkel gebruiken vanaf de ncdr radio’s.

dat klopt idd er zat een decoder kastje aan de radio voor canbus, maar die heb ik er al af..

okeej maar het bovenste stekker unitje is dus voor de CID want bij mij komen er idd meerdere draden vanuit de auto

maar SWC en SDV is misschien voor de stuurwiel bediening?

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.