nieuwe radio astra g

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie nieuwe radio astra g

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    okkie-001
    Deelnemer

beste opel rijders

ik ben nu langzaam aan het kijken naar een andere radio
      nu zat ik zelf tedenken aan een carpc met een 7” scherm
      die kan ik nog wel in mijn dashboard kwijt kunnen

een pc zou vind ik handiger om muziek te zoeken
      ik heb er nu een met usb en nummers zoeken is niet echt lekker

nu kwam ik dit tegen op ebay http://www.erisin.com/index.php?main_page=product_info&products_id=308&number_of_uploads=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

zou dit iets zijn een carpc zou word toch duurder en heb je ook niet echt plaats voor.
      de pc zou ergen voorin kunnen mnaar dan heb je nog de versterker voor het geluid
      maar die komt niet achter in vanwege dat er ook nog iets mee moet kunnen nemen in de auto (bank plat)

of hebben jullie nog iets wat zou kunnen

michel

Veldmaatbeunhaas

De echte car pc’s die worden gebouwd zijn vaak zeer compact, zo compact dat je ze onder een stoel kan bouwen of in een dashboard kastje of achter een paneel in de kofferbak(als je die hebt).

Het is belangrijk om jezelf eerst de vraag te stellen wat je precies van plan bent met je car pc. Je hebt in mijn ogen 4 opties:
        Echte car pc
        Laptop
        Tablet
        Of jouw optie

Als je een goede geluidsinstallatie hebt zouden voor mij de laatste 2 al in elk geval afvallen vanwege de geluidskwaliteit. Een laptop laat ook al eigenlijk een beetje te wensen over vaak, maar hier valt in sommige gevallen een goede geluidskaart in te zetten.

Voor windows is speciale software geschreven voor car pc’s zodat je snel kan navigeren tussen bijvoorbeeld films, audio en navigatie.

Prijstechnisch zou ik voor jouw optie gaan, als je het goed wil hebben een echte car pc. Laptop en tablet vind minder ten opzichte van de ander.

Juffer1
        Deelnemer

Jullie weten dat dit een 2din radio is en dat dit niet in een standaard middenconsole van een Astra G past ?

okkie-001
          Deelnemer

dat klopt maar alles is pas te maken

een Echte car pc word het niet als ik kijk wat hij moet kunnen en het dan gaat kosten + de opstart tijd
            Laptop: :thumbdown
            Tablet: leuk maar net niet je zit dan weer met die versterker
            ik denk dat ik toch voor die 2din radio ga ik draai nu ook android op mijn mobiel en dat werkt wel goed
            geluid vind ik wel lekker als het af en toe hard kan maar is niet nodig

michel

Veldmaatbeunhaas

Een car pc kan je vrij snel laten opstarten(binnen 10 sec) voor een laptop geld hetzelfde. Geripte versie van windows xp erop en daar dan een touch screen scherm van bijvoorbeeld lilliput bij. Als je voor een 2e hands car pc gaat ben je denk ik goedkoper uit.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.