Nieuwe radio

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuwe radio

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Armanshirazi

Beste forumleden,

Ik heb gisteren een goedkoop radiootje van een chinees merk gekocht op internet. Nu heb ik helemaal niet gedacht aan de stuurbediening en boordcomputer. Kan ik met dit chinees radiootje alsnog de stuurbediening/boordcompuer laten werken d.m.v stalker ofzo (?) of heb ik daar een speciaal merk voor nodig?

Corsaliefhebber
      Deelnemer

Ahhh die radio….Mooi model is het..
        Tenminste je bedoeld zo een goedkoop chinees radiootje??
        Zo eentje met knoppen erop en een display?? king: king:

(nu even serieus: zonder merk en type van de radio is deze vraag niet te beantwoorden)

Armanshirazi

http://www.dx.com/nl/p/3-2-car-fm-radio-mp3-player-w-usb-sd-black-silver-393759#.Vs-IDcvvLqA” onclick=”window.open(this.href);return false;

Merk kon ik niet vinden. Dit is de radio.

smoke_soldier
          Deelnemer

Man man man, ik kan je nu al verzekeren dat deze met 1 maand al ongemak gaat geven, 20 eurie voor een radio….waar begin je aan man. Me eerste radio was ook een chinees onding die na 2 maanden al kuren kreeg en dat ding was niet goedkoop, 200 euro. Toen had ik mijn eerste auto nog, een corsa B 1.4

Ik heb nu al ruim 2,5 jaar een JVC KDX-40 voor 65 euro en werkelijk nog nooit geen problemen gehad. Weet waar je aan begint.

Smoke

turbosix
            Deelnemer

Te zien aan het aantal “pins” kan hier geen stuurwielbediening interface op, ook zal hij geen info aan de boardcomputer geven, maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs.
              Ik verbaas me er wel over dat zoiets voor zo weinig geld gemaakt kan worden, mocht hij na 2 maanden niet meer doen is het nog een koopje, voor 20 euri’s het proberen waard. ;)

smoke_soldier
              Deelnemer

Ik vind het het inbouwen alleen al niet de moeite waard, laat staan dat ik hem koop.

Smoke

Armanshirazi

Kunnen jullie misschien suggesties geven dan voor radio’s die ik wel aan mijn boardcomputer/stuurbediening zou kunnen koppelen?

smoke_soldier
                  Deelnemer

https://www.autoshopdetijger.nl/stuurbediening-interfaces-c-322_361_539.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

kijk eens aan, lees goed, onderin kun je de type radio kiezen, ikzelf heb de JVC-KDX40. Prima spul.

Smoke

PCtuner
                    Deelnemer

Heb zelf de Sony MEXN6000-bd met bluetooth en al ingebouwd. Prima spul. Mijn boordcomputer werkt prima, stuur bediening niet. Voor mij geen probleem als er een sport stuur in komt. JVC in een andere auto gehad, nooit problemen gehad met JVC, werkt allemaal goed.

Ik zou zelf ook niet aan chinees spul beginnen, gewoon gelijk goed doen. Inbouwen zelf is appeltje eitje. Let wel op dat je soms gele stekker aan rode stekker moet verbinding (moest ik zelf wel, toen ik dat niet deed resetten hij steeds mijn radio naar standaard instellingen….. Nadat gedaan te hebben bleef ie het wel goed doen).

@smoke (sorry for offtopic) zag ik u eens een keer rijden in Beverwijk ? Uw opel valt me nu pas op eigenlijk.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.