Nieuwe OPel rijder

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Nieuwe OPel rijder

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Leen_K

voorstellen

Hoi

Ik ben Leen, ik ben getrouwd en heb ook ene lieve dochter van 7 jaar.
      Ik rijd sinds kort een Opel Astra uit 1994 van net na de facelift, helemaal roestvrij en 175.000km gelopen, foto’s in de Astra rubriek.

Ik heb afgelopen weekend een verbruik test gedaan met mijn Astra 1.4 GL, gecombineerd stad en buitenwegen is het verbruik 1:14,85.
      Het verbruik op lange afstanden is 1:17,74.

Ik ben Opel aan rijden omdat mijn Passat B3 model uit 1992 een dure reparatie moest ondergaan die ik niet meer zag zitten en voor iets meer deze Astra kon kopen met nieuwe APK, beurt en garantie.

Hoe komt men erbij dit een hok te noemen, wat is er mis met een Astra? het ontgaat mij geheel.
      De auto is lekker stil, geen kraakje en piepjes in het interieur, alles voelt lekker degelijk aan, voldoende ruimte ook voor een gezin.
      Ik merk tot nu toe alleen voordelen aan deze Astra, ooit toen ik begon met rijden was mijn eerste auto ook een Opel en wel een Kadett, en ik moet zeggen dat ik er goede herinneringen aan over had gehouden.

Kortom een tevreden Opel rijder erbij:agent;)

johani500driver
      Deelnemer

Welkom hier,zijn gelijk al goede berichten,mocht je toch problemen krijgen is hier altijd wel een oplossing te vinden

meangreen
        Deelnemer

welkom hier :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Nieuwe OPel rijder’ is gesloten voor nieuwe reacties.