Nieuwe Opel Combo (benzine) in the house!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Nieuwe Opel Combo (benzine) in the house!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    RoyR
    Deelnemer

Hallo allemaal!

Omdat ik veel op MF (Motor-Forum) zit vind ik het ook hier wel zo netjes me even voor te stellen voor ik allemaal onzin ga blaten/vragen ;-)

Ik ben dus Roy, bij het starten van dit topic 28 jaar oud en toen aan mijn 3e auto en 2e Opel begonnen.
      Inmiddels alweer 39! En nu een Vivaro 2007 met 2.5 cdti motor (POWERRRRR)

18-18 Opel Kadett E GT 1.3s uit 1985. Zo traag als dikke stront door een trechter maar het zag er leuk uit en heeft een jaartje me daar gebracht waar ik moest zijn.

18-28 Mazda 323f 1.6i 16v uit 1990. Deze auto heb ik zo’n
      9,5 jaar gehad en heeft me nóóit laten staan. Ik heb er nooit aparte kosten aangehad en aan de ene kant jammer dat hij duur begon te worden om de APK er door te krijgen aan de andere kant goeie reden om eindelijk een bestelauto te kopen.

28-37 Opel Combo 1.4i uit 2004 met 90.000 op de teller.
      Omdat ik met mijn oude auto gebruik kon maken van de sloopregeling had ik besloten een nieuwe auto te kopen en dat is dus na véél zoeken deze geworden. Bestelauto’s op benzine zijn er nagenoeg niet en toen een 1 of ander rukker (ART auto’s uit Goes) besloot ondanks afspraken de Renault Kangoo alsnog te verkopen moest ik verder zoeken en kwam ik deze tegen.

37-nu Opel Vivaro 2.5 cdti uit 2007 met 130.000 op de teller bij aanschaf.
      Deze wil ik nog ombouwen tot kampeerauto, want ik betaal nu nog de hoofdprijs elke maand.

Moet overigens wel zeggen dat ik motorrijder ben die toevallig een Opel rijd. Ik heb meerdere motoren waarvan er 1 in de woonkamer aan de muur hangt, verder nog 2 wegmotoren en een circuitmotor (RoyRacing185 op Instagram en FB)

Als iemand meer wil weten hoor ik het wel!

:thumbup

michiel026
      Deelnemer

welkom

RonaldH

welkom :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Nieuwe Opel Combo (benzine) in the house!’ is gesloten voor nieuwe reacties.