Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › nieuwe motor in de c kadett station
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 januari 2011 om 17:28 #17747970
nee jo er stond 12v op had ik al getject
ik heb er gewoon tekort verstand van dus staat nu de cih er weer in
en is de 1600se te ruil tegen een cih 1900/200017 januari 2011 om 17:31 #17747971anders doe je toch een 1.2s op lpg das pas zuinig,
anders moet je iemand zoeken die er verstand van heb daar is het forum voor!17 januari 2011 om 17:49 #17747972hoi
ik ben al een half jaar info aan het verzamelen op dit forum maar niemand maar dan ook echt niemand kon mij een duidelijk schema geven van het electra gebeuren van dit motortje dus:swear
17 januari 2011 om 17:52 #17747973Ik zou het zelf wel hebben geprobeerd, maar ik weet wel wat je bedoelt. Ik gebruik mijn c-tje ook voor woon werk verkeer, en alles wat ik er aan doe moet binnen 2 dagen weer werken. Vrij vervelend.
Ik heb alleen het geluk dat mijn vrouw een ascona wil, en zodra die er is dan kan ik eindelijk aan de kadett doen wat ik wil. (16v er in, vooras vervangen, etc…)17 januari 2011 om 17:55 #1774797412v bij contact aan is nog geen 12v tijdens t starten
zelfde probleem met mijn corsa a gehad
van een 12s naar c20xe
wat de motor nodig heeft:
constante +
geschakelde +
massa
brandstofpomp aansturingmja, er hangt nu wel weer een motor in die er in hoort ;)
18 januari 2011 om 21:17 #17747975is zo’n nieuwachtig 1.6 dingetje ook niet al met sleutelherkenning (lees startonderbreking) in de ecu? of komt ie uit een corsa van voor 94/95?
18 januari 2011 om 21:22 #17747976nou nou je geeft wel snel op..
zo moeilijk is dat nou ook weer niet.. en om dat in drie dagen
om te “gooien” zoals je zelf zegt, had je toch kunnen weten dat als t zou tegen
zitten je t niet zou redden
6 maart 2011 om 18:22 #17747977Is het blok er nog, wat wil je ervoor hebben, die motoren heb ik helaas niet meer, uitverkocht.
En een 1.2 op lpg, is inderdaad wel zuiniger, maar ik vind het niet zuinig genoeg. meestal 1 op 11/12.
Ik ben nu zelf ook bezig, welk motortje in mijn C Kadett komt met LPG en die zo zuinig mogelijk verbruikt.
Is toch lastig, welke is nou het zuinigste??
7 maart 2011 om 16:28 #17747978hoi gs2.6
ja heb de motor nog vraag er 175 euro voor compleet met draadboom
ben nu aan het uitzoeken of ik de dis ontsteking apart van de computer kan laten lopen want dan laat ik hem gewoon op lpg lopen en niet op benzine
maar hij is ook nog gewoon te koop.
groeten willem7 maart 2011 om 18:21 #17747979Ok, even alles overdenken!
9 maart 2011 om 00:36 #17747980mijn cih 2.0 E loopt op lpg 1 op 11 in mijn rekord d coupe moet dus in en c kadett gemakklijk 10 % zuiniger
80000 km zonder problemen.
Als ik en ohc in de c kadett zou gooien dan meteen en 1.8 NZ of en C 20 NZ dan heb je alles zo als het hoord en geen dwarsliggende motor.
Mijn omega 2.0 automaat loopt ook 1 op 10 met bijna het dubbelde gewicht van de kadett.
Dus of je overbrenging is te kort of je afstelling klopt helemal niet.en kadett met 2.0 cih moet altijd zuiniger dan 1 op 10 lopen.9 maart 2011 om 06:02 #17747981hoi sam
overbrengiing is 4 bak met overdrive ik dacht 0.78 en een achteras overbrenging van 3.44 dus daar licht het niet aan
en waarom gelijk een zwaare motor een 1600 zou het ook goed doeneven wat anders
weet iemand al of ik het dis ontsteking los van de computer kan halen????????????????groeten willem
18 maart 2011 om 12:31 #17747982De motor loopt ja nu, hoe staat het nu verder? :)
18 maart 2011 om 16:36 #17747983hoi
ik heb je vertelt dat hij in de coupe gaat dus hij staat nog steeds in de schuur maar planen zijn als het goed is al weer gewijzigt komt gewoon een 1200s in dusmocht intresse hebben hoor ik het wel.
groeten willem -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.