nieuwe meriva2010

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila nieuwe meriva2010

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225601
    yperen
      Lid sinds:
      31 August 2010

      is er al iemand hier die de nieuwe meriva geleverd heeft gekregen.

      Ben benieuwd naar de actuele levertijd….

      Groet,peter:D

      #17725183
      BikePC
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 September 2010

        Begin augustus besteld. Staat gepland voor week 44 aflevering bij dealer. Dat is dus best een forse levertijd..:hmmz.

        Groet, Pim

        #17725184
        Gamespel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 August 2010

          23 juli besteld, 30 juli geleverd :P

          #17725185
          yperen
            Lid sinds:
            31 August 2010

            origineel gepost door Gamespel
            23 juli besteld, 30 juli geleverd :P

            was natuurlijk een stockcar dan…..mijne 17 juli besteld,moet half oktober komen… volgens dealer zijn het zonnedak en parkeersensoren de vertragende factor momenteel…..effe wachten dus nog….

            bevalt hij wel ?:thumbup

            #17725186
            makkenze48
              Lid sinds:
              28 August 2010

              Op 14 juni gekocht en op 23 aug. opgehaald. Hij stond vanaf 17 aug. klaar, maar die week kwam me niet uit. Op wat trammelant met de Cruis Control, is gemaakt en werkt prima, na een heerlijke auto, type Cosmo met 120 pk.

              #17725187
              makkenze48
                Lid sinds:
                28 August 2010

                Meriva is nu 14 maanden oud en heeft zijn 1e servicebeurt gehad in aug. met 20.000 km. Het li.chterraam wilde niet meer naar beneden, is electrisch te bedienen. Lag aan de bekabeling. Ook de voorruit is er uit geweest in de wasstraat kwam water naar binnen. Beiden zaken goed gerapareerd en Meriva rijdt, als je niet bovven de 110 km komt 1:14,5 tot soms 1:15.2. Ik rijd voornamelijkn grote afsteanden op de snelweg. Verder bevalt de auto goed, alhoewel de tegengestelde opnening van de achterdeuren niet altijd makkelijk zijn. Elk voordeel heb ook zijn nadeel toch !!+

                #17725188
                roli
                  Lid sinds:
                  11 June 2011

                  Meriva 1.3CDTI Cosmo (diesel), afgeleverd na 9 weken levertijd

                  #17725189
                  Gamespel
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 August 2010

                    2e Meriva B besteld op 16 juli en de levering van deze Meriva is ietsjes langer dan de 1e Meriva B, die in 1 week geleverd werd.

                    Deze word verwacht in de week van 7 november (zeg maar 4 maanden) en week later ga ik hem iets meer pktjes (+45) geven, wat mij prima beviel op de 1e.

                    Levertijd is weer verplaatst… nu naar week 47 (week van 21 november) :argue

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.