nieuwe marktplaats..

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer nieuwe marktplaats..

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #18075147
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      nu wil ik het lijstje met wat ik zoek veranderen, als ik naar beneden scroll in die zoekbalk, en kom in de buurt van de reclame, dan komt die er voor te staan, kan dus nu niet aanklikken wat ik graag wil zien..
      fijn die reclames er voor langs!!

      #18075148
      Maurice89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2009

        Kun je nog wel die kleine link ergens vinden voor makkelijk door te sturen? Nu heb je een link van 100derde letters :sleeping En vind de nieuwe marktplaats maar irri

        #18075149
        wessaa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 July 2007

          nieuwe mp is echt waardelooooooooooooooooos!! :swear
          heb een nieuw email adres, overal kun je dus je email adres simpelweg even veranderen!
          bij de nieuwe marktplaats kun je niet eens je email adres wijzigen! kansloos :cry

          #18075150
          Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 September 2007

            Geef mij maar ebay. Daar betaal je voor een advertentie maar bent wel zeker aks het gekocht wordt je het ook echt kwijt bent niet zoals op marktplaats dat een stelletje dumbo’s aan het bieden zijn en het vervolgens ga je akkoord met een bod en hoor je niks meer.

            #18075151
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              @wessaa wrote:

              nieuwe mp is echt waardelooooooooooooooooos!! :swear
              heb een nieuw email adres, overal kun je dus je email adres simpelweg even veranderen!
              bij de nieuwe marktplaats kun je niet eens je email adres wijzigen! kansloos :cry

              probeer eens onder een andere postcode te zoeken dan… :hmmz
              kan ik ook niet redden dus.

              #18075152
              Eddos
                Lid sinds:
                11 December 2012

                @Jack-omegax3.0xe wrote:

                Geef mij maar ebay. Daar betaal je voor een advertentie maar bent wel zeker aks het gekocht wordt je het ook echt kwijt bent niet zoals op marktplaats dat een stelletje dumbo’s aan het bieden zijn en het vervolgens ga je akkoord met een bod en hoor je niks meer.

                Dat is ook de truc ;). Zodra E-bay voldoende marktaandeel heeft laat ze MP doodbloeden. Langzaam stappen de mensen al over naar Ebay en boeken ze dus vooruitgang.

                #18075153
                soepkiepe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 August 2010

                  mwoa, ben er inmiddels wel wat aan gewend.
                  me vriendin kan er nog steeds geen foto’s op krijgen trouwens met google chrome.

                  vind het nog steeds geen vooruitgang, maar het went wel naar een tijdje.

                  #18075154
                  petrolhead
                    Lid sinds:
                    13 August 2010

                    ik wen er maar niet aan, zoektermen hebben niet echt zin lijkt het, krijg hoop onzin ertussen.
                    zoeken naar velgen in speciale maat is bijvoorbeeld niet te doen…

                    ebay ben ik dan weer niet zo bekend mee..

                    #18075155
                    soepkiepe
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 August 2010

                      sinds wanneer kost banden er op zetten ook al 5 euro?

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.